Sorry Guest, you are banned from posting or sending personal messages on this forum.
trollen
Pages: [1] 2 3 4   Go Down
  Print  
Author Topic: Mannen vechten nooit voor een vrouw  (Read 2140 times)
Dr Somali
Guest
« on: 16-07-2012, 18:10:50 - GMT-1 »

Waarom vechten sommige vrouwen die op mamjo komen voor een man huh huh huh Ik zie altijd topic waar vrouwen voor een man willen vechten en al die onzin. Maar ik lees nooit een topic waar mannen voor een vrouw vecht Shocked Shocked Shocked Shocked

Wanneer een man echt om je geeft zal hij echt niet vreemd gaan. Ookal zullen de verleidingen komen en geloof me ze zullen altijd komen, maar als je echt van degene houdt blijf je ver weg van de zonde.

Als een man vreemd gaat is niet omdat die andere vrouw hem heeft afgepakt. Hij heeft het zelf toegelaten want hij moest haar gelijk op haar plaats zetten.  En dat wilt ook zeggen dat zon man vaker vreemd zal gaan want hij is makkelijke teverleiden.

Daarom hou ik van dit liedje, moeten nog meer vrouwen een voorbeeld van nemen.

<a href="http://www.youtube.com/v/6J538b-OLRU" target="_blank">http://www.youtube.com/v/6J538b-OLRU</a>

Groetjes Dr Somali cool
Casanova
Guest
« Reply #1 on: 16-07-2012, 18:37:27 - GMT-1 »

Er zijn meer dan genoeg kutjes waarom zou ik dan om een kut vechten ?
lachertjes
Guest
« Reply #2 on: 16-07-2012, 18:58:48 - GMT-1 »

Mang ze geven het gratis zelf weg vrouwen blijven een gebruik voorwerp
SIGNA VARKEN
Guest
« Reply #3 on: 16-07-2012, 18:59:49 - GMT-1 »

IK VECHT OM GEEN ENKELE KAKAWRO MAN!
IK BEN SIGNA

Hondjes
Guest
« Reply #4 on: 16-07-2012, 19:09:33 - GMT-1 »

Waarom vechten sommige vrouwen die op mamjo komen voor een man huh huh huh Ik zie altijd topic waar vrouwen voor een man willen vechten en al die onzin. Maar ik lees nooit een topic waar mannen voor een vrouw vecht Shocked Shocked Shocked Shocked

Wanneer een man echt om je geeft zal hij echt niet vreemd gaan. Ookal zullen de verleidingen komen en geloof me ze zullen altijd komen, maar als je echt van degene houdt blijf je ver weg van de zonde.

Als een man vreemd gaat is niet omdat die andere vrouw hem heeft afgepakt. Hij heeft het zelf toegelaten want hij moest haar gelijk op haar plaats zetten.  En dat wilt ook zeggen dat zon man vaker vreemd zal gaan want hij is makkelijke teverleiden.

VROUWEN ZIJN DOM EN GEK JE KAN ZE VAN ALLES VERTELLEN ZE GELOVEN JE OOK AL ALS JE JOUW EXVRIENDIN OF EEN MEID DIE JOUW TOLLIE NIET MEER LUST VOOR EEN NIEUWE VROUW UITSCHELD ZE VINDT DAT LEUK EN VOELT ZICH HOGER DAN JE EX OF ANDERE KUT EN KIJKEN SCHEEL MET HAAT NAAR MEKAAR.WAT ZE NIET WETEN IS DAT IK ZE BEIDEN TEGELIJKERIJD VOOR DE GEK HOUD.IK NAAI ALLEMAAL SAMEN VIJAND VRIENDINNEN OF BESTE VRIENDINNEN.ALLE VROUWEN ZIJN DOMME SLETJES DIE DENKEN DAT ZE GEWELDIG ZIJN.

Daarom hou ik van dit liedje, moeten nog meer vrouwen een voorbeeld van nemen.

<a href="http://www.youtube.com/v/6J538b-OLRU" target="_blank">http://www.youtube.com/v/6J538b-OLRU</a>

Groetjes Dr Somali cool
DIKI
Guest
« Reply #5 on: 16-07-2012, 19:25:07 - GMT-1 »

ALLE VROUWEN ZIJN DOM?HuhHuhHuhHuhHuhHuh DAN BEN JIJ DUIDELIJK NOG NIET DE JUISTE VROUW TEGEN GEKOMEN SUKKEL!!!!! OF LUSTEN VROUWEN JOU NIET !!!!! HIHI KOMT ECHTE MAN SPELEN TERWIJL JE MISCHIEN NOOIT EEN POES HEBT GEZIEN!!!!! HIHI laugh laugh
Somali
Guest
« Reply #6 on: 16-07-2012, 19:29:47 - GMT-1 »

laugh laugh
Oma van Somali
Guest
« Reply #7 on: 16-07-2012, 19:32:30 - GMT-1 »

Meannen die vriemd gaan zijnder snodneuse
Hondjes
Guest
« Reply #8 on: 16-07-2012, 19:46:58 - GMT-1 »

VROUWEN ZIJN DOM EN GEK JE KAN ZE VAN ALLES VERTELLEN ZE GELOVEN JE OOK AL ALS JE JOUW EXVRIENDIN OF EEN MEID DIE JOUW TOLLIE NIET MEER LUST VOOR EEN NIEUWE VROUW UITSCHELD ZE VINDT DAT LEUK EN VOELT ZICH HOGER DAN JE EX OF ANDERE KUT EN KIJKEN SCHEEL MET HAAT NAAR MEKAAR.WAT ZE NIET WETEN IS DAT IK ZE BEIDEN TEGELIJKERIJD VOOR DE GEK HOUD.IK NAAI ALLEMAAL SAMEN VIJAND VRIENDINNEN OF BESTE VRIENDINNEN.ALLE VROUWEN ZIJN DOMME SLETJES DIE DENKEN DAT ZE GEWELDIG ZIJN.
3512
Guest
« Reply #9 on: 16-07-2012, 20:21:14 - GMT-1 »

Als man om een cut te zoeken is drama...
Maar we hebben een ingebouwde drama defense..
En als we voorbij zo'n drama fase van een vrouw gaan neuken we der kapot
Maar om voor een vrouw te gaan vechten is meer drama en als man dealen we niet met drama in de zoveelste graad
pilletjes
Guest
« Reply #10 on: 16-07-2012, 21:06:29 - GMT-1 »

Als man om een cut te zoeken is drama...
Maar we hebben een ingebouwde drama defense..
En als we voorbij zo'n drama fase van een vrouw gaan neuken we der kapot
Maar om voor een vrouw te gaan vechten is meer drama en als man dealen we niet met drama in de zoveelste graad

ello jij daar ga je pilletjes slikken en droom lekker van Suriname. En ik zit lekker op mn balkon met een heerlijk stuk meloen en een glas  Fernandes Cola en ik heb net een Roopram roti op. mn pittig surinaams wijf loopt keer op keer langs en geeft me een  stijve.Ik werk wanneer ik wil en ben dolgelukkig. Lekker dromen. Dien jij  de bakra's maar verder  en scheld maar op de Surinaamse  wijven je krijgt er toch nooit een serieuse, ze willen je niet strontzak. laat je  lekker neuken ik zou zeggen misbruiken  door de perverse gore  superkrasse onverzadigbare bakra wijven  die je anytime de deur uit gooien als je niet presteert in bed jo moderne zwarte slaaf. we hebben meelij met je  en lezen  je  topics terwijl we relaxen hier joe kaolo. de gefrustreerde zwarte  'wanen  zich balra' nengre stelt niets voor  , een grote NUL, alleen goed voor zijn LUL.
eeuwen oud verhaal
Guest
« Reply #11 on: 16-07-2012, 21:42:20 - GMT-1 »

Mannen vechten liefst met vuisten, vrouwen het liefst verbaal.

Hoe dan ook, personen die om een andere persoon vechten zijn ronduit zielig, maar vooral vermakelijk!
IN DE RIJ
Guest
« Reply #12 on: 17-07-2012, 00:50:34 - GMT-1 »

waarom moet een vrouw om een man vechten?Huh als wij ons HONINGPOT OPEN MAKEN VLIEGEN ZE ALS BIJEN OM ERAAN TE KLEVEN !!! DUS LAAT DIE MAN AAN EEN KANT !!!!ALS DE 1 NIET WILT STAAN ER 10 ANDERE IN DE RIJ !!!!! laugh laugh kiss
daarom
Guest
« Reply #13 on: 17-07-2012, 00:53:38 - GMT-1 »

daarom zijn 2 laatst vermoord ik denk om een vrouw of niet 
RIP abdoel en biharie  en die 2 zusters vn dijkveld of niet hou tengoede als
t nie zo is
 Wink
AAN VARKEN POLA
Guest
« Reply #14 on: 18-07-2012, 01:12:27 - GMT-1 »

JOE MA BIEGIE PAM POLA JOE

JOE DAGOE JOE

JOE KAWRO SAKA SAKA MA PIMA OLLO JOE

JIJ BENT EERST BEGONNEN MET MIJN NAAM HIER OP DIE MA PANG PAOLO TOPIC

EN NOG ERBIJ PROBEER JE IEMAND VAN MIJ ERBIJ TE BETREKKEN MAAR IK HEB GEEN ENKELE KAWRO BOFROE DOCHTERTJE

DUS JOE MA BIEGIE PANG PAOLO

JIJ EN DIE MA POLA SURINAMERS DIE JE BIJSTAAN MOGEN LALA DAGOE KAKAWRO GAAN VRETEN

OP MIJN KOSTEN BIJ ABBATOIR IK WEET NIET OF ZE NOG DAGOE SOPO MAKE!!??

EN NOGMAALS:

Jij bent een ma pangg paolo varken daarom ben je kort na elkaar kinderen gaan krijgen voor verschillende mannen en toch is geen enkele man met je gebleven, je bedelt een man die zn vrouw al heeft om met je te trouwen en hij houdt je netjes ver van zijn naam... Je snapt niet dat je niet alleen een varkenskkleur hebt maar ook een agoepoentje gezichht vol met vieze donkerbruine vlekken en tjaka tjaka woekerweefsel wild vlees misvormde weefsells daarom plak je elke fuckiing dag een dikke laag make up om ze dichht te maken. Ga je schamen, je kan niet naast mme staan want ik heb nooit van mn leven voor man gevochten en ikk ben al meer dan 40 jaar op aarde. Jij bent een KAWRO VARKEN JA. afz. Signa Vianen.
Pages: [1] 2 3 4   Go Up
  Print  

Jump to: