Pages: [1] 2 3 4 5   Go Down
  Print  
Author Topic: vies aangekeken worden door donkere mannen als je met je hollandse man loop  (Read 1585 times)
vrouw
Guest
« on: 18-07-2012, 14:48:25 - GMT-1 »

waarom?wie maakt dit ook mee.Ik heb een hele leuke en lieve man met wie ik 5 jaar gelukkig ben.Maar waarom word ik zo vies aangekeken door mijn bradas.
mie na mie
Guest
« Reply #1 on: 19-07-2012, 01:59:38 - GMT-1 »

ja maar ze moeten niet vies kijken .want ze
moeten gotens deel zegen ze die surinamse vrouwen
niet.maar wie wil alleen blijfen.dan een whit man.je krijg je
ontbijd op bed.jij ben de baas. dag
@ts
Guest
« Reply #2 on: 19-07-2012, 03:18:02 - GMT-1 »

waarom?wie maakt dit ook mee.Ik heb een hele leuke en lieve man met wie ik 5 jaar gelukkig ben.Maar waarom word ik zo vies aangekeken door mijn bradas.

Denk aan de slavernij!
slaaf
Guest
« Reply #3 on: 19-07-2012, 04:00:02 - GMT-1 »

Denk aan de slavernij!

opkenkeren met je slavernij
ladyshaw
Guest
« Reply #4 on: 19-07-2012, 04:47:34 - GMT-1 »

of je nou met een surinamer, chinees of een witmang gaat doe je best.
want zelfs 500 jaar geleden zijn zwarte met witte gegaan ookal was het niet geheel legaal. Hoe denk je dat redi musoes zijn ontstaan. En echt niet alleen mannen kijken vies hoor de vrouwen kunnen er ook wat van dus ja.
djerrie
Guest
« Reply #5 on: 19-07-2012, 05:55:50 - GMT-1 »

Daarom blijf ik als zwarte man bij mijn eigen soort.een negerin die een blanke heeft gehad is een hoer en afvallig.zoeits
Doe je niet.had ook een date en die sprak over haar blanke ex.sorry een negre meid die een blanke heeft gehad komt erbij never
Nooit in.ik heb meteen contact verbroken.en dan had ze nog zo een half makake kindje.ik ga daar echt
Geen paps voor spelen.
@TS
Guest
« Reply #6 on: 19-07-2012, 05:59:52 - GMT-1 »

zit het niet tussen de otren

ik denk dat je eerder naar de donkere mannen kijk dan je licht mannen

je hebt een minderwaardigheids complex
Dr Frank
Guest
« Reply #7 on: 19-07-2012, 07:36:07 - GMT-1 »

Racisme!

Kijk naar de posting hierboven.
Vijgje
Guest
« Reply #8 on: 19-07-2012, 07:38:30 - GMT-1 »

Bij mij is het juist de vrouwen die wat te zeggen hebben
vrouw ts
Guest
« Reply #9 on: 19-07-2012, 07:57:31 - GMT-1 »

voor de duidelijkheid.ik ben geen donkere vrouw,maar een moderne hindustaanse .
fernando..
Guest
« Reply #10 on: 19-07-2012, 08:28:38 - GMT-1 »

voor de duidelijkheid.ik ben geen donkere vrouw,maar een moderne hindustaanse .

dus word je ook mishandeld?
Musu
Guest
« Reply #11 on: 19-07-2012, 08:36:42 - GMT-1 »

Dit zie je vaak bij hindustanen, die grotendeels WEL bij hun eigen mensen blijven. Want bij nengres lijken blanken wel een soort van troffee. Voor de mannen dan. Eeuwig scheppen ze erover op. Zie mannen nooit opscheppen over hun zwarte vrouw of zwarte kindjes. Dus was het logisch dat het over een koelie zou gaan.
droogkloot
Guest
« Reply #12 on: 19-07-2012, 12:40:33 - GMT-1 »

altijd dezelfde Bu#@$it here, verschuilen achter de slavernij, blijf je lekker achter de slavernij vershuilen dan kun je in ieder geval aan je issues daaraan relateren.

\En meid loop lekker met je witmang, laat die dombo's je kont kussen, wat kan jou dat nou schelen of een stel retards nog steeds vast zit in her verleden.

Als jij maar gelukkig bent, zij moeten vechten om dezelfde man, en als ze hem dan hebben zoekt hij het elders. Om maar even lekker met vooroordelen te gooien, want ik zie niet anders hier.

Dezelfde mensen die hier zo hard gillen dat de slavernij het probleem is van alles zijn dezelfde mensen die neerkijken op hun afrikaanse voorouders.

Dus ik zou zeggen fuck it laat je geen stront geven hier
@djerrie
Guest
« Reply #13 on: 19-07-2012, 12:44:23 - GMT-1 »

Daarom blijf ik als zwarte man bij mijn eigen soort.een negerin die een blanke heeft gehad is een hoer en afvallig.zoeits
Doe je niet.had ook een date en die sprak over haar blanke ex.sorry een negre meid die een blanke heeft gehad komt erbij never
Nooit in.ik heb meteen contact verbroken.en dan had ze nog zo een half makake kindje.ik ga daar echt
Geen paps voor spelen.

De spelling van je naam alleen al!En die zwarte vrouw die jouw wilt moet goed gek zijn! Ze kon beter bij die blanke ex blijven, dan om met jouw te gaan date! Die chick was idd gek in de kop! Domme mambo neger
droogkloot
Guest
« Reply #14 on: 19-07-2012, 12:45:30 - GMT-1 »

Dan zijn alle voorouders hoeren want die witte hebben ze genakt of ze wilde of niet, niet nagedacht over die uitspraak denk ik.
Pages: [1] 2 3 4 5   Go Up
  Print  

Jump to: