Pages: [1] 2   Go Down
  Reply  |  Print  
Author Topic: Ik snap de mix niet tussen Marokkaanse en een neger  (Read 3013 times)
Shayma
Guest
« on: 03-07-2012, 20:58:28 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

Ik kan daar zo om kosten. Kijk als hij moslim is, is het anders. Maar kom op een Marokkaanse met een neger? Schaam jullie eens, zowel negers als de Marokkanen. Surinamer hoort gewoon met neger en Marokkaanse hoort gewoon met Marokkaan. Zo simpel is dat, net als 1plus1.
En waar ik al HELEMAAAL niet tegen kan, is als ik een Marokkaanse met HOOFDDOEK zie met een neger??? Wat is dat nou weer voor 'mode' dan???
Owwww myn goddddd blijf gewoon bij je eigen ras, beste voor iedereen.. ik kots op dit soort koppels!!

Groetjes, Shayma
mooiboyy
Guest
« Reply #1 on: 03-07-2012, 21:05:36 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

ik ben wel blij dat jij gewoon even met groetjes eindigt wel netjes Tongue
@dombo
Guest
« Reply #2 on: 03-07-2012, 22:17:05 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

Ik kan daar zo om kosten. Kijk als hij moslim is, is het anders. Maar kom op een Marokkaanse met een neger? Schaam jullie eens, zowel negers als de Marokkanen. Surinamer hoort gewoon met neger en Marokkaanse hoort gewoon met Marokkaan. Zo simpel is dat, net als 1plus1.
En waar ik al HELEMAAAL niet tegen kan, is als ik een Marokkaanse met HOOFDDOEK zie met een neger??? Wat is dat nou weer voor 'mode' dan???
Owwww myn goddddd blijf gewoon bij je eigen ras, beste voor iedereen.. ik kots op dit soort koppels!!

Groetjes, Shayma

Leer je eigen leven te lijden en laat anderen gewoon doen wat ze willen!
ik denk..
Guest
« Reply #3 on: 03-07-2012, 22:23:38 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

Leer je eigen leven te lijden en laat anderen gewoon doen wat ze willen!

ts is gewoon een surinaamse vrouw die haar volk wil 'beschermen'.
Bemoeizucht
Guest
« Reply #4 on: 03-07-2012, 23:57:39 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

@ts

Flikker op van hier elkehba! Bemoei met je eigen zaken. Ga jij maar trouwen met je zemmel neef
BLACKGOD
Guest
« Reply #5 on: 04-07-2012, 00:25:58 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

jij stomme berggeit, Ten eerste weet je stammen jullie af van een onder ontwikkeld bergvolk en de morren donkere afrikanen die in jullie
spelletje geloofden brachten alles dus ze waren donker afrikaan en helaas ook moslim maar dat betekend niet dat jij ons neger mag noemen

ten tweede in jullie maroc land zijn er genoeg dus doe nou niet dom trutje met je alleen als hij moslim is in jullie land zijn er genoeg
vrouwen die op mooie donkere mannen vallen is normaal wij zijn nu eenmaal beter en oefenen niet op geiten vandaar dat die mannen
altijd willen neuken in de kont daarom zie ik in amsterdam al die berggeiten met een travo lopen snel de taxi in

maar wel naar de moskee en waarom willen jullie vrouwen altijd in de kont neuken maar wel  homo haten vreemd is dat
is zelf een progamma over geweest op canvas belgie,s kanaal zag die vrouwen vol angst vertellen dat ze onder dwang een pik in
hun poepertje kregen en niet wisten hoe ze ermee om moesten gaan zo ZIJN DIE VIEZERIKKEN!!!!!

DAAROM ZIE JE DIE ZUSTERS VAN JOUW MET EN ZONDER HOOFDOEK MET ONS ZE MANNEN LOPEN WANT JA EINDELIJK HEBBEN ZE HET DOOR
EN NU NIET MEER LULLEN TRUT WANT WEDDEN OOK JOUW KARIM HASSAN OF HOE DIE OOK HEET STAK HEM IN JOUW POEPERTJE
@TS
Guest
« Reply #6 on: 04-07-2012, 11:59:08 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

Marokkanen zijn eigenlijk ook negers,Om te beginnen zijn ze Afrikanen,Dus Ik begrijp je niet zo goed.
dus niet
Guest
« Reply #7 on: 04-07-2012, 12:37:34 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

Marokanen zijn geen negers ik weet niet waarbij je ze zou moeten plaatsen maar geen negers in ieder geval\

EN VERDER SURINAMERS EN MAROKANEN LAAT ELKAAR TOCH MET RUST WETEN DAT WE GEEN VRIENDEN VAN ELKAAR ZIJN MAAR DAN HOEVEN WE ELKAAR NIET DOOR INTERNET GANSTERS TE LATEN BELEDIGEN #KEEPITREAL afro
Marokkaanse
Guest
« Reply #8 on: 04-07-2012, 18:50:12 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

Marokkanen zijn eigenlijk ook negers,Om te beginnen zijn ze Afrikanen,Dus Ik begrijp je niet zo goed.

Hey, nee hoor in principe zijn het geen negers. De marokkanen stammen af van de spanjaaren en waren europeanen. De mensen die in de Sahara wonen zijn wel gewoon afrikanen en dus ook negers.
jaja.
Guest
« Reply #9 on: 04-07-2012, 19:12:44 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

Hey, nee hoor in principe zijn het geen negers. De marokkanen stammen af van de spanjaaren en waren europeanen. De mensen die in de Sahara wonen zijn wel gewoon afrikanen en dus ook negers.
ga eerst naar school nep marokkaan je bent gewoon een blanke of een suri die leuk wilt doen  rolleyes
Marokkaanse
Guest
« Reply #10 on: 05-07-2012, 23:26:42 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

Het zal wel, ga maar even in de boeken zitten. Kom je er zelf ook wel achter dan Marokkanen GEEN NEGERS zijn.
Coolio
Guest
« Reply #11 on: 06-07-2012, 12:12:56 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

Het zal wel, ga maar even in de boeken zitten. Kom je er zelf ook wel achter dan Marokkanen GEEN NEGERS zijn.
Hahahaha negers en marokkanen stammen van dezelfde voorouder af. Dichter dan kaukasiers tegenover negers of marokkanen. Hahaha dus ga jij maar eens een boek lezen.
Marokkaanse
Guest
« Reply #12 on: 06-07-2012, 14:04:02 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

Vergeet niet, meeste mensen in Marokko zijn berbers, stammen af van de spanjaarden.
Jij praat nu over die sahara ratten, dat zijn inderdaad negers.. maar niet de echte mensen van Marokko
Wat een mongolen hier allemaal denkend dat zij meer weten over de voorouders van Marokko, gaan jullie je maar bezig houden met die slaven negers
NEGER
Guest
« Reply #13 on: 06-07-2012, 23:10:50 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

kk marokaanse kk puta wat praat je zo over negers vieze hoer
in de helft van jullie is wel een neger geweest he en daarna netjes trouwen en shijnheilig doen
zal bij de volgende slet aan je denken   evilafro
ho chi min
Guest
« Reply #14 on: 07-07-2012, 19:13:21 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

hahahaha
negers en marokkanen die hier ruzien
beide een volk dat we van deze aarde moeten weg bombarderen
gegroet,

ho chi min
Pages: [1] 2   Go Up
  Reply  |  Print