Pages: [1]   Go Down
  Reply  |  Print  
Author Topic: Waar zijn die 2 kaulo hoeren leanda en monique zeldenrust  (Read 554 times)
waarzo
Guest
« on: 29-06-2012, 13:53:03 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

Vooral die Leanda loer ik, zij weet niet van ophouden die mapangpang bongro bita .
Met monique heb ik niet eens zoaveel moeite ook al ben ik geen fan van haar .
Kaulo lea heb jij je schulden al betaalt , je leeft boven je stand meisje daarom kom je altijd geld tekort waardoor je weer moet bedelen.
Als je iets niet hebt doe dan geen dingen voor sma ai .
Je wilde in bigo soos wonen en dat doeje nu maar joe e pina lekie kerkie alata .
Anderen mogen geen last van je hebben , als je jou hongerloontje op is dan ga jij je lichaam maar verkopen om aan geld te komen, al zal je niet veel klanten krijgen , maar val anderen niet lastig met je gebedel.
In plaat dat je gratis sex hebt met sma mang kan je er nu geld voor vragen , dan doe je tenminste wat nuttigs .
Blaka Sidonia , zwarte aap zonder principes, je bent allang uitgekauwd en uitgespuugd toch lul je .
Met dat gierige ADHD kind van je
woei
Guest
« Reply #1 on: 29-06-2012, 21:51:54 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

Ghahhaha
ghaghagha
Guest
« Reply #2 on: 30-06-2012, 12:26:02 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

waarom lach je
Highway !!
Guest
« Reply #3 on: 03-07-2012, 19:23:43 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

Daar ga je ze vinden  rolleyes angel Tongue
OMG.
Guest
« Reply #4 on: 04-07-2012, 14:01:23 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

Vooral die Leanda loer ik, zij weet niet van ophouden die mapangpang bongro bita .
Met monique heb ik niet eens zoaveel moeite ook al ben ik geen fan van haar .
Kaulo lea heb jij je schulden al betaalt , je leeft boven je stand meisje daarom kom je altijd geld tekort waardoor je weer moet bedelen.
Als je iets niet hebt doe dan geen dingen voor sma ai .
Je wilde in bigo soos wonen en dat doeje nu maar joe e pina lekie kerkie alata .
Anderen mogen geen last van je hebben , als je jou hongerloontje op is dan ga jij je lichaam maar verkopen om aan geld te komen, al zal je niet veel klanten krijgen , maar val anderen niet lastig met je gebedel.
In plaat dat je gratis sex hebt met sma mang kan je er nu geld voor vragen , dan doe je tenminste wat nuttigs .
Blaka Sidonia , zwarte aap zonder principes, je bent allang uitgekauwd en uitgespuugd toch lul je .
Met dat gierige ADHD kind van je

Is wel zielig om te zien hoe iemand jou slapeloze nachten kan bezorgen.Vraag j man snel wat ie te zoeken heeft bij die sma,want eeuwig na sma e soekoe oe mang.Die man van j heeft gewoon kleptomanie aan z'n ka hiv tollie,print dt in j hersenloze kop vast.Behaal j diploma's als Sidonia dn kom j terug om te vechten om man.Wnt die koulo man kijk niet eens naar j,j komt aandacht te kort n komt 't hier afreageren.Wt denk j ermee te bereiken?Niets m schat,geen haan die naar j zieliheid kraait.J loert die sma,mens vreet m mars,j weet dondersgoed dt z les geeft op het IMEAO.Dus go tik ie kans zou k zeggen.

Wat j doet s alleen maar bla bla op mamjo.N ook al heeft die sma een karig loon,z kan ervan leven.Wnt z heeft geen elftal als jou.N bovendien werkt z keihard voor dat geld n z heeft er keihard voor gestudeerd.Geeft dt jou buikpijn?Laat d'r met d'r adhd kind,z heeft die ziekte niet gekocht.Dus k hoop voor jou dt j kids gezond n wel ter wereld zullen/zijn gekomen.J bent echt kapot zielig n jammer.Koop een leven aangezien j toch veel meer geld verdient dn die sma.Joe mag bla bla bla te joe werie masragado wan sab fa a sma proeberie.Jaloezie kan j niet uitspoelen.Is een ongeneeslijke ziekte.K zal drm voor j bidden.Stuk verdriet.
....
Guest
« Reply #5 on: 06-07-2012, 15:23:47 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

dat ze diploma's heeft mooi en waar reik der dan ook haar Banga diploma aan is toch
ook een prestatie of niet?

en waar laten jullie dat zusje dan?ook een bigi motjo Jovanda of fa a dat neng
beter gezegt de banga gezusters  cheesy
leandra
Guest
« Reply #6 on: 06-07-2012, 15:42:26 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

En?Huh Mijn leven. Pas op voor jou man. Want ik hb hem al geneukt. Vraag hem. Hij doet alsof hij niets weet. Hij naaait lekker. Weet je hoeveel mannen ik geneukt hbt dat ik zelfs niet weet. Volgens mij hoort je vriend ook bij. Dusss ji lul
Pages: [1]   Go Up
  Reply  |  Print  

Jump to: