+  Mamjo Forum
|-+  Serieus» Oema Sani» Surinaamse Intiem
Username:
Password:
Advanced Search
Pages: [1]   Go Down
  Reply  |  Print  
Author Topic: Surinaamse Intiem  (Read 4238 times)
Switie
Guest
« on: 29-08-2009, 10:13:47 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

Hallo allemaal,

Hebben jullie het verhaal gehoord vaneen vrouw  in nickerie die bevallen is van een slang.

ik heb begrepen dat het staat in de nieuwe  Surinaamse Intiem.
je kan het blad kopen bij Coupy's Webshop heb ik begrepen.
angel in te sky
Guest
« Reply #1 on: 29-08-2009, 11:34:03 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

Hallo allemaal,

Hebben jullie het verhaal gehoord vaneen vrouw  in nickerie die bevallen is van een slang.

kan iemand dat hier niet plaatsen nooooooooooo mensen dienen dingen teveel dan krijg je dit een meesterwerk van de donkere machten.
lyly
Guest
« Reply #2 on: 29-08-2009, 15:42:17 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

Dit is komisch. Misschien is die vrouw wel in t bos bevallen, hebben ze dr kindje geruild voor een slang die toevallig voorbij kroop Grin Grin Grin

Sorry maar dit is gewoon moeilijk te geloven. typisch 'intiem'... of 'droeg' ze eieren van een slang in zich  Shocked

Ay boi, ik dacht dat ik alles al gelezen had...

Mi nanga sneki no e koti  Cry
watch out
Guest
« Reply #3 on: 01-09-2009, 21:47:27 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

/quote]

is dit echt waar?  Huh

hoe kan ik dat boek kopen?
Een vrouw
Guest
« Reply #4 on: 08-09-2009, 16:19:46 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

Hallo allemaal,

Beste dame,

Domweg, dat geloof ik niet. Als God dit heeft laten gebeuren, dan staat ons nog heel veel te wachten.
Als ik u was zou dan maar niet zwanger worden. De duivel kent nog steeds het geheim van het spema niet.

Nogmaals je reinste nonsens

Een vrouw
shailin
Guest
« Reply #5 on: 09-05-2012, 03:11:31 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

kan iemand dat hier niet plaatsen nooooooooooo mensen dienen dingen teveel dan krijg je dit een meesterwerk van de donkere machten.

je bent een mongool. jullie domme surinamers geloven nog steeds in Bu#@$it als geesten en zwarte magie...daarom gaat suriname niet vooruit en dat is jullie eigen schuld. Stelletje mongolen. soms schaam ik me om me eigen een surinamer of hindoe te noemen.
reclame
Guest
« Reply #6 on: 09-05-2012, 18:11:45 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

hallooooooooo dit is typisch reclame lees goed wat Ts schrijft.ze noem die winkel naam ook zodat je een intiem daar kan gaan kopen.hoe dom kan iemand zijn
koni
Guest
« Reply #7 on: 10-05-2012, 13:31:24 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

Jaa typisch een staaltje van publicity..... je hebt gelijk dat is onderbewuste reclama...
maar mijn eerste reactie zou zijn:
laat die vrouw die slang borstvoeding geven.....hihi...
Wie weet
Guest
« Reply #8 on: 10-05-2012, 13:52:50 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

Bedoelt die vrouw wel dat ze gelijk in het kind haar eigen karakter herkent; dat van een slang!
iwan321
Guest
« Reply #9 on: 14-05-2012, 10:55:56 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

ken wel een tori van een man in india die, er groeide een slang in hem! hij had hem op een of andere manier in hem gekregen (het hoe weeet ik niet meer) het is in iedere geval operatief verwijderd
creatuur
Guest
« Reply #10 on: 14-05-2012, 16:30:49 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

ken wel een tori van een man in india die, er groeide een slang in hem! hij had hem op een of andere manier in hem gekregen (het hoe weeet ik niet meer) het is in iedere geval operatief verwijderd
In India worden vaak van deze creaturen geboren zag laatst nog  in reportage een kid met 2 hoofden .
hij weet wel wie.
Guest
« Reply #11 on: 21-06-2012, 02:45:12 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

die ka hond die intiem schrijft liegt al jaren lang. maar God zal hem betalen niet in muntjes maar contant. Die slang heeft zijn moeder gehad op 1 dec 1956 en ook genaamd Maria dus mensen trap er niet in. Intiem is gewoon een one man show. hahahahaahahaha
nini
Guest
« Reply #12 on: 21-06-2012, 21:28:23 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

is toch geen nieuws?
alle vrouwen zijn slangen
ai booi
Guest
« Reply #13 on: 24-06-2012, 06:18:40 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

alle vrouwen slangen?booooi mie na wang boa en wang echte ekte en mie na wang mansma.
sonnry
Guest
« Reply #14 on: 24-06-2012, 18:52:17 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

letterlijk of figuurlijk bevallen van een slang?
Pages: [1]   Go Up
  Reply  |  Print  

Jump to: