Mooie is dat dit door de mainstream media gewoon genegeerd wordt. Nee liever focussen ze de aandacht van de massa op de scheiding van Ruud Gullit en Estelle of een nieuwe tijdelijke fiti van de Toppers.
En zodra je dus meldt dat er wereldwijd een spel gespeeld wordt met de massa, wordt er meteen geroepen, o, jee weer een complottheorie denker.
Vroeger dacht ik ook zo, maar er gebeuren teveel 'vreemde' dingen om dit alles als complot theorie af te doen. Daarom neem ik de grotere populaire Nederlandse krant zoals VK, AD, NRC nauwelijks nog serieus. Ik lees ze alleen nog maar voor het luchtere nieuws.
Er worden nergens in praatprogramma's vragen gesteld over hoe het kan dat er geen een bankier veroordeeld is voor de bankencrisis,
Naar praatprogramma's als P&W kijk ik ook nauwelijks meer. Nooit worden er echt kritische vragen gesteld. Leugenachtige neo-liberale onbarmhartige totaal van de werkelijkheid van de gewone man losstaande randdebielen als Henk Kamp kunnen kritiekloos hun rommel daar komen verkondigen.
Er worden nergens in praatprogramma's vragen gesteld over hoe het kan dat er geen een bankier veroordeeld is voor de bankencrisis, of hoe het kan dat hoe debiel hij ook is de democratisch gekozen Berlusconi, gewoon afgezet is en vervangen door een niet gekozen oud bankman. In Spanje wordt het land nu ook opeens geleid door een oud bankman. De toezichthoudende organisatie die moeten zorgen dat in de USA niet nog eens een bankencrisis ontstaat, bestaat net als de commissie die de nieuwe bankenregulering op moeten zetten uit ex-bankiers.
Alle polls en straatinterviews wezen uit dat we in Griekenland een anti-EU regering zouden krijgen, en zie binnen een paar uur zijn de stemmen geteld en blijken de pro-Eu partijen die mijlenver achter stonden ineens gewonnen te hebben.
Het is nog erger, deze bankiers waren allemaal hooggeplaatste internationale adviseurs van Goldman Sachs, de bank die voor het grootste deel verantwoordelijk is voor deze crisis. De bank die als enige aanzienlijk heeft geprofiteerd van het failliet van Griekenland.
Zie deze uitzending
Goldman Sachs en de vernietiging van GriekenlandVVD-ers zal je nooit over dit soort grootschalige zwendel, want dat is het, die de samenleving miljarden kosten, horen. Nee, die maken zich druk om een bijstandsmoeder, die een paar euro's per maand zwart bij verdiend.