Pages: 1 2 [3]   Go Down
  Reply  |  Print  
Author Topic: kun je van groene thee afvallen  (Read 9204 times)
hennat123
Guest
« Reply #30 on: 29-01-2011, 15:42:37 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

Je kan van groene thee inderdaad afvallen. maar het ligt eraan welke groene thee je gebruikt. Je hebt verschillende soorten. Een kennis van mij verkoopt een arabische groene thee. Je eetlust wordt daardoor vermindert. Het heet EL TJAI . Als je het niet kan vinden, laat dan je emailadres achter neem ik contact met je op.
john 123
Guest
« Reply #31 on: 19-10-2011, 13:07:28 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

Ik ben 1.63 en weeg 84 kg. Ik heb maat 44 en ik zit niet lekker in mijn vel
Ik sport 3 keer per week 3 uurtjes, ik fiets al jaren,  ik loop ook veel, en ik kom gewoon aan, ik drink veel zelfs gemaakte sapjes, met mijn sappen-centrefuse.
Ik eet normaal, maar geen vet, eet niks dat gefrituurd is en ik let echt op mijn voeding.
En toch kom ik aan, ik heb mij laten onderzoeken, ik dacht mischien mijn schildklier of zo, maar alles is goed. Ik ben de laatste 2 jaar beetje bij beetje aangekomen, en opeens kon ik niet meer in maatje 38-42. Een collega vertelde mij over groene thee, en mijn vraag is als er hier lezers zijn die dat ook gebruiken of hebben gebruikt, en wat het resultaat daar van is.
Wie kan mij iets meer vertellen?
Thanks hoor.

wat ook heel belangerijk is , is dat je na 8 uur `s avond niet warm eet ook geen brood neemt gewoon een mandarijn of ander lichtverteerbaar fruit en het spreekt vanzelf datje niet teveel eet maar dat zal de diëtist je al gezegd hebben want van sporten kan je ook hongerig worden de kunst is dan vooarl op die momenten wat zwaarder fruit te kiezen banaan of peer appel omdat gevoel weg te halen. Belangrijk is ook niet steeds dezelfde fruitsoorten te eten. Want eet je b.v de hele dag sinasappels dan is dat ook niet goed je lichaam slaat dan het teveel aan vitamnine c op dus teveel van 1 ding hoe licht verteerbaar of gezond is ook niet goed!!!!! Alles met mate en vooral varieren!!!!!!
bakra
Guest
« Reply #32 on: 03-11-2011, 13:23:18 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

wat ook heel belangerijk is , is dat je na 8 uur `s avond niet warm eet ook geen brood neemt gewoon een mandarijn of ander lichtverteerbaar fruit en het spreekt vanzelf datje niet teveel eet maar dat zal de diëtist je al gezegd hebben want van sporten kan je ook hongerig worden de kunst is dan vooarl op die momenten wat zwaarder fruit te kiezen banaan of peer appel omdat gevoel weg te halen. Belangrijk is ook niet steeds dezelfde fruitsoorten te eten. Want eet je b.v de hele dag sinasappels dan is dat ook niet goed je lichaam slaat dan het teveel aan vitamnine c op dus teveel van 1 ding hoe licht verteerbaar of gezond is ook niet goed!!!!! Alles met mate en vooral varieren!!!!!!

Ik ben het niet met variëren eens want dat is niet meer overzichtelijk en voor de meeste verwarrend en iedereen heeft een andere mening maar ook een andere stofwisseling.
Gewoon de kant en klare troep op de supermarkt niet meer eten  incl alle dranken, gewoon basic eten.
Veel groenten maar dan wel groenten uit het seizoen en niet al die importrommel, rijst, pasta, vis, weinig of geen vlees, fruit, water, thee, zelf geperste vruchtensappen en geen of weinig suiker, geen of weinig boter, geen sausen,mayo etc, geen traditioneel broodbelg zoals kaas, vleeswaren en zoet want je kan ook sla, tomaat, komkommer etc tussen je brood doen.
Kijk op de supermarkt ( AH ) en je kan door de bomen het bos niet meer zien, 90% wat daar aanwezig is is troep en dikmakend en dan hoor je de mensen nog zeggen, ik weet niet wat ik moet eten vandaag.
Uit deze producten zoek je een balans die je lekker vindt en die kan je wat mij betreft dagelijks eten.
Variatie is gevaarlijk want daar draaien die grote supermarkten op en ondertussen zie je de mensen alsmaar dikker worden, kinderen die te dik zijn en de meest meiden van plm 21 jaar hebben al een buikje.
Ps. Teveel Vitamine c kan geen kwaad, maar is onnodig omdat dit toch afgebroken wordt, mits je sinaasappels eet
want dan zijn de vezels gezond.
jaamesc
Guest
« Reply #33 on: 28-12-2011, 16:10:41 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

Ik heb deze link gevonden bij het surfen.

Staat nuttige informatie op i.v.m. afvallen met groene thee !

http://users.telenet.be/gezondheid-/groenethee/groenethee.html]http://users.telenet.be/gezondheid-/groenethee/groenethee.html"]http://users.telenet.be/gezondheid-/groenethee/groenethee.html

Ik heb er alleszins véél van geleerd !
jaamesc
Guest
« Reply #34 on: 28-12-2011, 16:22:13 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

Ik heb deze link gevonden bij het surfen.

Staat nuttige informatie op i.v.m. afvallen met groene thee !

http://users.telenet.be/gezondheid-/groenethee/groenethee.html]http://users.telenet.be/gezondheid-/groenethee/groenethee.html"]http://users.telenet.be/gezondheid-/groenethee/groenethee.html

Ik heb er alleszins véél van geleerd !

Deze link moest het dus zijn :

http://users.telenet.be/gezondheid-/groenethee/groenethee.html
exdikke
Guest
« Reply #35 on: 07-02-2012, 17:43:28 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

om alleen dieet te houden helpt niet geloof mij.en wat groene thee betreft het helpt ook niet om af te vallen,het bevat veel anti oxidanten en dat helpt om je bloed te zuiveren en je lichaam te reinigen.
er is helaas nog geen enkel middel op de wereld uitgevonden dat helpt om af te vallen .
wat 1 garantie is dat je kan gaan sporten en dat helpt gegarandeert en hebt het zelf ondervonden,je bouwt spieren op en die spieren heb je nodig om je vetten te verbranden en daarnaast hou je je dieet.
zonder spieren verbrand niemand vet,je kan wel calories verbranden dagelijks ,maar met gevolgd dat wanneer je eet weet aankomt,omdat je geen spieren het die blijvent zijn om je vetten te verbranden.
het was voor mij in de eerste instanstie ook heel moeilijk dit te begrijpen ,maar nader hand ben ik erachter gekomen hoe het alleemaal zit.ik ben nu door kracht trainingen 42 kilo kwijtgeraken en het gaat heel goed met mij.ik hoop dat je snap hoe het in elkaar zit om af te vallen het is geen gemakkelijke weg maar er zijn opties genoeg.
Orlistat 120 mg, (wel heel duur) heeft mij in combinatie met gezond eten en bewegen 40 kilo laten afvallen in een jaar.
Chicolindo
Mambini
*

Mambini Lobi: +0/-0

« Reply #36 on: 07-04-2012, 17:12:43 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

Hoi neem gauw contact met me op , j kan er van afvallen, ik heb de juiste green thee voor je, en je kan eraan verdienen ook nog. gr...
Timeless
Moderator
MamBibi

Mambini Lobi: +0/-0

« Reply #37 on: 07-04-2012, 17:26:36 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

Hoi neem gauw contact met me op , j kan er van afvallen, ik heb de juiste green thee voor je, en je kan eraan verdienen ook nog. gr...

Graag een link van de website van een bestaande organisatie. Het posten van NAW gegevens is hier niet toegestaan.
john 123
Guest
« Reply #38 on: 18-05-2012, 10:26:13 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

Varieren is wel belangerijk want iedere dr of dieetist kan je vertellen dat je van eenzijdig voedsel dik wordt, vooral varieren met wat voor groenten je dagelijk eet. En het belangerijkste waar je op moet letten bij dieeten is op hoeveel calorieen je binnenkrijgt en hoeveel je verbrand het spreekt vanzelf dat als je meer eet als verbrandt dat je dan aankomt. evenveel eten als verbranden in combinatie met sporten zou iedeaal zijn in jou geval lijkt het me geen kwaad te kunnen als je meer verbrandt omdat je te zwaar bent ook dien je rekening te houden met het feit dat als je meer als 2 keer per week intensief traint dat je meer spieren kweekt. het kan dan erop lijken dat je aankomt. Vandaar dat begeleiding bij deze belangerijk is ok!!!! Wink Wink succes
IK BEGRIJP HET NIET?
Guest
« Reply #39 on: 19-05-2012, 10:00:57 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

KAN IEMAND MIJ DIT UITLEGGEN, IK WEEG  78 KG, BEN 1.67 LANG, EN DRAAG MAAT 44 JURK, EN BROEK MAAT 42, IK KOM ALLEEN AAN IN ME BUIK, MIJN DIJEN BLIJVEN DUN. EEN KENNIS VAN MIJ, WEEGT 77KG, EN TOCH IS ZIJ DIKKER DAN MIJ, GROTE BIL EN DIJEN, EN EEN PLATTE BUIK, ZE HEEFT WEL GEEN KINDEREN, WAARAAN KAN HET LIGGEN, SNAP HET NIET MEER HOOR.
@Ik begrijp het niet?
Guest
« Reply #40 on: 21-05-2012, 10:54:09 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

KAN IEMAND MIJ DIT UITLEGGEN, IK WEEG  78 KG, BEN 1.67 LANG, EN DRAAG MAAT 44 JURK, EN BROEK MAAT 42, IK KOM ALLEEN AAN IN ME BUIK, MIJN DIJEN BLIJVEN DUN. EEN KENNIS VAN MIJ, WEEGT 77KG, EN TOCH IS ZIJ DIKKER DAN MIJ, GROTE BIL EN DIJEN, EN EEN PLATTE BUIK, ZE HEEFT WEL GEEN KINDEREN, WAARAAN KAN HET LIGGEN, SNAP HET NIET MEER HOOR.

Het ligt aan de bouw van een persoon en de plekken waar iemand aankomt.
De ene komt aan bij de buik, benen, borsten de andere bij de kont gezicht enz.
girly
Guest
« Reply #41 on: 19-07-2012, 20:52:34 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

Probeer cambridge!
Pages: 1 2 [3]   Go Up
  Reply  |  Print  

Jump to: