Vooral die Leanda loer ik, zij weet niet van ophouden die mapangpang bongro bita .
Met monique heb ik niet eens zoaveel moeite ook al ben ik geen fan van haar .
Kaulo lea heb jij je schulden al betaalt , je leeft boven je stand meisje daarom kom je altijd geld tekort waardoor je weer moet bedelen.
Als je iets niet hebt doe dan geen dingen voor sma ai .
Je wilde in bigo soos wonen en dat doeje nu maar joe e pina lekie kerkie alata .
Anderen mogen geen last van je hebben , als je jou hongerloontje op is dan ga jij je lichaam maar verkopen om aan geld te komen, al zal je niet veel klanten krijgen , maar val anderen niet lastig met je gebedel.
In plaat dat je gratis sex hebt met sma mang kan je er nu geld voor vragen , dan doe je tenminste wat nuttigs .
Blaka Sidonia , zwarte aap zonder principes, je bent allang uitgekauwd en uitgespuugd toch lul je .
Met dat gierige ADHD kind van je
Is wel zielig om te zien hoe iemand jou slapeloze nachten kan bezorgen.Vraag j man snel wat ie te zoeken heeft bij die sma,want eeuwig na sma e soekoe oe mang.Die man van j heeft gewoon kleptomanie aan z'n ka hiv tollie,print dt in j hersenloze kop vast.Behaal j diploma's als Sidonia dn kom j terug om te vechten om man.Wnt die koulo man kijk niet eens naar j,j komt aandacht te kort n komt 't hier afreageren.Wt denk j ermee te bereiken?Niets m schat,geen haan die naar j zieliheid kraait.J loert die sma,mens vreet m mars,j weet dondersgoed dt z les geeft op het IMEAO.Dus go tik ie kans zou k zeggen.
Wat j doet s alleen maar bla bla op mamjo.N ook al heeft die sma een karig loon,z kan ervan leven.Wnt z heeft geen elftal als jou.N bovendien werkt z keihard voor dat geld n z heeft er keihard voor gestudeerd.Geeft dt jou buikpijn?Laat d'r met d'r adhd kind,z heeft die ziekte niet gekocht.Dus k hoop voor jou dt j kids gezond n wel ter wereld zullen/zijn gekomen.J bent echt kapot zielig n jammer.Koop een leven aangezien j toch veel meer geld verdient dn die sma.Joe mag bla bla bla te joe werie masragado wan sab fa a sma proeberie.Jaloezie kan j niet uitspoelen.Is een ongeneeslijke ziekte.K zal drm voor j bidden.Stuk verdriet.