Pages: 1 2 3 [4] 5   Go Down
  Reply  |  Print  
Author Topic: Politiebond: "Niks verkeerds aan het optreden te Tout Lie Fau". Hoezo niet ?  (Read 1274 times)
stil
Guest
« Reply #45 on: 03-07-2012, 20:30:30 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

Zolang het buiten heterdaad is, ben je nooit zeker of het de werkelijke daders zijn. Daarom zijn ze verdachten en daarom moet je de nodige voorzichtigheid betrachten. En waarom schiet je die ongewapende verdachten dood terwijl een deel van de buit nog ontbreekt ? Wil de justitie niet weten waar de rest van de buit is ? Een bende die zogenaamd zoveel op haar naam heeft zou je toch graag willen verhoren ? Of gaan we gemakshalve alle grote berovingen van de afgelopen tijd op hun naam schuiven en doen alsof we geweldig politiewerk hebben verricht ?
Maak me geen moer uit, het is nu in ieder geval al een paar dagen lekker rustig en daar gaat het ons eerlijke hardwerkende burgers om, de rest kan me gestolen worden en jij erbij... huh
The Lion of Juda
Guest
« Reply #46 on: 03-07-2012, 20:51:08 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

Maak me geen moer uit, het is nu in ieder geval al een paar dagen lekker rustig en daar gaat het ons eerlijke hardwerkende burgers om, de rest kan me gestolen worden en jij erbij... huh

Time will tell...............
wil je stelen
Guest
« Reply #47 on: 03-07-2012, 20:53:14 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

WIL JE STELEN, VERMOORDEN, MISHANDELEN, ROVEN DAN MOET JE DOOOOOOOODDDD

GO BELFORT GO
babylon fails
Guest
« Reply #48 on: 04-07-2012, 15:30:25 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

de politie is in deze zaak haar boekje te buiten gegaan en dat weten ze ook
@babylon fails
Guest
« Reply #49 on: 05-07-2012, 12:14:10 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

wanneer  de  criminelen   hun  boekje  te  buiten  gaan   klagen  jullie  niet  .laat  de politie  haar  werk  doen .afval  moet  opgeruimd  worden .
oh ja ??
Guest
« Reply #50 on: 05-07-2012, 17:08:45 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

wanneer  de  criminelen   hun  boekje  te  buiten  gaan   klagen  jullie  niet  .laat  de politie  haar  werk  doen .afval  moet  opgeruimd  worden .

Dus de politie gebruikt de criminelen als voorbeeld hoe zich te gedragen ? :ooh ja ??
a kis deng moi
Guest
« Reply #51 on: 05-07-2012, 18:09:21 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

Wat jij niet begrijp is dat het niet gaat om die "rovers" op zich, maar het gemak waarmee de politie (en militairen) als rechtsbeschermer de rechtsregels ter zijde schuift en het leven van mensen wegneemt terwijl hun schuld nog niet is bewezen. Vandaag zijn het 4 vermeende "rovers", maar morgen is de volgende verdachte je neef of jij zelf die van iets anders wordt verdacht. Dat na a finie foe a torie.

wel dan moeten ze niet stelen ook al is het me naaste ik ga het wel erg vinden en verdriet hebben maar dat hebben ze dan zelf gezocht. en wat als de daders schuldig worden bevonden wordt de zelfde methode bij hun toegepast, worden ze verkracht en mishandeld en vermoord nee toch integendeel krijgen ze alles luxe optijd eten en drinken en alsof dat niet genoeg is krijgen ze ook bewaking wel van mij kant verdachte is verdachte liever dood dan leve want als we uit de gevangenis zijn gaan ze het weer doen deze mensen zijn van nature lui willen niet werken maar alle geweldige dingen bezitten dus ik zou zegen denk jij verder na hooor  police
a kis deng moi
Guest
« Reply #52 on: 05-07-2012, 18:12:25 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

Zolang het buiten heterdaad is, ben je nooit zeker of het de werkelijke daders zijn. Daarom zijn ze verdachten en daarom moet je de nodige voorzichtigheid betrachten. En waarom schiet je die ongewapende verdachten dood terwijl een deel van de buit nog ontbreekt ? Wil de justitie niet weten waar de rest van de buit is ? Een bende die zogenaamd zoveel op haar naam heeft zou je toch graag willen verhoren ? Of gaan we gemakshalve alle grote berovingen van de afgelopen tijd op hun naam schuiven en doen alsof we geweldig politiewerk hebben verricht ?
als dat niet het geval is waarom hebben agenten dat 3 ak- 47 in hun huis aangetroffen als ze geen daders waren waarom ging ze wegrijden ze moesten toch zonder enige vrees begeven je weet niet waar over je praat of je ben minder geinformeerd of was het iemand van je.
denk verder na
Guest
« Reply #53 on: 05-07-2012, 20:15:09 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

als dat niet het geval is waarom hebben agenten dat 3 ak- 47 in hun huis aangetroffen als ze geen daders waren waarom ging ze wegrijden ze moesten toch zonder enige vrees begeven je weet niet waar over je praat of je ben minder geinformeerd of was het iemand van je.

was je daar om te zien of die AK-47 geweren werkelijk in dat huis zijn  gevonden ? Wie zegt mij dat ze niet daar zijn gezet net als dat stapel geld van 18.000 dollar die daar in het gras lag te wachten na een ongebruikelijk zware storm. jullie zijn dom en goedgelovig
denk niet te ver na
Guest
« Reply #54 on: 05-07-2012, 20:29:38 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

was je daar om te zien of die AK-47 geweren werkelijk in dat huis zijn  gevonden ? Wie zegt mij dat ze niet daar zijn gezet net als dat stapel geld van 18.000 dollar die daar in het gras lag te wachten na een ongebruikelijk zware storm. jullie zijn dom en goedgelovig
Jij ziet overal spoken! En ernstige vorm van achtervolgingswaanzin die vaker voorkomt bij gepensioneerde criminelen..."it is us against "the man" en dat soort ziekelijke sjit ! huh huh
denk verder na
Guest
« Reply #55 on: 05-07-2012, 20:39:41 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

Jij ziet overal spoken! En ernstige vorm van achtervolgingswaanzin die vaker voorkomt bij gepensioneerde criminelen..."it is us against "the man" en dat soort ziekelijke sjit ! huh huh

Nee, ik zie geen spoken. het zijn normale gezonde vragen die je mag stellen als je merk dat een zware storm daken van huizen en bomen omver heeft gewaaid, maar een stapel geld is gewoon blijven liggen waar het was.

What's wrong with this picture ? rolleyes
denk niet te ver na
Guest
« Reply #56 on: 05-07-2012, 21:05:14 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

Nee, ik zie geen spoken. het zijn normale gezonde vragen die je mag stellen als je merk dat een zware storm daken van huizen en bomen omver heeft gewaaid, maar een stapel geld is gewoon blijven liggen waar het was.

What's wrong with this picture ? rolleyes
Maar het kan toch ook best dat het hoge gras/bosgage daarin een rol heeft gespeeld? Als het open en bloot daar lag al die tijd, had iemand het toch ook al lang gezien en meegenomen? Misschien lagen er meerdere bundels en zijn een paar idd weggewaaid of gevonden geworden, maar deze niet....
Dus zo kunnen we nog wel en tijdje doorgaan met if's, but's en maybe's, maar wat bereiken we ermee? Wat wilt jij met jouw kruistocht bereiken? Dat mensen worden opgesloten of ontslagen hiervoor of zo? Onder welke steen woont jouw huis, swa? huh
denk verder na
Guest
« Reply #57 on: 05-07-2012, 21:23:43 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

Maar het kan toch ook best dat het hoge gras/bosgage daarin een rol heeft gespeeld? Als het open en bloot daar lag al die tijd, had iemand het toch ook al lang gezien en meegenomen? Misschien lagen er meerdere bundels en zijn een paar idd weggewaaid of gevonden geworden, maar deze niet....
Dus zo kunnen we nog wel en tijdje doorgaan met if's, but's en maybe's, maar wat bereiken we ermee? Wat wilt jij met jouw kruistocht bereiken? Dat mensen worden opgesloten of ontslagen hiervoor of zo? Onder welke steen woont jouw huis, swa? huh

Als 4 ongewapende verdachten worden doodgeschoten terwijl ze juridisch nog onschuldig zijn, dan moeten er koppen rollen ja. Want vandaag zijn het die 4, maar morgen misschien je eigen neef of broer. Rechtsregels zijn niet voor mooi mooi gemaakt. Het zijn nou eenmaal de regels van het spel. O.J. Simpson werd vrijgesproken terwijl de hele wereld ervan overtuigd was dat hij zijn vrouw had vermoord.

Snappie ?
Jaheyes
Guest
« Reply #58 on: 05-07-2012, 22:28:47 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

Als 4 ongewapende verdachten worden doodgeschoten terwijl ze juridisch nog onschuldig zijn, dan moeten er koppen rollen ja. Want vandaag zijn het die 4, maar morgen misschien je eigen neef of broer. Rechtsregels zijn niet voor mooi mooi gemaakt. Het zijn nou eenmaal de regels van het spel. O.J. Simpson werd vrijgesproken terwijl de hele wereld ervan overtuigd was dat hij zijn vrouw had vermoord.

Snappie ?

Pff Appels met peren vergelijken. Als je undeground wilt leven ligt het maar aan de tijd die je krijgt om er levend in te zijn. Dood zijn heeft zijn voordelen voor de undergroundman ze zijn al daar. Wie oren heeft die hore wie ogen heeft klim er snel uit!
Sherif!
Guest
« Reply #59 on: 05-07-2012, 22:46:35 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

DUS IEDERE VUURWAPENGEVAARLIJKE IS VOGELVRIJ VERKLAARD

Moeten ze maar geen Clint Eastwood spelen!!!
Pages: 1 2 3 [4] 5   Go Up
  Reply  |  Print  

Jump to: