Pages: [1]   Go Down
  Print  
Author Topic: Document om te mogen trouwen(in het buitenland)  (Read 244 times)
Tulsa
Guest
« on: 10-07-2012, 21:10:51 - GMT-1 »

Hallo,
I have a question for you guys. I hope theres is somebody here that knows what i mean. Of dat iemand hier ervaring mee heeft. Mijn partner en ik willen trouwen in het buitenland. In Frankrijk, maar ik als Nederlandse heb een document nodig waarin staat dat Nederland toestemming verleent dat ik (daar)mag trouwen. Ik hoor dat deze wet allang bestaat trouwens? huh Heeft iemand hier bekend mee of enig idee om wat voor document het gaat. Ik zocht op internet maar word er niet wijzer van. En anders moet ik morgen even langs stadsdeelkantoor om te vragen of zij weten welk document er daarmee bedoelt wordt.

Alvast bedankt.
Tulsa
Guest
« Reply #1 on: 10-07-2012, 21:12:23 - GMT-1 »

Hallo,
I have a question for you guys. I hope theres is somebody here that knows what i mean. Of dat iemand hier ervaring mee heeft. Mijn partner en ik willen trouwen in het buitenland. In Frankrijk, maar ik als Nederlandse heb een document nodig waarin staat dat Nederland toestemming verleent dat ik (daar)mag trouwen. Ik hoor dat deze wet allang bestaat trouwens? huh Heeft iemand hier bekend ervaring mee of enig idee om wat voor document het gaat. Ik zocht op internet maar word er niet wijzer van. En anders moet ik morgen even langs stadsdeelkantoor om te vragen of zij weten welk document er daarmee bedoelt wordt.

Alvast bedankt.
kiss
123
Guest
« Reply #2 on: 11-07-2012, 04:34:02 - GMT-1 »

Wat jij nodig hebt heet huwelijksbevoegdheid aan te vragen bij de burgerlijke stand in de gemeente  waar je ingeschreven staat.
@@@
Guest
« Reply #3 on: 11-07-2012, 05:45:09 - GMT-1 »

en ook een verklaring van je odeurs dat je mag trouwen
en een
Guest
« Reply #4 on: 11-07-2012, 08:22:20 - GMT-1 »

verklaring dat je nooit eerder getrouwd ben geweest
Tulsa
Guest
« Reply #5 on: 11-07-2012, 08:52:55 - GMT-1 »

Oh, kan ik gewoon bij het stadsdeelkantoor halen noh? Neen ben boven de 30 schat ik heb geen toestemming meer van mn mammie nodig.

Ja van die verklaring dat ik niet getrouwd ben of ben geweest, dat is toch dat bewijs van ongehuwde staat(bachelor certificate) Dat weet ik wel, en het geboorte akte, maar van dat andere wist ik niet hoe of wat het precies is en waar ik het moet halen.

Dank jullie wel. kiss
Bambammakka
Guest
« Reply #6 on: 11-07-2012, 09:12:40 - GMT-1 »

Oh, kan ik gewoon bij het stadsdeelkantoor halen noh? Neen ben boven de 30 schat ik heb geen toestemming meer van mn mammie nodig.

Ja van die verklaring dat ik niet getrouwd ben of ben geweest, dat is toch dat bewijs van ongehuwde staat(bachelor certificate) Dat weet ik wel, en het geboorte akte, maar van dat andere wist ik niet hoe of wat het precies is en waar ik het moet halen.

Dank jullie wel. kiss

Meisje njang ka met je gewichtigheid. Go leer Hollands
Tulsa
Guest
« Reply #7 on: 11-07-2012, 10:24:28 - GMT-1 »

Ook bedankt, ik merk aan jouw manier van schrijven dat je de Nederlandse taal zeer machtig bent. Congratulation. kiss Zeker op pontbuiten of ramgoe geleerd heh? Wink
ofniet
Guest
« Reply #8 on: 11-07-2012, 10:28:56 - GMT-1 »

mang cheesy cheesy cheesy
Pages: [1]   Go Up
  Print  

Jump to: