+  Mamjo Forum
|-+  Nieuwtjes» Arki noh!» Surinamers blijven geld overmaken
Username:
Password:
Advanced Search
Pages: 1 2 3 4 5 [6]   Go Down
  Print  
Author Topic: Surinamers blijven geld overmaken  (Read 1462 times)
precious
MamjoDon

Mambini Lobi: +514/-688

« Reply #75 on: 10-07-2012, 20:59:04 - GMT-1 »

Wink Kon esi baka, coo gie boengboeng torie ! Dat nomo !

very soon Wink

Ware vrienden leer je kennen met de tijd
waarom kijk je naar de splinter in het oog van je broeder of zuster,terwijl je de balk in je eigen oog niet opmerkt
Ha10x
Guest
« Reply #76 on: 10-07-2012, 21:01:22 - GMT-1 »

very soon Wink

Neem die Kalli dan ook eventueel ff mee, want die arme ziel is zwaar aan het verkazen daar en het ergste is, ze heeft het zelf helemaal niet door !  rolleyes Wink smiley
precious
MamjoDon

« Reply #77 on: 10-07-2012, 21:04:17 - GMT-1 »

Neem die Kalli dan ook eventueel ff mee, want die arme ziel is zwaar aan het verkazen daar en het ergste is, ze heeft het zelf helemaal niet door !  rolleyes Wink smiley

laat kalli met rust hoor als ze zich hier gelukkig voelt moet dat toch geen probleem zijn
nederland is ook mijn minnaar en met suriname ben ik getrouwd Tongue

waarom kijk je naar de splinter in het oog van je broeder of zuster,terwijl je de balk in je eigen oog niet opmerkt
Ha10x
Guest
« Reply #78 on: 10-07-2012, 21:10:19 - GMT-1 »

laat kalli met rust hoor als ze zich hier gelukkig voelt moet dat toch geen probleem zijn
nederland is ook mijn minnaar en met suriname ben ik getrouwd Tongue
Aboeng, komt voor mekaar, a setie ! Ik heb niks met die sma en begrijp echt wel dat een aantal van die gatsen hier het ook te bont maken, maar het is maar wat jezelf toelaat, want ook in NL bietsen/lenen ze je plat als ze door hebben dat je goed boert in het leven en de goedoe pa uithangt, dus wat dat betreft....... rolleyes cool
@ Ha10x
Guest
« Reply #79 on: 10-07-2012, 21:12:57 - GMT-1 »

Naar mijn  mening is dat altijd "in reactie op", maar kan zijn dat ik daar wat subjectief in bent natuurlijk.....het grappige is, dat als ik surineds in Su tegen kom, dan is de sfeer heel anders dan wat ik hier lees en echt niet zo van: ik voel me kaal geplukt of ik ga dat niet voor jullie betalen enzo, in tegendeel, willen ze niet dat ik betaal, ze zijn al lang blij dat je ze op sleeptouw neemt ergens naar toen of zo en een paar echte "suries kiekjes" met ze neemt i.p.v. die commerciele toeristische dingen...

precies! misschien zou je dus kunnen overwegen om objectief te zijn als volwassen kerel (en ik neem aan) van niveau? en je niet laten meeslepen, want het gebeurt aan beide kanten.
precious
MamjoDon

« Reply #80 on: 10-07-2012, 21:20:26 - GMT-1 »

Aboeng, komt voor mekaar, a setie ! Ik heb niks met die sma en begrijp echt wel dat een aantal van die gatsen hier het ook te bont maken, maar het is maar wat jezelf toelaat, want ook in NL bietsen/lenen ze je plat als ze door hebben dat je goed boert in het leven en de goedoe pa uithangt, dus wat dat betreft....... rolleyes cool

laat dat ook zien,want door je gedrag heeft ze geen zin meer om aan die discussie mee te doen Undecided
het zou je sieren als je je welgemeende excuus naar haar toe doet

precious
MamjoDon

« Reply #81 on: 10-07-2012, 21:29:44 - GMT-1 »

nu ben je stil ha10x beken kleur en laat zien dat je een man met ballen bent smiley

Ha10x
Guest
« Reply #82 on: 10-07-2012, 21:31:23 - GMT-1 »

nu ben je stil ha10x beken kleur en laat zien dat je een man met ballen bent smiley

Dat is niet aan jou domoortje
precious
MamjoDon

« Reply #83 on: 10-07-2012, 21:34:59 - GMT-1 »

ga je je excuus nou wel of niet aanbieden aan kalli angry

@ ha10x
Guest
« Reply #84 on: 10-07-2012, 21:36:28 - GMT-1 »

cheesy
precious
MamjoDon

« Reply #85 on: 10-07-2012, 21:43:47 - GMT-1 »

slap van je hoor ha10x had meer ruggegraat van je verwacht  Undecided

pressure
Guest
« Reply #86 on: 10-07-2012, 22:02:52 - GMT-1 »

slap van je hoor ha10x had meer ruggegraat van je verwacht  Undecided

Moet iemand hier haar naam misschien veranderen?
Under pressure
Guest
« Reply #87 on: 10-07-2012, 22:06:34 - GMT-1 »

Moet iemand hier haar naam misschien veranderen?

Under Precious pressure down on me  cheesy
@@@
Guest
« Reply #88 on: 11-07-2012, 03:39:42 - GMT-1 »

wil je weten hoe deze familieleden echt zijn?? stuur niks en zeg je hebt het slecht, het gaat niet goed. ze gaan je voor alles en nog wat uitmaken.
Pages: 1 2 3 4 5 [6]   Go Up
  Print  

Jump to: