Pages: 1 [2] 3 4 5   Go Down
  Reply  |  Print  
Author Topic: Het heilige Romeins Duitse rijk van duisternis en gevaar, de nieuwe testamentnnn  (Read 1250 times)
willy ni
Guest
« Reply #15 on: 24-07-2012, 12:57:58 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

en mijn zwart DNA zegt net dat jezus gewoon niet bestaan heeft.
Hoeveel jaar heb ik dan nog?
W
Khemet
Guest
« Reply #16 on: 24-07-2012, 14:12:50 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

Als jezus voor jou bestaat of niet, het is helemaal niet belangrijk als je maar een goed mens bent daar gaat het uiteindelijk om.. Hogere bewustzijn weeg niet je geloof maar je hart. Be good and you Will be safe!
boeja
Guest
« Reply #17 on: 24-07-2012, 17:10:45 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

Bron aub!
Guest
« Reply #18 on: 24-07-2012, 21:24:23 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

Maak je maar niet druk er is niemand die mij kan aanklagen. De wereld geschiedenis is niet juist vertaald en er is vooral met de datas geknoeid. Wij zijn weggecijferd maar de blanken zijn gegeten dat wij spirituele mensen zijn en dat info in onze DNA is opgeslagen zij die willen herinneren hebben de mogelijkheid dat te doen.   

Het is in ieder geval niet netjes andermans tekst hier te zetten zonder er netjes bij te vermelden van wie jij de informatie hebt. Vind je zelf ook niet?  huh
Gismoo
Guest
« Reply #19 on: 25-07-2012, 08:34:54 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

Dit spreekt voor zich.......echt waar zo is het letterlijk gegaan.
khemet
Guest
« Reply #20 on: 25-07-2012, 11:54:05 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

Met lagere bewustzijn valt geen land te bezeilen. Geen wonder dat wij geen plaats hebben in de nieuwe wereld. Werkelijk waar gismoo je heb een afbeelding van jezelf geplaats, aplaus voor jezelf en veel succes met je hersen vreetertjes. Het is weer typisch.
khemet
Guest
« Reply #21 on: 25-07-2012, 11:58:32 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

Bron aub, de waarheid ligt beslagen in monumenten en manuscripten als jij geen tijd hebt om de onderzoeken en zelf te denken dan heb je een groot probleem. Als je in Su woont wil ik je wel ontmoeten dan ga je anders piepen. In nl ook trouwens.
Gismoo
Guest
« Reply #22 on: 25-07-2012, 12:21:42 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

Bron aub, de waarheid ligt beslagen in monumenten en manuscripten als jij geen tijd hebt om de onderzoeken en zelf te denken dan heb je een groot probleem. Als je in Su woont wil ik je wel ontmoeten dan ga je anders piepen. In nl ook trouwens.

Dat bedoel ik nou ...dat is waar jullie soort goed in is ..gelijk gaan dreigen/intimideren...beste man jij wil mij niet kennen laat staan ontmoeten en laten wij het hierbij houden...neem van mij aan dat het voor de gezondheid van velen inclusief jezelf het beste is.
khemet
Guest
« Reply #23 on: 25-07-2012, 14:15:27 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

Nou ja het is helemaal niet vijandig bedoelt hoor weet niet waar jij het over heb. Het zou meer een vriendschappelijke ontmoeting moeten zijn. Bij mij bestaat er niets van vijandigheid. Het is een en al liefde weet niet hoe het bij jou staat. Peace and Love the real power off life.
Bron aub!
Guest
« Reply #24 on: 25-07-2012, 16:40:09 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

Als mamjo of iemand anders iets plaats dan geeft hij altijd zijn bron. Waarom  doe jij dat niet? Is toch niet netjes? Want nu suggereer je dat je het allemaal zelf hebt geschreven maar dat is niet zo. Je hebt dus totaal geen respect voor de mensen die het echte onderzoek hebben gedaan. Op deze manier komt het over dat je geen bewustzijn wilt beovorderen, maar dat je hier puur zit uit egotripperij.

Dus als je eerlijk bent dan geef je netjes aan waar jij je info vandaan hebt. Jij bent dus degene met een groot probleem omdat je gewoon oneerlijk en onbeschoft bent.  Shocked
Hebrew
Guest
« Reply #25 on: 27-07-2012, 09:11:44 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

Khemet je bent van veel op de hoogte. A good thing.
Alleen je weet te weinig van de de bijbel om daar serieus over te discussiƫren.
khemet
Guest
« Reply #26 on: 27-07-2012, 21:33:26 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

Kom maar op vertel mij wat ik niet weet over de bijbel? Graag ga ik een discussie of dialoog met jou aan.
Stefan
Guest
« Reply #27 on: 28-07-2012, 12:57:17 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

De Afrkaanse natie en continent hebben het zwaar gehad tijdens de heerschappij van de Romeins Duitse rijk, zij hadden behoefte aan een Messias en verlosser. Jezus werd toen in 1362 geboren precies 400 jaar na het onstaan van de Romeins duitse rijk. Hij was de Koning van de Zwarte Afrikanen die het gouden rijk van Koning David moest overnemen maar werd verstoten door het Zwarte ras en veroordeeld tot de kruisdood door de Romeinen en de Duitsers waste hun handen in onschuld. De Zwarte Afrikanen werden na de veroordeling en verraad van de Messias veroordeeld tot 400 jaar slavernij. De eerste Zwarte slaven werden in 1652 over de Atlantische oceaan vervoert als koopwaar die verspreid zouden werden over de gehele bewoonde wereld. 2012 - 1652= 360 jaar van de 400 jaar die opgelegd werd, dus er rest nog 400 - 360= 40 jaar voor de Zwarte wereld bevolking voor het einde van de opgelegde erfzonde. Het is tijd voor de waarheid.

WAT?! wat voor mongool ben jij ?

Jezus geboren in 1362 ?, ..... gast de jaar telling begon NA Jezus idioot, dus per definitie kan Jesus niet in de gemeten tijdslijn worden geplaatst aangezien deze door zijn dood begonnen is,

wat je nog mee fout hebt is dat het romeinse rijk, viel door de dood van jezus, de grote opkomst van het christendom vernietigde het romeinse reik in het eerste grote christelijke bloedbad "the war against the pagans" (pagans zijn geloven met meerdere goden, zoals de griekse mythologie)

daarna kwam het Byzantijnse rijk, het eerste christelijke rijk dat gewoon een gejat stuk van het romeinse reik was met Constantinople (nu Istanbul) het noorderlijke deel van het gevallen romeinse rijk wat uiteindelijk Duitsland vormde, het romeinse reik besloeg ook zeeland brabant en limburg, (bij de rivieren werden de romeinen gehalt)

en het waren de Romeinen die Jesus hebben gekruisigd, zij vroegen het lokale volk (Joden) om hem te sparen of niet, de duimpjes van de joden gingen omlaag als in het coloseum voor een gladiator

zo doende de dood van Jezus

misschien moet je wat beter opletten in geschiedenis les, hoe oud ben je eigelijk is wat ik me afvraag ?
Stefen
Guest
« Reply #28 on: 28-07-2012, 13:07:13 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

Bron aub. Onderzoek doet wonderen. Vergeet niet dat de wereld geschiedenis vertaald is door wrede blanken machthebbers. Er zijn blanken die hun eigen geschiedenis niet kennen dit omdat het makkelijk om maar alles aan te nemen die geschied vervalsers hebben vertaald naar hun voordeel. Mijn bron is internet en oude manuscripten. De waarheid omtrent de wereld geschiedenis is overal te vinden alleen moet je die onzen durven los te laten die je opgelegd is door de voorouders en de blanken meesters. Hoe onwetend kan je zijn als je geloof dat je onderdrukker je de waarheid over jezelf en geschiedenis zal vertellen. Kennis is macht en verkeerde info zal je onderdrukken.

Kut Racist, je hebt je info van het internet ? oftewel van Blanken, ons dus de telefoons die jij gebruikt je computertje, je nikes je auto, televisie, fiets, of wat jij ook kan bedenken is door ons uitgevonden lul, prima als je ons haat maar rot dan ook gewoon op en ga in een lemen hutje op de zandvlakte wonen. als je wilt profiteren van ons dan ook smoel houden en dankbaar wezen

oude teksten, van niet blanken bodem ? ik weiger te geloven dat je als een bebaarde 'scholar' met een grote loep authentieke oude teksten leest, alsof je aan zulke stukken zou kunnen komen, die liggen namelijk niet voor het oprapen

en maak je maar niet druk ik ben me meer dan iedereen hier van de geschiedenis van mijn volk, en ja wij hebben op een paar tenen gestapt om te komen waar we zijn, maar je wilt wel graag happen in de vruchten van ons werk

als we het aan holbewoners als jou moesten overlaten was de Aarde nog plat en draaide de Zon om ons heen, kruip jij a.u.b. maar gauw terug in je hol

je hebt een of andere fantasie wereld geschiedenis geadopteerd, mafketel clown, ga terug in je maxicozy liggen als een baby, want zo fantasierijk en onwetend ben je
Stefan
Guest
« Reply #29 on: 28-07-2012, 13:09:59 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

Over het ontstaan van de 1000jarige Romeins Duitse rijk in 962 kan je googlen. De bijbelse geschiedenis van de blanken begon bij de nieuwe testament. De eerste kerken werden rond 1300 in Europa gebouw dat wil dan ook zeggen dat de nieuwe testement rond deze tijd haar oorsprong vond. En die begint bij Jezus. Rond 1300 van onze jaartelling leefde de Afrikanen nog volgens de oude testament. Hoe kan het dan zijn dat Jezus 2000 jaar geleden geboren werd terwijl ze rond 1300 nog leefde volgens de regels van de oude testament in Egypte en Ethiopie waar het priesters schap van de zwarte ras gezeteld was, terwijl het verhaal jezus begon bij de nieuwe testament? 2000 jaar geleden hadden de blanken nog niet eens contact met Afrika. De Romeinen en de Duitsers waren de wreedste kolonisatoren tijdens de vele bezettingen van Afrikaans grond gebieden toch hebben zij geen kwaad gezien in jezus. Het waren de zwarte Afrikanen die hem dood wouden hebben omdat hij een gouden rijk zou overnemen van zijn vader David die koning was. Intern ging het niet goed bij de Zwarte Afrikanen door jaloezie en machtswellust. De Romeinen hebben slechts uitgevoerd wat de zwarte Afrikanen wouden en de Duitsers waste hun handen in onschuld. Het Zwarte Afrikaanse volk was toen die tijd veelste machtig om zich zo over te geven aan slavendrijvers en overheersers. Het is de vloek die op hun rust voor het verraden van Jezus waardoor zij zijn overwonnen en meegevoerd. Het heeft wel 290 jaar geduurt voordat het zo ver was. Ethiopie en Egypte zijn de bakermat van de Christendom vandaar dat de Ethiopiers vandaag de dag nog steeds in Israel en Jeruzalem zijn omdat zij het priesters schap hebben over het totale Afrikaanse bevolking. Alle oude manuscripten die over Jezus zijn geschreven zijn in het Koptisch geschreven. De ark van het verbond die de blanken en vooral Hiltler zocht in nog steeds in een dorp Aksum in Ethiopie. Dat is het enige wat ze nooit hebben kunnen vinden. Nogmaals mijn bron is internet en vele jaren onderzoek naar mijn indentiteit.

toen pas Huh HAHAHAHAHAAAAAAA

lachwekkend is dit, tegen 1300 zaten de Notoire Kruistochten er alweer op maat, toen was het Vaticaan al in full swing, mongooltje
ga eens studeren inplaats van nonsense verzinnen, kan me zo erg storen aan leugenaars als jij
Pages: 1 [2] 3 4 5   Go Up
  Reply  |  Print  

Jump to: