Pages: [1]   Go Down
  Reply  |  Print  
Author Topic: Waarom Peter Breedveld (frontaalnaakt) een debiel is  (Read 435 times)
mamjo
Global Moderator
MamjoDon

Mambini Lobi: +931/-124

« on: 27-06-2012, 16:55:23 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

Breedveld is een klootzak dat is algemeen bekend. Maar soms heeft hij wel een punt. Bijvoorbeeld als hij de PVV racistisch wil noemen. Ik bedoel: dat is zijn goed recht. Lang leve de vrijheid van meningsuiting. Dus wanneer ā€œBureau Discriminatiezakenā€ (wist niet eens dat dat bestond) hem aanspreekt op oneigenlijk gebruik van de term racisme in verband met de PVV dan vind ik dat hysterisch.

Ik heb 2 jaar geleden al eens uitgelegd dat ik de PVV niet racistisch vind, maar etnicistisch. Hoe komt dat? Nou mensenrassen bestaan namelijk niet. Dat is het hele probleem. Zelfs de nazi’s hadden daar al moeite mee. Ze hebben alles geprobeerd; klasjes, handboeken, schedelmetingen, niets hielp. Joden waren geen ras maar moesten wel dood. Hoe hebben ze dat opgelost? Met de Neurenberger wetten. Niks over rassen, maar alles over opa en oma en pa en ma.

Racisme (discriminatie op grond van, of het verkondigen van de superioriteit van een bepaald ras) is dus gewoon een klote-begrip. Het werkt niet. Wanneer je de definitie van de Verenigde Naties bekijkt dan zie je het probleem vanzelf:
ā€œelk onderscheid, uitsluiting, beperking of voorkeur gebaseerd op ras, huidskleur, afstamming, of nationale of etnische oorsprong die het doel of effect heeft van opheffing of aantasting van erkenning, genieting of uitoefening, op basis van gelijkwaardigheid, van mensenrechten, en fundamentele vrijheden in het politieke, economische, sociale, culturele of enig ander veld van het openbare levenā€. (wikipedia)

Volgens deze definitie zou je de PVV een racistische partij kunnen noemen. Hoe zit dat? Nou de PVV onderscheidt mensen voor wat betreft hun etnische oorsprong. Vaak verpakt in ā€œreligiekritiekā€ maar meestal hebben ze het gewoon over ā€œMarokkanenā€ of mensen uit moslimlanden. Ook de A voor Antilliaan die de PVV’ers in het paspoort willen gaat niet over een Antilliaans ras, maar wel over etniciteit. ā€œHenk en Ingridā€ gaan ook niet over een .....

http://www.krapuul.nl/blog/79962/waarom-peter-breedveld-frontaalnaakt-debiel/
mamjo
Global Moderator
MamjoDon

« Reply #1 on: 27-06-2012, 16:55:54 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

Alsjeblieft, stalkertje voor speciaal voor jou!  kiss
stalkertje van je
Guest
« Reply #2 on: 27-06-2012, 22:12:34 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

Dank je wel, zeer interessant en ook vermakelijk!

Mooi om te zien hoe die linkse witte racisten elkaar de tent uitvechten!  cheesy

Overigens gaat het er hier over dat het Bureau Discriminatiezaken heeft gezegd dat Peter "ik zeg gewoon negers" Breedveld de PVV niet racistisch moet noemen. Best wel terecht, want de PVV bestrijdt juist racisten, zoals Marokkanen.

Binnenkort zal ik wel weer eens een interessant Breedveld artikeltje zetten  kiss
kers op de taart
Guest
« Reply #3 on: 27-06-2012, 23:25:32 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

Speciaal voor jou Mamjo, omdat je ook soms graag reacties plaatst, ƩƩn van de reacties op het linkse krapuul bij dit artikel  kiss

Thomas E
27 jun 2012 - 5:09 pm

Sinds Breedveld een relatie met een moslima heeft, lijdt hij aan een een explosief toenemende achter-iedere-boom-schuilt-een-vijand-van-de-islam paranoia. Het begint McCarthy-achtige proporties aan te nemen. Wie het niet met hem eens is wordt als ā€˜zuiger’ afgedaan en kan een IP-ban krijgen. Hij mag zijn reageerders naar hartelust uitschelden, maar zeg je wat terug: BAM IP-ban! De man die zegt te vechten voor vrije meningsuiting, is een mondsnoerende dictator op zijn eigen totalitaire blogje.
mamjo
Global Moderator
MamjoDon

« Reply #4 on: 28-06-2012, 12:17:10 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

Ik had deze ook gelezen:

Sinds Breedveld een relatie met een moslima heeft, lijdt hij aan een een explosief toenemende achter-iedere-boom-schuilt-een-vijand-van-de-islam paranoia. Het begint McCarthy-achtige proporties aan te nemen. Wie het niet met hem eens is wordt als ā€˜zuiger’ afgedaan en kan een IP-ban krijgen. Hij mag zijn reageerders naar hartelust uitschelden, maar zeg je wat terug: BAM IP-ban! De man die zegt te vechten voor vrije meningsuiting, is een mondsnoerende dictator op zijn eigen totalitaire blogje.[/i]

En toch klaagt men over moderator mamjo. Je kan mamjo van alles verwijten, maar niet dat hij bezoekers die kritisch zijn een ban geeft. kiss
stekkertje
Guest
« Reply #5 on: 28-06-2012, 19:10:08 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

Ik had deze ook gelezen:

En toch klaagt men over moderator mamjo. Je kan mamjo van alles verwijten, maar niet dat hij bezoekers die kritisch zijn een ban geeft. kiss

Tja, dat valt inderdaad onmogelijk te ontkennen. Klasse Mamjo!  kiss

Verlaag je nooit tot die linkse racist Peter B.
Pato
Guest
« Reply #6 on: 05-07-2012, 15:42:41 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

Alsjeblieft, stalkertje voor speciaal voor jou!  kiss
denk dat Wilders met andere dingen bezig is er komen grote problemen met de vergrijzing... Nederland heeft arbeiders nodig,, het bedrijfmensen.. Hebben het liefts rechtlose mensen. Altijd al zo geweest... Een mooie manier om van alle rechten die het nederlanse volk heeft opgebouwd... En wat niet van harte ging vroeger werd je ook in Nederland voor je kop geschoten.... Denk dat ik ook niet zo van moslims hou maar vind niet dat ze als tweede rangs burgers behandelt moeten worden... Haat het wel dat op scholen varkensvlees taboe is... Niet halal vind het verdomd lekker vlees...
Pages: [1]   Go Up
  Reply  |  Print  

Jump to: