|
tru lobi
Guest
|
 |
« on: 22-06-2012, 03:19:25 - GMT-1 » |
|
Ik ben pas erachter gekomen dat mijn vriend en ik uit elkaar zijn, omdat zijn ex hem dmv kroi heeft genomen. Ik ben er heel verdrietig over en kan er maar niet overheen komen. Kan het wel goed komen met hem, komen hij en ik weer bij elkaar of mag ik dat boek sluiten??? Ik hou nog van hem en wil hem heel graag terug maar NIET dmv kroi.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
run4yrlive
Guest
|
 |
« Reply #1 on: 22-06-2012, 05:33:32 - GMT-1 » |
|
wegblijven, zijn ziel aura is ziek.
je kan ziek worden,
als dat zo is dat hij gekroid zullen beide ziek worden ook al is het na 20 jaar
maar het kan zijn dat hij nooit weg was bij de ex maar 2 goden diende
en je eigen winti zich tegen hem afzet
zorg goed voor je zelf en move on
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
broedoekrara
Guest
|
 |
« Reply #2 on: 22-06-2012, 10:27:46 - GMT-1 » |
|
dan zal hij een lelekoe/broedoekrara op haar blijven en daarna als hij doorgedraaid is, dan moeten ze niet raar opkijken, wanneer hij haar zal vermoorden. Soms vermoord zulke gasten de rest vd familie erbij. 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
tru lobi
Guest
|
 |
« Reply #3 on: 25-06-2012, 04:02:48 - GMT-1 » |
|
Bedankt vo de tips. Ik zal dit gedeelte maar moeten afsluiten. Het doet wel heel erg pijn.
I will allways love Him en hopelijk komt hij eens eruit.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
ajajajajja
Guest
|
 |
« Reply #4 on: 25-06-2012, 08:31:14 - GMT-1 » |
|
Ja wat denk je zelf soms na so ding mang de soms a nafoe met kroi hoor gewoon a go baka dati
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
dame26
Guest
|
 |
« Reply #5 on: 25-06-2012, 08:35:05 - GMT-1 » |
|
Bedankt vo de tips. Ik zal dit gedeelte maar moeten afsluiten. Het doet wel heel erg pijn.
I will allways love Him en hopelijk komt hij eens eruit.
Als hij echt jouw man dus je hebt hem niet gekregen door een ander relatie teverpesten . Dan is er altijd redding lieverd Bid tot God Zoek een een kerk op laat ze daar voor je bidden.] En boven al vertrouw op God er is Hoop SCHAT er is geen Macht of Kracht sterker dan Jesus . Vertrouw opp God mensen stellen telleur maar God niet en ,hij komt nooit telaat. Geef Jesus een kans het kost je NIets Ga op je knieeen en vertel hem je pijn en je zult het zien. 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
dame26
Guest
|
 |
« Reply #6 on: 25-06-2012, 09:04:36 - GMT-1 » |
|
Als hij echt jouw man dus je hebt hem niet gekregen door een ander relatie teverpesten . Dan is er altijd redding lieverd Bid tot God Zoek een een kerk op laat ze daar voor je bidden.] En boven al vertrouw op God er is Hoop SCHAT er is geen Macht of Kracht sterker dan Jesus . Vertrouw opp God mensen stellen telleur maar God niet en ,hij komt nooit telaat. Geef Jesus een kans het kost je NIets Ga op je knieeen en vertel hem je pijn en je zult het zien.  mijn ex is ook gekroid 3 1/2 jaar later heeft het bidden en vnl jezus christus er voor gezorgd dat ik bevrijd ben van verdriet pijn en teleurstelling en ik ben vrij. De man krijg ik niet terug en als ik hem terug krijg zal het niet lang duren. ik ben hem ontgroeit uit elkaar gegroeid bovendien die man zijn aura is vertroebeld en vuil ook al wil hij terug het zal met ups en downs gepaard gaan. Is die man op zoek gegaan om uit die shot te stapen je en nee in ieder geval hij zal de ene lading na de andere krijgen want degene di hem kroit gunt hem aan geen andere vrouw, en dan kan het een ex een zus en een moeder het maakt geen ene malle moer uit. Dus als het met kroi of wat dan ook is gebeurd droppen en bid dat je de juiste hulp vind als je zelf moet reinigen en het geen duizend kost en dat je door kan met je leven zonder al te veel schade. ex is exit dont forget. Die ex zijn bewustzijns niveau is dusdanig gereduceerd en wat in zijn bovenkamer is blijven hangen is het slechte beeld dat gecreeerd en geschets werd toen zij hem is hem verteld hoe lelijk en slecht jij voor hem bent, hoe slecht je voor hem bent. dat krijg je de rest van je leven te horen .
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Gadobigi12
Guest
|
 |
« Reply #7 on: 25-06-2012, 09:10:39 - GMT-1 » |
|
Ja, bidden helpt, ook al zal het wat lang duren. Wel moet je oprecht en eerlijk zijn. Vergeet niet dat je voor God niet kan jokken, dus de waarheid in het gebed vertellen
Bid en vertel aan de Almachtige dat een vrouw je vriend van je heeft afgepakt met krooi, toverkrachten, bonoe. Vertel dit alles in gebed en bid luidop, zodat je gebed de ruimte ingaat. Bid en vraag aan Jezus om de krooi te verbreken. Bid en vraag om die krooi te ontbinden met zijn bloed.
Let op! Hardop bidden, de geesteswereld moet jou horen dat je ze aanklaagt bij de Almachtige.
Als de demonen de naam van Jezus horen en wat er moet gebeuren , gaan ze beven op hun grondvesten. Ze sidderen bij het horen van Jezus naam en dat ze in zijn naam het lichaam moeten verlaten. Als je in jezelf bid, hoort alleen God jou, maar de demonen niet, daarom moet je hard bidden dat ze jou ook horen, en dat ze de opdracht krijgen het lichaam van je vriend te verlaten. Krooi komt totstand doordat een demon (jorka), bezit heeft genomen van jou vriend zijn lichaam. Dit is tot stand gebracht door een Bonoeman die die Jorka bindt en uitzendt. Zodra die demon wordt gecommadeert om het lichaam te verlaten, gaat hij beven bij het horen dat je klaagt bij God em Jezus klaagt. Jouw vriend zal hevige ruzie en vechtpartijen met die meid krijgen, en steeds helder beginnen te worden. Die demon zal op den duur het lichaam verlaten en dan zal jou vriend vrij zijn en bijkomen, en zal ook steeds aan jou gaan denken. En als hij erachter komt dat hij gekrooid was en dat dit de rede was dat jij en hem uit elkaar zijn, kan hij haar vermoorden. De jorka zal ook terugslaan, maar dan naar die krooitanta. Het zal naar haar terugkeren en haar vernietigen. Ze zal als een lawman worden.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
dame26
Guest
|
 |
« Reply #8 on: 25-06-2012, 09:52:55 - GMT-1 » |
|
mijn ex is ook gekroid 3 1/2 jaar later heeft het bidden en vnl jezus christus er voor gezorgd dat ik bevrijd ben van verdriet pijn en teleurstelling en ik ben vrij. De man krijg ik niet terug en als ik hem terug krijg zal het niet lang duren. ik ben hem ontgroeit uit elkaar gegroeid bovendien die man zijn aura is vertroebeld en vuil ook al wil hij terug het zal met ups en downs gepaard gaan. Is die man op zoek gegaan om uit die shot te stapen je en nee in ieder geval hij zal de ene lading na de andere krijgen want degene di hem kroit gunt hem aan geen andere vrouw, en dan kan het een ex een zus en een moeder het maakt geen ene malle moer uit. Dus als het met kroi of wat dan ook is gebeurd droppen en bid dat je de juiste hulp vind als je zelf moet reinigen en het geen duizend kost en dat je door kan met je leven zonder al te veel schade. ex is exit dont forget. Die ex zijn bewustzijns niveau is dusdanig gereduceerd en wat in zijn bovenkamer is blijven hangen is het slechte beeld dat gecreeerd en geschets werd toen zij hem is hem verteld hoe lelijk en slecht jij voor hem bent, hoe slecht je voor hem bent. dat krijg je de rest van je leven te horen .
Lieve schat wij zijn mensen en we moeten niet voor God denken God is niet een god van halve werken hij gaat je man niet bevrijden en dan is hij jouw ontwent ofzo iets of wat anders. God is een Gentle man en wat hij doet is goed het kost je niks vertouw God nou eens het kost je echt niks . Als ik je getuigenissen moet vertellen hier op mamjo dan ben ik nu echt niet klaar. En kan je ALSTUBLIEFT OPHOUDEN OVER AURA OFZO IETS IS BEVUILT VAN DIE MAN . WANT ALS GOD BIJ STAAT IS DEZE WERELD MAKEN EEN MENS TEVORMEN DENK JE DAN NNIET DAT HIJ EEN MENS MET EEN ZIEKE OF VERVUILDE GEEST KAN GENEZEN. HET LIJKT ALS OF DE MENS MEER VERTOUWEN HIJ HEEFT IN ZIJN EIGEN KENNIS OF CULTURELE KENNIS DAN IN GOD JESUS DE ALMACHTIGE. JEZUS HOUD ZOVEEL VAN DE WERELD DAT HIJ ZIJN ENIGE GEBOREN ZOON HEEFT GEGEVEN VOOR DE MENS HEB JE OOIT GEHOORT DAT EEN WINTI ZIJN LEVEN VOOR DE MENSHEID HEEFT GEGEVEN. JE Gaat God niet zien werken in je leven omdat hij zich zelf niet opdringt waarom niet God is vrijwilleg en is Liefde ben je ooit gedwongen om van iemand tehouden,wan dan weet je al dat dat niet gaat werken .zo is dat ook bij de almachtige God .Hij heeft ons gemaakt en toch dwingt hij ons niet hem tevolgen hoe mooi is dat overtuig dat niet van liefde Wij mensen dus doen elkaar pijn en als iemand ons pijn doet willen we niet vergeven en toch doen wij God elke dag pijn maar, als wij tot hem komen en hem vragen voor vergeving vergeeft hij ons hij zit vol genade en zijn liefde is oneindig wat willen we nog meer .
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
poer ogri kan krieng
Guest
|
 |
« Reply #9 on: 25-06-2012, 12:23:05 - GMT-1 » |
|
geen enkel kwaad gaat ooit door bidden weg, hebben jullie nooit geweten, dat jullie het juist uit het donker uithaald, dus kwaad naar het goed( ogrie go nah boeng) en dat het alleen door een goede persoon kan worden weggewassen. Daarom lopen ze nu de kerk plat en lopen ze rond te bazuimen, dat Jezus in hun zijn gekomen. De kerk aanbidden ook iets, maar wie kan het zeggen, dat het echt God is, dat zij bidden, want je bidt, maar weet jij niet of jij op het moment dat je bezig bent en dat je tot een kwade geest praat, want je ziet toch niet met wat je praat. Er is zal iets zijn, maar daarom worden er kinderen misbruikt in alle kerken.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
@dame 26
Guest
|
 |
« Reply #10 on: 25-06-2012, 12:29:37 - GMT-1 » |
|
Lieve schat wij zijn mensen en we moeten niet voor God denken God is niet een god van halve werken hij gaat je man niet bevrijden en dan is hij jouw ontwent ofzo iets of wat anders. God is een Gentle man en wat hij doet is goed het kost je niks vertouw God nou eens het kost je echt niks . Als ik je getuigenissen moet vertellen hier op mamjo dan ben ik nu echt niet klaar. En kan je ALSTUBLIEFT OPHOUDEN OVER AURA OFZO IETS IS BEVUILT VAN DIE MAN . WANT ALS GOD BIJ STAAT IS DEZE WERELD MAKEN EEN MENS TEVORMEN DENK JE DAN NNIET DAT HIJ EEN MENS MET EEN ZIEKE OF VERVUILDE GEEST KAN GENEZEN. HET LIJKT ALS OF DE MENS MEER VERTOUWEN HIJ HEEFT IN ZIJN EIGEN KENNIS OF CULTURELE KENNIS DAN IN GOD JESUS DE ALMACHTIGE. JEZUS HOUD ZOVEEL VAN DE WERELD DAT HIJ ZIJN ENIGE GEBOREN ZOON HEEFT GEGEVEN VOOR DE MENS HEB JE OOIT GEHOORT DAT EEN WINTI ZIJN LEVEN VOOR DE MENSHEID HEEFT GEGEVEN. JE Gaat God niet zien werken in je leven omdat hij zich zelf niet opdringt waarom niet God is vrijwilleg en is Liefde ben je ooit gedwongen om van iemand tehouden,wan dan weet je al dat dat niet gaat werken .zo is dat ook bij de almachtige God .Hij heeft ons gemaakt en toch dwingt hij ons niet hem tevolgen hoe mooi is dat overtuig dat niet van liefde Wij mensen dus doen elkaar pijn en als iemand ons pijn doet willen we niet vergeven en toch doen wij God elke dag pijn maar, als wij tot hem komen en hem vragen voor vergeving vergeeft hij ons hij zit vol genade en zijn liefde is oneindig wat willen we nog meer .
dame waar kom jij met deze domme wijze woorden vandaan, nadat jij al zoveel mensen kwaad hebt berokt en ziet dat het nu een kunu op je is geworden, dan rennen jullie nu de kerk in, met de veronderstellingen, dat de kerk het kwaad, dat jullie destijd, hadden gezaaid, voor jullie gaan uitbannen. hahhaha, nah soso lafu mi y laf ding kerkie sma, hoe vromen de geesten, hoe vromer zijn deze beesten.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
dame26
Guest
|
 |
« Reply #11 on: 25-06-2012, 13:07:42 - GMT-1 » |
|
dame waar kom jij met deze domme wijze woorden vandaan, nadat jij al zoveel mensen kwaad hebt berokt en ziet dat het nu een kunu op je is geworden, dan rennen jullie nu de kerk in, met de veronderstellingen, dat de kerk het kwaad, dat jullie destijd, hadden gezaaid, voor jullie gaan uitbannen. hahhaha, nah soso lafu mi y laf ding kerkie sma, hoe vromen de geesten, hoe vromer zijn deze beesten.
Wat ben je ruw en onvriendelijk zeg nou Maar ondanks dat God zegen jou hoor. Ik hou zoveel van God dat ik zelfsd van jouw hou 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
dame26
Guest
|
 |
« Reply #12 on: 25-06-2012, 13:14:45 - GMT-1 » |
|
Wat ben je ruw en onvriendelijk zeg nou Maar ondanks dat God zegen jou hoor. Ik hou zoveel van God dat ik zelfsd van jouw hou  En al lach je me uit geef niet hoor als Jesus me maar niet uitlacht. Het is maar tezien hoe onvriendelijk en liefdeloos de mens is he
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
stront met je
Guest
|
 |
« Reply #13 on: 25-06-2012, 14:29:48 - GMT-1 » |
|
Wat ben je ruw en onvriendelijk zeg nou Maar ondanks dat God zegen jou hoor. Ik hou zoveel van God dat ik zelfsd van jouw hou  ik ben blij voor je dat jij je God hebt gevonden, nadat jij vele ellende al hebt bezorgd en nu is het God van voren en God van achteren. Bijbels zijn verzachten voor mensen met verdriet en jij zal zelf je schulden moeten gaan betalen, want je God zal het niet voor je doen. Kunu's zal je God ook niet voor je weg halen en daarom is het een ieder voor zichzelf en God met ons allen. Breng je geld dan naar die arme instelling en bid dat je schulden worden betaald, jullie stelletjes oplichters.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
reageer op zichzelf