Sorry Guest, you are banned from posting or sending personal messages on this forum.
trollen
Pages: [1]   Go Down
  Print  
Author Topic: Waanneer kunnen jeje's bij iemand weggaan/het lichaam verlaten  (Read 3584 times)
mr lonely
Guest
« on: 17-07-2012, 06:42:54 - GMT-1 »

Bedoeling als je vanaf je geboorte goede dingens hebt maar je lichaam kunnen verlaten

Dit is volgens mij geen veelkomend iets
sjemig
Guest
« Reply #1 on: 17-07-2012, 09:38:36 - GMT-1 »

Begrijp er geen bal van Undecided
dlango
Guest
« Reply #2 on: 17-07-2012, 10:19:11 - GMT-1 »

wanneer de dood optreed
ashanthe
Mambini
*

Mambini Lobi: +0/-0

« Reply #3 on: 17-07-2012, 17:50:42 - GMT-1 »

Odi,

Het is inderdaad iets dat weinig of niet voorkomt. Maar het kan wel. Tjari yu srefi na fasi en houdt je aan de regels.

Groeten,

Ashanthe
sakafasi
Guest
« Reply #4 on: 17-07-2012, 23:03:48 - GMT-1 »

Odi,

Het is inderdaad iets dat weinig of niet voorkomt. Maar het kan wel. Tjari yu srefi na fasi en houdt je aan de regels.

Groeten,

Ashanthe
goededag, het gaat niet alleen om het tt maar ik zit zelf in een situatie waarin dingens bij mij verkeerd lopen, heb veel problemen waaronder ik overal genegeerd wordt door een ieder, andere houden me op afstand of als ze me zien kijken ze met een vreemde blik naar me soms langer ook..ook kom ik niet aan een partneres..vrouwen reageren kortaf als ze in me bijzijn komen..doen ongeintresseerd etc etc. Veel dingen lopen niet naar behoren in me leven. Lichamelijk is er ook een achteruitgang gekomen terwijl ik ook konfo's bezit. Soms vraag ik me af als iemand in een heel moeilijk cirkel zit of de goede dingen niet bij degene weg is
@sakafasi
Guest
« Reply #5 on: 27-07-2012, 00:26:30 - GMT-1 »

goededag, het gaat niet alleen om het tt maar ik zit zelf in een situatie waarin dingens bij mij verkeerd lopen, heb veel problemen waaronder ik overal genegeerd wordt door een ieder, andere houden me op afstand of als ze me zien kijken ze met een vreemde blik naar me soms langer ook..ook kom ik niet aan een partneres..vrouwen reageren kortaf als ze in me bijzijn komen..doen ongeintresseerd etc etc. Veel dingen lopen niet naar behoren in me leven. Lichamelijk is er ook een achteruitgang gekomen terwijl ik ook konfo's bezit. Soms vraag ik me af als iemand in een heel moeilijk cirkel zit of de goede dingen niet bij degene weg is

Dit overkom jou als je jezelf verwaarloost. Volgens mij is jou motto "eerst de ander helpen dan volg ik". Draai het om. Eerst jij dan een ander. Begin bij jezelf, werk aan jezelf. Krik je op, want niemand zal dat voor jou doen. Begin in jouw slaapkamer en stapje voor stapje breid je het uit. De rest spreekt voor zicht... Jeje verlaten jou niet. Ze gaan op een afstaan staan om te kijken wat jij nu van plan ben te doen. Als een jeje echt weggaat, ben je dood.
@Eljot
Guest
« Reply #6 on: 27-07-2012, 05:30:35 - GMT-1 »

Je bent nog steeds bezig!! Jouw problemen zijn denk ik meer psychisch van aard dan dat het te maken heeft met winti. Op CC waren mensen die jou wilden helpen. Wat heb je daarmee gedaan?
onrein
Guest
« Reply #7 on: 05-08-2012, 11:17:25 - GMT-1 »

Ze kunnen inderdaad weg gaan als je niet rein leeft en als ze je boodschappen bijven geven
en je doet er niks mee.
Kan Ook als  je man je jeje vervuild, bv door met allerlei andere wijven seksen en naast je in bed kruipt.
sommige jeje,s kunnnen daar niet tegen.
ALs je te oud wordt en ziek en je kan die jeje,s niet meer dragen.
enz
suriboy
MamJoraan

Mambini Lobi: +1/-1

« Reply #8 on: 18-08-2012, 23:10:42 - GMT-1 »

Ze kunnen inderdaad weg gaan als je niet rein leeft en als ze je boodschappen bijven geven
en je doet er niks mee.
Kan Ook als  je man je jeje vervuild, bv door met allerlei andere wijven seksen en naast je in bed kruipt.
sommige jeje,s kunnnen daar niet tegen.
ALs je te oud wordt en ziek en je kan die jeje,s niet meer dragen.
enz
ja oke maar dit is iets dat heel weinig voorkomt. maar stel als je steeds dingens blijft doen waar je bigi sma's niet tegen kunnen zijn ze gevolgen dan hetzelfde ook maar als ze iemand verlaten hebben komen ze wel terug maar hoe moet er dan te werk gegaan worden?

Babette
Mambini
*

Mambini Lobi: +0/-0

« Reply #9 on: 09-10-2012, 23:15:15 - GMT-1 »

Wat als je geliefde denkt door jeje fanodu winti whatever bezeten te zijn dat iedereen hem kwaad probeert te doen? hee een oplossing hiervoor, kruidenbaden, floridawater etc etc etc allemaal geprobeerd, psychiater maar misschien?
Gr. Babes
Pages: [1]   Go Up
  Print  

Jump to: