|
uhmm
Guest
|
 |
« Reply #15 on: 23-06-2012, 10:42:58 - GMT-1 » |
|
mbo2?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
precious
|
 |
« Reply #16 on: 23-06-2012, 10:43:56 - GMT-1 » |
|
Ook van deze kant gefeliciteerd Precious, de bloemen zet ik hier wel in een vaas daar ik helaas verhinderd ben om langs te komen.  Allemaal een fijn week-end. dank je wel verwenner ik ben echt ontroerd met jullie felicitaties 
|
|
|
|
|
|
Ware vrienden leer je kennen met de tijd waarom kijk je naar de splinter in het oog van je broeder of zuster,terwijl je de balk in je eigen oog niet opmerkt
|
|
|
|
|
Gemeente Amsterdam
Guest
|
 |
« Reply #17 on: 23-06-2012, 10:44:21 - GMT-1 » |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Faja$ton
Spend life with who makes you happy, not with who you have to impress.
MamjoDon

Mambini Lobi: +509/-62
Baby, I Wanna Be Your Soul Provider.
|
 |
« Reply #18 on: 23-06-2012, 10:44:44 - GMT-1 » |
|
Just be happy  mbo2?
Inburgeringscursus.
|
|
|
|
|
|
Als een vogel wil ik leven, niemand hoeft mij raad te geven.  Bekommer je niet om mijn vrijetijd, besteed de jouwe nuttiger, kot tjing ano sjing. Laat mij begaan, het gaat je echt geen moer aan.
|
|
|
|
|
precious
|
 |
« Reply #19 on: 23-06-2012, 10:45:35 - GMT-1 » |
|
Gefeliciteerd, Precious!! thanks sarah 
|
|
|
|
|
|
Ware vrienden leer je kennen met de tijd waarom kijk je naar de splinter in het oog van je broeder of zuster,terwijl je de balk in je eigen oog niet opmerkt
|
|
|
|
|
uhmm
Guest
|
 |
« Reply #20 on: 23-06-2012, 10:45:49 - GMT-1 » |
|
Inburgeringscursus.
hahahaha 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
!!
Guest
|
 |
« Reply #21 on: 23-06-2012, 10:50:18 - GMT-1 » |
|
Gefeliciteerd Precious child. Hiep, hiep, hiep, hoeraaaaa.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Analist
Guest
|
 |
« Reply #22 on: 23-06-2012, 10:51:11 - GMT-1 » |
|
dank je wel verwenner ik ben echt ontroerd met jullie felicitaties  De hilarische benijdende felicitaties zullen ook wel binnenstromen, maar hé Preciuos who cares, je hebt een opleiding gekozen waar je hart lag en bent er voor geslaagd, je hebt een stap voorwaarts gezet in de maatschappij en er zullen nog vele deuren voor je opengaan! Dus meid, geef ze het nakijken en wie het laatst lacht, lacht het best. De mensen bij wie het echt toe doet zijn trots op je en zullen je blijven steunen.  PS. Faya ik vroeg wat BOB is!!!!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Faja$ton
Spend life with who makes you happy, not with who you have to impress.
MamjoDon

Mambini Lobi: +509/-62
Baby, I Wanna Be Your Soul Provider.
|
 |
« Reply #23 on: 23-06-2012, 10:54:09 - GMT-1 » |
|
Bewust Onbeschonken Bestuurder. Voor een avondje stappen, wordt een afspraak gemaakt over wie er rijdt en dus niet drinkt. Zo werkt de Bob-afspraak. De Bob drinkt geen alcohol, ook niet één glaasje! PS. Faya ik vroeg wat BOB is!!!!
|
|
|
|
|
|
Als een vogel wil ik leven, niemand hoeft mij raad te geven.  Bekommer je niet om mijn vrijetijd, besteed de jouwe nuttiger, kot tjing ano sjing. Laat mij begaan, het gaat je echt geen moer aan.
|
|
|
|
|
Bobo het Konijn
Guest
|
 |
« Reply #24 on: 23-06-2012, 10:55:31 - GMT-1 » |
|
De hilarische benijdende felicitaties zullen ook wel binnenstromen, maar hé Preciuos who cares, je hebt een opleiding gekozen waar je hart lag en bent er voor geslaagd, je hebt een stap voorwaarts gezet in de maatschappij en er zullen nog vele deuren voor je opengaan! Dus meid, geef ze het nakijken en wie het laatst lacht, lacht het best TRAAGSTDe mensen bij wie het echt toe doet zijn trots op je en zullen je blijven steunen.  PS. Faya ik vroeg wat BOB is!!!! Van BOL naar BOB, glaasje op laat je rijden.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
precious
|
 |
« Reply #25 on: 23-06-2012, 10:56:22 - GMT-1 » |
|
De hilarische benijdende felicitaties zullen ook wel binnenstromen, maar hé Preciuos who cares, je hebt een opleiding gekozen waar je hart lag en bent er voor geslaagd, je hebt een stap voorwaarts gezet in de maatschappij en er zullen nog vele deuren voor je opengaan! Dus meid, geef ze het nakijken en wie het laatst lacht, lacht het best. De mensen bij wie het echt toe doet zijn trots op je en zullen je blijven steunen.  PS. Faya ik vroeg wat BOB is!!!! ja analist who cares het belangrijkste is dat ik het gehaald heb  veel steun heb ik gekregen van fam,vrienden,kennissen,mijn baby faja,sommige mamjo vrienden en dat telt voor mij
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
@ analist
Guest
|
 |
« Reply #26 on: 23-06-2012, 10:57:35 - GMT-1 » |
|
De hilarische benijdende felicitaties zullen ook wel binnenstromen, maar hé Preciuos who cares, je hebt een opleiding gekozen waar je hart lag en bent er voor geslaagd, je hebt een stap voorwaarts gezet in de maatschappij en er zullen nog vele deuren voor je opengaan! Dus meid, geef ze het nakijken en wie het laatst lacht, lacht het best. De mensen bij wie het echt toe doet zijn trots op je en zullen je blijven steunen. PS. Faya ik vroeg wat BOB is!!!!En jij hebt een rijbewijs en auto  dommie.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Analist
Guest
|
 |
« Reply #27 on: 23-06-2012, 10:58:09 - GMT-1 » |
|
Bewust Onbeschonken Bestuurder.
Voor een avondje stappen, wordt een afspraak gemaakt over wie er rijdt en dus niet drinkt. Zo werkt de Bob-afspraak. De Bob drinkt geen alcohol, ook niet één glaasje!
Ooooooooh die BOB! 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Analist
Guest
|
 |
« Reply #28 on: 23-06-2012, 11:02:12 - GMT-1 » |
|
En jij hebt een rijbewijs en auto  dommie.  Ja sorry, ik legde even de link niet met die BOB, had het eigenlijk moeten weten aangezien we hier in een café zitten. Denk je dat je me dit ooit zal kunnen vergeven? 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
precious
|
 |
« Reply #29 on: 23-06-2012, 11:03:21 - GMT-1 » |
|
voor al mijn lieve toppertjes die mij doorheen gesleept hebben en die mij een warm hart toedragen 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|