Pages: [1]   Go Down
  Reply  |  Print  
Author Topic: wie kent banga meid chera sadhoe  (Read 1488 times)
mi ne spang
Guest
« on: 19-07-2012, 10:22:28 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

wie kent banga meid chera sadhoe, ze naait graag met sma man......wie kent deze goedkope banga meid
lekker tog
Guest
« Reply #1 on: 19-07-2012, 17:51:45 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

Mi sabi ing.
Elke keer als ik bij d'r ben geweest moet ik een paar dagen bijkomen.
A sma sab worko a pie
Dus ik ga niet verklappen waar je d'r kan vinden
Shaam
Guest
« Reply #2 on: 20-07-2012, 11:20:08 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

Zet haar nummer
heerlijk vies gewoon
Guest
« Reply #3 on: 22-07-2012, 20:23:09 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

je kan sma vinden op facebook...
lets tell your wife
Guest
« Reply #4 on: 22-07-2012, 20:27:51 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

Mi sabi ing.
Elke keer als ik bij d'r ben geweest moet ik een paar dagen bijkomen.
A sma sab worko a pie
Dus ik ga niet verklappen waar je d'r kan vinden

uhu dan zo geweldig is ze niet, dat je weer weg moet gaan. als sma zo geweldig was had je der als je vrouwtje genomen in plaats van naar je vrouwtje gaan om bij te komen...maar ik zal je vrouw zeggen waar ze haar kan vinden. die wil vast wel weten wie haar man telkens een paar dagen uitschakeld Wink
mi sab ing to
Guest
« Reply #5 on: 22-07-2012, 20:29:48 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

je kan sma vinden op facebook...

sma woont vlak bij poortje, je kan daar naar der vragen. genoeg mannen weten wie ze is en waar ze woont
strhnd
Guest
« Reply #6 on: 25-07-2012, 15:51:39 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

Jullie mapp , ga een kaolo werk zoeken , kaolo hatters , mi naai oe mang ai dan mi kiesi moi nanga kaolo ,omdat je hem niet goed kan neuken met stront komt hij bij mij dagoe , slet , zie je niet dat je zielig ben met kaolo , ga neuken voor geld dan mensen op mamjo zetten kaolo zielig ding ,
Realtalk
Guest
« Reply #7 on: 26-07-2012, 10:57:35 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

Jullie mapp , ga een kaolo werk zoeken , kaolo hatters , mi naai oe mang ai dan mi kiesi moi nanga kaolo ,omdat je hem niet goed kan neuken met stront komt hij bij mij dagoe , slet , zie je niet dat je zielig ben met kaolo , ga neuken voor geld dan mensen op mamjo zetten kaolo zielig ding ,

Het is geen kwestie dat die sma haar man niet goed naait want zo geweldig naai jij ha ha ...het is een MAN en die naaien alles dat rondtloopt...als ze de kans krijgen, dus ook vieze motjes als jouw, die ervan houden om sma man te naaien..geen respect voor jezelf en duid er duidelijk op dat je je eigen man niet kan vinden. dan wie is die zielig kaolo slet, dagoe hier.. vandaar dat we mamjo hebben om vieze mapangpang motjes als jouw erop te zetten

vrouwen laten hun man niet omdat je ze motjes zijn gaan naaien ze pakken die motjes omdat ze het lef hebben gehad om hun man te naaien....realtalk

p.s. in de luchpauze kan je ook op mamjo gaan en hoor wie praat die in uitje zit
fa ja ja
Guest
« Reply #8 on: 22-08-2012, 21:12:23 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

faja tori over deze meid, verwikkeld in een driehoeksverhouding enzo. nasty gewoon. zoek je eigen man meisje ha ha
Pages: [1]   Go Up
  Reply  |  Print  

Jump to: