Anno 2012 weten veel mannen niet dat vele niet zwarte vrouwen nep haar zetten. Valt natuurlijk wel minder op dan een black beauty met blond sluik haar. Ook het goedkoop haar is afschuwlijk. Dat ding staat naar alle kanten. En soms zie je ook de krenten eronder. Houd het naturel of zet iets dat goed past met de rest, anders maak jij je als zwarte vrouw net zo "lelijk" als de blanken die denken dat ze een mooie bruine kleur hebben na flink zonnen. T is gewoon weg niet mooi..Maar dat willen die wittjes ook niet horen. Ze zijn trots op hun tan. Zo ook de negerinen met hun glad vals haar met krenten eronder. A san no mooi.
Ik ben het roerend met je eens. Ik weet niet waarom bijna alle zwarte vrouwen tegenwoordig weave zetten. Ik heb zo een hekel aan dat ding. Als man wil ik mooie zwarte vrouwen zien met hun eigen gestraight haar. Maar allemaal zetten weave. En als ze het netjes zetten gaat nog, maar vaak zie je die krenten eronder. Of ze zetten van die bombastische kleuren zoals rood of blond. Of ze zetten een weave die te lang en te groot is. Zet dan ding zodanig dat het tenminste op je eigen haar lijkt. Ik maak me echt boos hierover. Ik vraag me altijd af waarom zwarte mensen zo goed zijn in het belachelijk maken van zichzelf. Het zelfde met die piercings welke die meiden tegenwoordig aan hun mond zetten.
Super Belachelijk !!