goededag, het gaat niet alleen om het tt maar ik zit zelf in een situatie waarin dingens bij mij verkeerd lopen, heb veel problemen waaronder ik overal genegeerd wordt door een ieder, andere houden me op afstand of als ze me zien kijken ze met een vreemde blik naar me soms langer ook..ook kom ik niet aan een partneres..vrouwen reageren kortaf als ze in me bijzijn komen..doen ongeintresseerd etc etc. Veel dingen lopen niet naar behoren in me leven. Lichamelijk is er ook een achteruitgang gekomen terwijl ik ook konfo's bezit. Soms vraag ik me af als iemand in een heel moeilijk cirkel zit of de goede dingen niet bij degene weg is
Dit overkom jou als je jezelf verwaarloost. Volgens mij is jou motto "eerst de ander helpen dan volg ik". Draai het om. Eerst jij dan een ander. Begin bij jezelf, werk aan jezelf. Krik je op, want niemand zal dat voor jou doen. Begin in jouw slaapkamer en stapje voor stapje breid je het uit. De rest spreekt voor zicht... Jeje verlaten jou niet. Ze gaan op een afstaan staan om te kijken wat jij nu van plan ben te doen. Als een jeje echt weggaat, ben je dood.