Pages: [1] 2   Go Down
  Reply  |  Print  
Author Topic: Buitenlanders 10 srd en sur 5 srd, hafaajd joe ma-pang-pang!  (Read 933 times)
achterlijke gek
Guest
« on: 15-07-2012, 20:59:08 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

Heb jij geld in buitenlanders hun zak gedaan? volgens deze mpp hebben buitenlander een geld boom.

http://www.apintie.sr/vidi.php?vid=5229
ga je niet
Guest
« Reply #1 on: 15-07-2012, 21:38:50 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

Voor de lokale bevolking is het  altijd goedkoper.
je heoft dan niet te gaan.
Als je naar andere landen gaat klets je niet maar betaald.
Blijf weg dan.
In feite moeten buitenlanders 5x betalen want overal gooien ze hun troep.
uit vreters!
Guest
« Reply #2 on: 15-07-2012, 21:52:04 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

Blijf weg dan.

Hele boel onzin zit je te verkondigen is de 200 miljoen euro wat jullie krijgen niet genoeg? Waarom moeten buitenlanders Suriname opbouwen kunnen jullie dat niet zelf? je mmp gooien troep.
Haarlem
Guest
« Reply #3 on: 15-07-2012, 22:13:30 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

Hele boel onzin zit je te verkondigen is de 200 miljoen euro wat jullie krijgen niet genoeg? Waarom moeten buitenlanders Suriname opbouwen kunnen jullie dat niet zelf? je mmp gooien troep.

Groot gelijk zelfs krijgen ze niets voor elkaar het moet altijd van het buitenland komen.
lobi
Guest
« Reply #4 on: 16-07-2012, 02:41:58 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

Topic starter je doet je naam wel eer aan hoor, want je bent werkelijk een achterlijke gek. huh huh
Proficiaat, aan het werk dat deze stichting.heeft verzet, prachtig hoor....Ik was 2mnd. terug nog daar.
Wel wat kanttekeningen:  1. doen jullie toch wat aan enorme hoeveelheid vuil rondom het museum. De Dc mag wel even kijken hoe ze het in Para doen.2. De tonnen dagelijks ledigen en niet wekelijks. Overheid ruim je ka vuil op je kantoren op en doe toch wat aan die gebouwen als ook vervallen dienst woningen(en ook nog bewoond.)
3.Stichting, let op de kwaliteit die aannemer leveren, want jullie worden genept, door slechte kwaliteit matriealen en slechte vakmanschap.
advies: In de openlucht dien je uitsluitend gebruik te maken van geimpregneerd hout.(bruggen en tentjes)
4. Ik hoop dat jullie niet te laat zijn, voor het lichtschip en de stoom trein en dat deze ook weer volledig gerenoveerd zullen worden terug naar de oude glorie.
5.Er is veel gesloopt en weg gedragen door junks,met name koper werk. Zorg voor een top beveliging, met jullie 5 - en 10 srd gaan jullie het echt niet maken , maar eerder dood bloeden.
historicus
Guest
« Reply #5 on: 16-07-2012, 12:15:35 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

Weinig bezienswaardigheid, weinig documentatie, een lege kruit huis, een lege fort, 6 boerikie waggies en een paar gerenoveerde barakken. Letterlijk binnen een paar minuten ben je er in en er uit. Alles wat historische waarde had is weggedragen. Wat ze nu verkopen aan het publiek is gebakken lucht.
OGEN IN JE GOGAT
Guest
« Reply #6 on: 16-07-2012, 15:14:03 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

DAN ZIJN JE OGEN IN JE GOGAT. GENOEG TE BEZICHTIGEN EN JE KAN ER PICKNIKEN.
IN HET BUITENLAND GA JE BETALEN VOOR DIE ACHTERLIJK PARKEN MAAR NIET VOOR IETS VAN SU.
KOM DAN NIET NAAR SU OF GA DAAR NIET. GODKOPE APEN.
GELWELDIG DOEN ZONDER GELD.
WIE NIET WERKT IN NL KOMT NIET MEER ZOMAAR NAAR SURINAME.
TEGENWOORDIG HOUDEN DE WITMANS HET VOOR ZE.
JE WERKT NIET WAT VOOR KA VAKANTIE.
notie...
Guest
« Reply #7 on: 16-07-2012, 15:25:35 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

ze doen hun best maar voorlopig...:lijkt nergens op.......
blacka meid
Guest
« Reply #8 on: 16-07-2012, 15:54:24 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

Blijf weg dan.

Ik vindt jou opmerking wel erg kort door de bocht.
kan jij mij uitleggen waarom een niet ingezetene wel meer moet betalen voor dezelfde voorzieningen/diensten, dan een ingezetene?

Je verwijst naar andere landen? Ben je wil uberhaupt in een ander land geweest, waar jij als niet ingezetene meer moest betalen? Ik durf te wedden van niet.
Ik ben nog nooit in een land, behalve dan SURINAME geweest die, deze naar mijns inzien klant onvriendelijke regel hanteerd.

Ikben er wel geweest
Guest
« Reply #9 on: 16-07-2012, 16:39:32 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

kan jij mij uitleggen waarom een niet ingezetene wel meer moet betalen voor dezelfde voorzieningen/diensten, dan een ingezetene?

Je verwijst naar andere landen? Ben je wil uberhaupt in een ander land geweest, waar jij als niet ingezetene meer moest betalen? Ik durf te wedden van niet.
Ik ben nog nooit in een land, behalve dan SURINAME geweest die, deze naar mijns inzien klant onvriendelijke regel hanteerd.

Ga maar kijken hoe het op Aruba en elders in de regio geregeld is....voorbeeld Paridise island in Aruba,waar ingezetenen  50% korting hebben .....Je kan wel veel landen bezocht hebben,maar mee kunnen doen met toeristische attraktisch en tours is 2. Is iets heel anders dan stads toerisme....Check ook Barbados; Bahamas en Hawai .als ook het Krugerpark in South Africa.  We hebben het wiel niet in Su uitgevonden.
Koulo Blaka Bakra
Guest
« Reply #10 on: 16-07-2012, 21:49:11 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

Sjeeses man, weer een van die Kaulo, krenterige mpp. surineds die voor een dubbeltje op de voorste rij wil zitten.
10 Srd is nu  slechts 2,50 Euro     Als wij daar bij jullie even naar Blijdorp wil, kost een toegang me snel 27,50 Euro, dan heb ik nog niet gegeten. En vervoer dan? Al bij al ben je gauw 100 euro kwijt als je even Bokito wil zien. Ga na wat het je kost om even door Madame Tussaud te draven of door de vieze grachten te stomen......De meeste Surineds hebben dat budget niet, dus lul niet.  Afbrekend zijn krijgen jullie wel een 10.
ogen in je gogat
Guest
« Reply #11 on: 16-07-2012, 22:37:58 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

Ik vind zonder de T. Maar ja.
Ik ben vaker weg geweest. Op de antillen betaal je zelf een duurdere ticket als je naar de eilanden wilt, als je geen ingezetene bent. Ik ben ook naar een museum op cur geweest, was ook duurder voor mij.
Ik weet waar ik over praat.
Hou maar liever je mond.
En als je niet wilt betalen dan ga je niet.
Zo simpel is dat.
Ik vind het heerlijk daar en geniet elke keer weer.
Ga maar naar je goedkope dingen in nl, dan no lul fu sranan.
joe ma pang-pang
Guest
« Reply #12 on: 16-07-2012, 22:50:17 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

Ik ben vaker weg geweest. Op de antillen betaal je zelf een duurdere ticket als je naar de eilanden wilt, als je geen ingezetene bent. Ik ben ook naar een museum op cur geweest, was ook duurder voor mij.
Hou maar liever je mond.
Zo simpel is dat.

Flikker op analfabeet, je zaait haat en dat kan Suriname duur te staan komen.
Ikben er wel geweest
Guest
« Reply #13 on: 17-07-2012, 03:15:13 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

Hou maar liever je mond.
Zo simpel is dat.
Was dat Kura Hulanda, het slaven museum? Goed voorbeeld, Ingezetenen betalen duidelijk minder. Wel een aanrader, je wordt er gewoon stil van. Haha ,we mogen best wel jaloers zijn op die Karoes.
En nu heb je een surined boos gemaakt,nadat je hem uitkleede
Waarschuwing!!!!!
Guest
« Reply #14 on: 17-07-2012, 11:43:33 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

Uitbuiting en kaal plukken van de kip die de gouden eieren legt zal op lange termijn desastreuze gevolgen hebben. Velen hebben hun rug al toegekeerd naar su, het worden alleen maar meer!!
Pages: [1] 2   Go Up
  Reply  |  Print  

Jump to: