Pages: 1 2 [3] 4 5   Go Down
  Reply  |  Print  
Author Topic: ALLENDY HET IS AFGELOPEN MET DIE KA VAN JE  (Read 2428 times)
DWT
Guest
« Reply #30 on: 20-07-2012, 16:56:58 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

bewijs het dan alata, zomaar kom je met $80.000 tories

is helemaal een ongefundeerde beschulding met andere woorden het is bermpolitiek.

check deze video als je nog niet weet wat bermpolitiek is

http://youtube.com/v/TcXCnGgtCEs
Ja, het stond breed uitgemeten in de media toendertijd, ik weet niet onder welke steen jij woont.....De communistische partij van China had het geschonken aan de BEP zogenaamd, terwijl na smeergeld foe loes Taiwan !
ja ja ja
Guest
« Reply #31 on: 20-07-2012, 18:58:07 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

' Stads neger (NPS-er):De NPS Is nooit betrokken geweest en heeft ook geen enkele betrokkenheid gehad bij een zinloze broeder strijd,De NPS was de grootste aanvechter deze strijd te stoppen.Time will tell.'

IDd, de NPS sloot zich op in een ivoren toren, liet haar 'broeders' alleen maar links liggen, liet zich overheersen door rancune ten voordele van figuren als Somo en Chiragally: resultaat een schamele 4 zetels en door haar 'broeders' opgedonderd uit het binnenland, that's what time told us. Time will further tell us that 1 seat will remain for NPS!
?????
Guest
« Reply #32 on: 20-07-2012, 19:33:31 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

' Stads neger (NPS-er):De NPS Is nooit betrokken geweest en heeft ook geen enkele betrokkenheid gehad bij een zinloze broeder strijd,De NPS was de grootste aanvechter deze strijd te stoppen.Time will tell.'

Waar heb jij het nou weer over waar wordt er gesproken over broedergevecht??? Trouwens tot nu toe heeft NPS alleen maar gezorgd voor het wegvluchten van 'broeders' uit NPS richting NDP (de zo diep door NPS gehate broeders), SPA, DA '91, marronpartijen (zwaar door NPS verwaarloosde broeders) en natuurlijk DOE (mijn partij!)

Dus liever houd je je mond!
@DWT
Guest
« Reply #33 on: 21-07-2012, 13:58:55 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

Ja, het stond breed uitgemeten in de media toendertijd, ik weet niet onder welke steen jij woont.....De communistische partij van China had het geschonken aan de BEP zogenaamd, terwijl na smeergeld foe loes Taiwan !

post dan die links van die artikelen

ze zullen zeker online zijn( want je zegt zelf dat het breed uitgemeten in de media stond)

geen bewijs= roddel
Guest
« Reply #34 on: 21-07-2012, 14:48:50 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

http://www.dwtonline.com/website/nieuws.asp?menuid=37&id=87429

http://www.dwtonline.com/website/nieuws.asp?menuid=37&id=31821

http://www.dwtonline.com/website/nieuws.asp?menuid=37&id=31440

http://www.dwtonline.com/website/nieuws.asp?menuid=37&id=56543

http://www.dwtonline.com/website/nieuws.asp?menuid=37&id=56477

Nog meer?
STILTE
Guest
« Reply #35 on: 21-07-2012, 15:49:54 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

EN TOEN WAS HET STIL....
@STILTE
Guest
« Reply #36 on: 21-07-2012, 15:57:27 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

EN TOEN WAS HET STIL....
Toch??....die ka boeler !  rolleyes Tongue
ga goed lezen
Guest
« Reply #37 on: 22-07-2012, 13:17:12 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

ronnie brunswijk is ghioervoor verantwoordelijk niet allendy
hahahie
Guest
« Reply #38 on: 22-07-2012, 20:10:20 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

'ronnie brunswijk is ghioervoor verantwoordelijk niet allendy'

Zielig en grappig hoe sommigen op frontachtige struisvogelwijze Ellendeling proberen te verdedigen!

Pokie heeft gelijk: BEP gaat het merken in 2015!
was te verwachten...
Guest
« Reply #39 on: 25-07-2012, 15:30:33 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

Starnieuws 25 juli 2012:

Vandaag wordt in het district Brokopondo een protestdemonstratie gehouden door de achterban van de teruggeroepen parlementariĆ«rs Diana Pokie en Waldie Ajaiso. De protestdemonstratie wordt gehouden in het geboortedorp van Pokie. Eerst wordt er een massameeting gehouden waarbij ook andere kernen van Brokopondo en Boven-Suriname worden verwacht.  Het gaat om kernen van de BEP, de partij die de twee parlementariĆ«rs heeft geroyeerd en nu heeft teruggeroepen uit het parlement. Hoofdkapitein Albert Aboikoni van de Saramaccaners zegt aan Starnieuws dat de massameeting daarom juist in het dorp van Pokie wordt gehouden. Hiermee zal volgens hem het tegendeel worden bewezen van wat BEP-voorzitter Caprino Alendy beweert. Hij zou hebben gezegd dat de voordracht om de twee parlementariĆ«rs te royeren uit de partij is ondersteund door de kernen van Brownsweg, de geboorteplaats van Pokie. Aboikoni zegt dat deze bewering niet klopt. De kernen waren helemaal niet uitgenodigd op die bewuste vergadering, waar de parlementariĆ«rs zijn geroyeerd. Demonstratie  Morgen wordt de rechtszaak die de twee parlementariĆ«rs hebben aangespannen tegen de BEP, voortgezet. De achterban van Pokie en Ajaiso zal na te zijn verzameld bij het gebouw van De Nationale Assemblee (DNA) lopen naar het gerechtsgebouw waar ook zal worden gedemonstreerd om steun te betuigen aan de assembleeleden. Aboikoni zegt dat na de massameeting vandaag te Brownsweg een mars wordt gehouden door het dorp. Hij verwacht dat de achterban van Pokie en Ajaiso een petitie aanbieden aan het traditioneel gezag. Aboikoni zegt de demonstratie volledig te ondersteunen als hoofdkapitein. Brownsweg heeft nimmer besloten om aanwezig te zijn om de eigen kandidaten te laten royeren op een BEP-vergadering. De partij kan dan onmogelijk mensen terugroepen uit het parlement. Pokie en Ajaiso zijn door een achterban voorgedragenā€, stelt Aboikoni.Pokie bevestigt dat zij een uitnodiging heeft gehad van de kernen van haar geboortedorp. ā€œIk ga er zeker naar toe. Ook Ajaiso die in Sipaliwini is, zal er zijnā€, zegt Pokie.     
Aderlating
Guest
« Reply #40 on: 25-07-2012, 15:32:03 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

Alendy zal vanzelf wel merken welke kapitale fout hij heeft gemaakt ! Die mensen hebben achterban en niet zo een klein beetje ook !
@hierboven
Guest
« Reply #41 on: 25-07-2012, 15:48:00 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

alsof allendy geen achterban heeft, dankzij de achterban van BEP heeft de partij 4 zetels weten te behalen. dat is 1 zetel meer dan brunswijk, dus zeg mij nu wie populairder is
Vriendje Alendy
Guest
« Reply #42 on: 25-07-2012, 16:05:15 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

alsof allendy geen achterban heeft, dankzij de achterban van BEP heeft de partij 4 zetels weten te behalen. dat is 1 zetel meer dan brunswijk, dus zeg mij nu wie populairder is
Maar ze waren toch laat in Paramaribo en Para met kandidatenlijsten en hebben toen toch stem advies op die zwageres van Brunsie, Contino van de NPS gegeven, dus is jouw vergelijking wel relevant?
2015 zullen we weten als dit een goede stap was van Alendy, want zowiezo is de BEP heel Bronsweg al kwijt, het grootste dorp in Brokopondo, dat gaat bijna zeker naar de NDP, als Poki en Adjaiso naar de NDP gaan, kan BEP inpakken in Brokopondo en Paramaribo en Para !
afwachten
Guest
« Reply #43 on: 25-07-2012, 16:59:28 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

Maar ze waren toch laat in Paramaribo en Para met kandidatenlijsten en hebben toen toch stem advies op die zwageres van Brunsie, Contino van de NPS gegeven, dus is jouw vergelijking wel relevant?
2015 zullen we weten als dit een goede stap was van Alendy, want zowiezo is de BEP heel Bronsweg al kwijt, het grootste dorp in Brokopondo, dat gaat bijna zeker naar de NDP, als Poki en Adjaiso naar de NDP gaan, kan BEP inpakken in Brokopondo en Paramaribo en Para !
Even eerlijk, wat heeft deze regering meer gedaan dan vorige regering voor de binnenlandse bewoner.
Ik ben heel vaak in het binnenland en ik kan je zeggen dat ze goed terluergesteld zijn op deze regering hoor. Vooral de inheemsen zijn niet te spreken.
Als je aan de macht ben moet je je stempel drukken in iets dat je realiseert, zoals Bosje in de bruggen. Deze reering heeft nergens nog zijn stempel in wat gedrukt , ze zijn bezig met projekten van de vorige regering, just continuering. Ze hadden tenminste een van de zo vele  Mega Projekten moeten uitvoeren. Alle projekten voor het binnenland ,zoals wegen en bruggen bouw zijn van start gegaan bij de vorige regering. Geef mij liever Bosje,dan weet je zeker dat er iets groots komt.
Nog wat..... Door welke van de partijen binnen het AC, is de vice president voorgedragen? , want het lijkt alsof we sinds afkondiging van de amnestie wet, ook geen vice president meer hebben. Abrahams heeft het voor het zeggen, die man is Vice-president en tevens minister van finacien, naast Ow
Bij de overwinning van 2010 ,dacht ik : Nooit meer front, maar pas op; hetzelfde wat hun is overkomen, gebeurt ook met ons.   
hoezo?
Guest
« Reply #44 on: 25-07-2012, 17:23:58 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

Even eerlijk, wat heeft deze regering meer gedaan dan vorige regering voor de binnenlandse bewoner.
Ik ben heel vaak in het binnenland en ik kan je zeggen dat ze goed terluergesteld zijn op deze regering hoor. Vooral de inheemsen zijn niet te spreken.
Als je aan de macht ben moet je je stempel drukken in iets dat je realiseert, zoals Bosje in de bruggen. Deze reering heeft nergens nog zijn stempel in wat gedrukt , ze zijn bezig met projekten van de vorige regering, just continuering. Ze hadden tenminste een van de zo vele  Mega Projekten moeten uitvoeren. Alle projekten voor het binnenland ,zoals wegen en bruggen bouw zijn van start gegaan bij de vorige regering. Geef mij liever Bosje,dan weet je zeker dat er iets groots komt.
Nog wat..... Door welke van de partijen binnen het AC, is de vice president voorgedragen? , want het lijkt alsof we sinds afkondiging van de amnestie wet, ook geen vice president meer hebben. Abrahams heeft het voor het zeggen, die man is Vice-president en tevens minister van finacien, naast Ow
Bij de overwinning van 2010 ,dacht ik : Nooit meer front, maar pas op; hetzelfde wat hun is overkomen, gebeurt ook met ons.   
Maar als er weinig voor de boslandbewoners is gedaan tot nu toe, dan zijn Alendy en Asabina daar toch ook minstens even veel debet aan? Of omdat ze de coalitie verraden hebben, zal dat ze niet aangerekend worden volgens jou? Door anti-B stadsbewoners als jij misschien niet nee....
Pages: 1 2 [3] 4 5   Go Up
  Reply  |  Print  

Jump to: