Pages: [1]   Go Down
  Reply  |  Print  
Author Topic: grootste hoer gaat met alle mannen bangarang  (Read 1025 times)
cher marchand
Guest
« on: 04-07-2012, 06:09:08 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

ik weet niet hoe ze zo een grote hoer is meisje je slaaap met iedereen ik wil een foto van je zetten dat iedereen weet dat ik niet jokt hoe doe je dat ,dan gaan ze me geloven als je niet by je vriend slaapt waar ben je dan rarararaaaaaaaaaaa!!!!!!domme leckie check haaaaaaarrrr want een schatje komt der halen als ze niet y jou is hhahhaha naaaaam...................... .............hoe zet je een foto op mamijoooo hulp graag
Man
Guest
« Reply #1 on: 04-07-2012, 07:12:31 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

Cher heeft een heerlijk lekker Pola en jij niet stuk verdriet.
pola
Guest
« Reply #2 on: 04-07-2012, 17:31:51 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

wel man ik heb der ook lekker gennnaaaaaaaaid en alleeeeeen botten in der pola ik kon niet lekker naaaaaaien want alleen botten dus man jy bent zielig want jy kan geen vrouw vinden in het begin was ze bang om met me te naaaaien ik heb der een keer gewoon lekker genomen maar ik was teleurgesteld alleeeen botten ,en jy bent die viezerik want als ze my komt naaaien komt ze naar huis baden en komt ze by jou en nooit heeft ze zin m tedoen daarom zeg ze je ze houd niet van sex haha
pola
Guest
« Reply #3 on: 04-07-2012, 18:06:28 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

is mijn pola ik mag! en ik naai jou vriendje hard wanneer ik wil en hij beft me onderste boven tot aan mijn reet!!!!
ze doen het
Guest
« Reply #4 on: 04-07-2012, 18:31:32 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

Ze heeft een collega Saffira beeldstroo 8702815
nickerie
Guest
« Reply #5 on: 22-07-2012, 23:00:02 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

ik weet niet hoe ze zo een grote hoer is meisje je slaaap met iedereen ik wil een foto van je zetten dat iedereen weet dat ik niet jokt hoe doe je dat ,dan gaan ze me geloven als je niet by je vriend slaapt waar ben je dan rarararaaaaaaaaaaa!!!!!!domme leckie check haaaaaaarrrr want een schatje komt der halen als ze niet y jou is hhahhaha naaaaam...................... .............hoe zet je een foto op mamijoooo hulp graag

deze topic is gestart door sabrina
Pages: [1]   Go Up
  Reply  |  Print  

Jump to: