+  Mamjo Forum
|-+  Nieuwtjes» Arki noh!» badr
Username:
Password:
Advanced Search
Pages: 1 [2]   Go Down
  Print  
Author Topic: badr  (Read 1309 times)
bezig
Guest
« Reply #15 on: 09-07-2012, 14:00:51 - GMT-1 »

Hij blijft wel bezig die BaDR .Altijd aanwezig op het verkeerde moment.
En met de verkeerde vrouw.
Alweer een dommie.Wel goed voor hem.Geloofd alles.
no wayy
Guest
« Reply #16 on: 09-07-2012, 14:32:49 - GMT-1 »

wanneer dringt het tot jullie door dat holleeder geen moer meer voorsteld!!
hij is een oude dementerende cowboy!

Ook dementerende cowboys krijgen uiteindelijk de nekschot! Want vergane zaken doen geen terugkeer!
Je weet zelf dat hij onder voorbehoud  vrij is. Ze hoeven maar 1 kleine bewijs te hebben en hij gaat zo weer terug naar zijn Holiday inn in Vught.
kees klapstoel
Guest
« Reply #17 on: 09-07-2012, 17:18:41 - GMT-1 »

ik denk dat die badr ook wel wat rustiger aan moet gaan doen met zijn in elkaar geram ik denk dat er een dag komt dat hij iemand tegenkomt die het er niet bij laat zitten
Wazig!!
Guest
« Reply #18 on: 09-07-2012, 18:24:38 - GMT-1 »

Deze moker moet niet janken dat hij weer negatief in de media staat.
Hij beweert dat alle negatieve publicaties gelogen zijn, maar die flikker laat zich wel open en bloot filmen door de papparazzi terwijl hij dikke mik met Nederlands grootste drugdealer aka moordenaar Willem Holleeder.

Als deze moker slim was en geen negatieve publiciteit wil, dan moet je juist niet met dit soort tuig inmengen en handjes schudden. Als je Holleeder kent, dan gaat het 9 van de 10x om onderwereld zaken. gelul over bloemetjes en plantjes, gaat Holleeder wel naar intra tuin!

Dus omdat je Holleeder kent dan ben je waarschijnlijk ook met zaakjes bezig??? Surinaamse logica weer!!! Ik ken genoeg surinaamse badboys in mn omgeving die zich met witboi bezighouden.....maar ik zelf doe daar niet aan mee!!
2020
Guest
« Reply #19 on: 09-07-2012, 18:46:36 - GMT-1 »

praten met holleeder is niet zo moeilijk het is een hele amicale en grappige man die ook nog vriendelijk groet en niet te beroerd is een foto te nemen met je. alsof het een superster is. die hype begrijp ik niet. echte gangsters zitten in de politiek holleerdeer overleeft op een andere manier dan de meeste mensen. Ben geen fan van hem maar dat badr hem spreekt is niet moeilijk heel zuid kent elkaar
no wayy
Guest
« Reply #20 on: 09-07-2012, 18:55:04 - GMT-1 »

Dus omdat je Holleeder kent dan ben je waarschijnlijk ook met zaakjes bezig??? Surinaamse logica weer!!! Ik ken genoeg surinaamse badboys in mn omgeving die zich met witboi bezighouden.....maar ik zelf doe daar niet aan mee!!

Surinaamse logica? Waar heb jij het nou weer over?
Badr zit toch te zeiken dat hij contact door de media belaagt wordt in een negatieve zin?
Je kan beter met Ron Brandsteder op de foto staan dan met een crimineel die al sinds 1983 in verband wordt gehouden met ontvoering, drugdeal, liquidaties, geweld pleging, Yab Yum vrouwen mishandelen en zelfs je eigen zwager omzeep helpt. Dan verwacht jij nog dat dit positive publiciteit brengt? Ik vraag me af waar je verstandhouding zit?
203
Guest
« Reply #21 on: 09-07-2012, 19:02:18 - GMT-1 »

Badr zit toch te zeiken dat hij contact door de media belaagt wordt in een negatieve zin?
Je kan beter met Ron Brandsteder op de foto staan dan met een crimineel die al sinds 1983 in verband wordt gehouden met ontvoering, drugdeal, liquidaties, geweld pleging, Yab Yum vrouwen mishandelen en zelfs je eigen zwager omzeep helpt. Dan verwacht jij nog dat dit positive publiciteit brengt? Ik vraag me af waar je verstandhouding zit?

nou ja holleeder is ook mens of niet? en dat hij zijn doekoe zo verdient is weer een ander verhaal. endstra was ook een keurige zakenman in de ogen van heel nederland toen het hem te heet onder de voeten werd ging hij met politie praten om zijn eigen straatje schoon te vegen. als je die mensen kent dan ken je ze klaar.
Kenner!
Guest
« Reply #22 on: 09-07-2012, 21:41:32 - GMT-1 »

Holleeder is vaak aanwezig bij grote kickboxgala's als toeschouwer en zit bij de dure Viptafels, waar de vechters langs lopen als ze naar de ring gaan........dus kan gebeuren dat er kennis wordt gemaakt....aangezien de promotor veel VIP gasten persoonlijk kent!!
no wayy
Guest
« Reply #23 on: 09-07-2012, 21:46:11 - GMT-1 »

nou ja holleeder is ook mens of niet? en dat hij zijn doekoe zo verdient is weer een ander verhaal. endstra was ook een keurige zakenman in de ogen van heel nederland toen het hem te heet onder de voeten werd ging hij met politie praten om zijn eigen straatje schoon te vegen. als je die mensen kent dan ken je ze klaar.

Als je bedreigt en afgeperst wordt, kan je van een keurige makelaar verplicht omgedoopt worden in criminele activiteiten ja. Dat was geen vrije keus!
Heren zoals Holleeder wonen vaak in Amsterdam-Zuid, waar makelaars als Endstra hun panden hebben staan. Als zij willen huren kan jij als makelaar niet zeggen; Wij verhuren niet aan jou! Daar komt het stukje afpersing bij kijken. Mr Paarlberg was ook een schatrijke man, maar verzeilde ook op een dag in een verplichte dubieuze transactie om een jachthaven voor een dubieuze onder de 100 EUro transactie, terwijl het miljoenen waard is. De belasting snurkt niet bij dit soort transacties. De politie wist dat Endstra werd afgeperst. Er lopen meer verklikkers rond in deze wereld.  Affijn het ging toch over Badr?
WitteCriminaliteit!
Guest
« Reply #24 on: 09-07-2012, 21:58:33 - GMT-1 »

Als je bedreigt en afgeperst wordt, kan je van een keurige makelaar verplicht omgedoopt worden in criminele activiteiten ja. Dat was geen vrije keus!
Heren zoals Holleeder wonen vaak in Amsterdam-Zuid, waar makelaars als Endstra hun panden hebben staan. Als zij willen huren kan jij als makelaar niet zeggen; Wij verhuren niet aan jou! Daar komt het stukje afpersing bij kijken. Mr Paarlberg was ook een schatrijke man, maar verzeilde ook op een dag in een verplichte dubieuze transactie om een jachthaven voor een dubieuze onder de 100 EUro transactie, terwijl het miljoenen waard is. De belasting snurkt niet bij dit soort transacties. De politie wist dat Endstra werd afgeperst. Er lopen meer verklikkers rond in deze wereld.  Affijn het ging toch over Badr?

De voormalige "keurige" direkteur van woningcorporatie Vestia verliest even 1 miljard euries d.m.v. speculaties.....geld dat niet eens van hem was maar van de corporatie!!! Wat ik hiermee wil zeggen dat ook in de bovenwereld behoorlijk veel legale criminelen rondlopen!!!
the true
Guest
« Reply #25 on: 09-07-2012, 22:13:14 - GMT-1 »

Badr wil zich witwassen door met estelle te infiltreren in de BNNer wereld, aar ze is te verliefd en te dom om zijn motief in te zien.
Badr is en blijft een crimineel die niet voor niks is gaan schuilen in marokko en hele poos.
dyamanti
Mambini
*

Mambini Lobi: +0/-0

« Reply #26 on: 11-07-2012, 02:11:43 - GMT-1 »

BADR IS EEN GORE KUTMAROKKAAN DIE DENKT DAT HIJ EEN B-NER AAN DE HAAK HEEFT GESLAGEN! KORT MAAR KRACHTIG. HET SPROOKJE IS VOORBIJ... VROUWEN VAN DAT KALIBER KUNNEN KLASSE EN UITSCHOT HEEL GOED ONDERSCHEIDEN! maar weer gauw terug naar je pasgeboren baby he Badr? Als ze nog op je zaten te wachten... hahaha Boontje komt om zijn loontje.
Pages: 1 [2]   Go Up
  Print  

Jump to: