+  Mamjo Forum
|-+  Nieuwtjes» Arki noh!» als we dan toch bezig zijn..
Username:
Password:
Advanced Search
Pages: [1]   Go Down
  Print  
Author Topic: als we dan toch bezig zijn..  (Read 295 times)
Letta
Guest
« on: 23-07-2012, 20:07:24 - GMT-1 »

Kan je ermee ophouden?
Analist
Guest
« Reply #1 on: 23-07-2012, 20:08:51 - GMT-1 »

Waar kan ik een klacht tegen jullie indienen? Alleen ik ben gevrijwaart niks te jatten!
Legionnaire
Guest
« Reply #2 on: 23-07-2012, 20:24:49 - GMT-1 »

Kan je ermee ophouden?

Ik weet nu niet meer wie wie is..... Zie een hoop nicks waarvan de postings niet echt stroken met de nicknaam.....
Pleur op
Guest
« Reply #3 on: 23-07-2012, 20:27:22 - GMT-1 »

Ik weet nu niet meer wie wie is..... Zie een hoop nicks waarvan de postings niet echt stroken met de nicknaam.....

Waarschijnlijk omdat je het zelf bent. Kom je erop klaar of wens je dat liever te doen over de monden van goedgebekte kwaaitantes? Lummel..
Legionnaire
Guest
« Reply #4 on: 23-07-2012, 20:30:07 - GMT-1 »

Waarschijnlijk omdat je het zelf bent. Kom je erop klaar of wens je dat liever te doen over de monden van goedgebekte kwaaitantes? Lummel..

Goedenavond en wie bent u?

Nee hoor geen tijd en zin voor op het moment! Maar ik vind jou een vriendelijke aanwinst voor A.N.
Analist
Guest
« Reply #5 on: 23-07-2012, 20:45:47 - GMT-1 »

Goedenavond en wie bent u?

Nee hoor geen tijd en zin voor op het moment! Maar ik vind jou een vriendelijke aanwinst voor A.N.

Die is gestoord daar moet je geen aandacht aan schenken.
Letta
Guest
« Reply #6 on: 23-07-2012, 21:15:00 - GMT-1 »

Ey pik, de TS ben ik niet maar dat had je al half door.

Het is vakantietijd, weinig tijd en geen zin, 's avonds snel ff lezen maar het is hier vervelend saai.
wacht even
Guest
« Reply #7 on: 23-07-2012, 21:21:19 - GMT-1 »

Die is gestoord daar moet je geen aandacht aan schenken.

Dus echt hé. Net als die gek dat Analist haar nick steeds steelt. Ok wij hebben ons er schuldig aan gemaakt maar deze ben ik vooral niet!
kijk nou!
Guest
« Reply #8 on: 23-07-2012, 21:26:18 - GMT-1 »

Nep Analist is opeens weer onder eigen nick. Word nog druk zo, 1tje is al zogenaamd gaan 'slapen' en die andere 2 kennen hun nicks opeens weer. Lol.
Analist
Guest
« Reply #9 on: 23-07-2012, 21:30:25 - GMT-1 »

Nep Analist is opeens weer onder eigen nick. Word nog druk zo, 1tje is al zogenaamd gaan 'slapen' en die andere 2 kennen hun nicks opeens weer. Lol.

Vermakelijk om je zo paranoide te zien. laugh
Letta
Guest
« Reply #10 on: 23-07-2012, 21:34:05 - GMT-1 »

Kappen nou met het stelen van nicknames. Dat geldt ook voor jou Legio.
ja he!
Guest
« Reply #11 on: 23-07-2012, 21:35:39 - GMT-1 »

Vermakelijk om je zo paranoide te zien. laugh

Ik lach me ook stuk om die defends acties van je. laugh Die laatste lange was te grappig. Wil je het nog een keer doen? En dan vooral zo draaien dat ik opeens de nep Analist ben. Wil je? Gezellig.
Legionnaire
Guest
« Reply #12 on: 23-07-2012, 21:39:10 - GMT-1 »

Kappen nou met het stelen van nicknames. Dat geldt ook voor jou Legio.

Hahahahah iedereen is para vanavond, ben jij wel de echte Letta?

Ik heb deze dag alleen onder Legionnaire

slaap lekker
zandloper
Guest
« Reply #13 on: 23-07-2012, 21:43:16 - GMT-1 »

Dus echt hé. Net als die gek dat Analist haar nick steeds steelt. Ok wij hebben ons er schuldig aan gemaakt maar deze ben ik vooral niet!

Kijk dat is het verschil tussen jou en mij.
Als ik iets doe dan zeg ik dat en als ik het ben dan zeg ik het ook. Als ik ergens verantwoordelijk voor ben dan zeg ik dat en geef ik het aan.
Zoals jij bent neem je nooit de verantwoordelijkheid voor je daden, zo zijn er meerdere hier. Dingen uithalen maar nooit toegeven dat zij het waren of onder andere nicks actief waren.
Het zijn altijd wel die foute figuren als wacht even, Legio of Letta die de boosdoeners zijn, terwijl jullie erger zijn. Verder veel plezier met mijn oude nick, ik heb die nu al een paar weken niet gebruikt en ik heb die niet nodig ook  Wink

Groetjes wacht even (nog heel even maar)  Wink
Tallulah
Guest
« Reply #14 on: 23-07-2012, 22:07:38 - GMT-1 »

Die nep analist van de afgelopen paar dagen was echt hinderlijk. Wat ik wel frappant vind is zodra men onder een andere bekende nick feiten voor jullie trollen begon te zetten het opeens ophield. Rarara.
Pages: [1]   Go Up
  Print  

Jump to: