Maar ze waren toch laat in Paramaribo en Para met kandidatenlijsten en hebben toen toch stem advies op die zwageres van Brunsie, Contino van de NPS gegeven, dus is jouw vergelijking wel relevant?
2015 zullen we weten als dit een goede stap was van Alendy, want zowiezo is de BEP heel Bronsweg al kwijt, het grootste dorp in Brokopondo, dat gaat bijna zeker naar de NDP, als Poki en Adjaiso naar de NDP gaan, kan BEP inpakken in Brokopondo en Paramaribo en Para !
Even eerlijk, wat heeft deze regering meer gedaan dan vorige regering voor de binnenlandse bewoner.
Ik ben heel vaak in het binnenland en ik kan je zeggen dat ze goed terluergesteld zijn op deze regering hoor. Vooral de inheemsen zijn niet te spreken.
Als je aan de macht ben moet je je stempel drukken in iets dat je realiseert, zoals Bosje in de bruggen. Deze reering heeft nergens nog zijn stempel in wat gedrukt , ze zijn bezig met projekten van de vorige regering, just continuering. Ze hadden tenminste een van de zo vele Mega Projekten moeten uitvoeren. Alle projekten voor het binnenland ,zoals wegen en bruggen bouw zijn van start gegaan bij de vorige regering. Geef mij liever Bosje,dan weet je zeker dat er iets groots komt.
Nog wat..... Door welke van de partijen binnen het AC, is de vice president voorgedragen? , want het lijkt alsof we sinds afkondiging van de amnestie wet, ook geen vice president meer hebben. Abrahams heeft het voor het zeggen, die man is Vice-president en tevens minister van finacien, naast Ow
Bij de overwinning van 2010 ,dacht ik : Nooit meer front, maar pas op; hetzelfde wat hun is overkomen, gebeurt ook met ons.