Pages: [1] 2 3   Go Down
  Reply  |  Print  
Author Topic: waarom heb je de beste seks met marokkanen hun hebben de lekkerste lul  (Read 4889 times)
donkeredame42
Guest
« on: 25-07-2012, 14:15:20 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

Hallo iedereen, ik ben sinds 2 jaar gescheiden van me surinaamse man , ben zelf ook een vrouw van surinaamse afkomst , sinds kort heb ik paar marokkanen gehad , de seks was zo geweldig , je weet totaal niet wat je mee maakt tijdens seks met een marokkaanse man , zo lekker zo verslaafd hun hebben lekkere grote dikke pik , marokkanen hebben zeker de lekkerste lul , ik merk ook steeds vaak dat vrouwen alleen een marokkaan willen x
hahahahahaha
Guest
« Reply #1 on: 25-07-2012, 14:46:54 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

donkeredame42 = geilemarokaan24 die aan zelfreclame doet
pffffffffff lul
Guest
« Reply #2 on: 25-07-2012, 17:26:26 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

Hallo iedereen, ik ben sinds 2 jaar gescheiden van me surinaamse man , ben zelf ook een vrouw van surinaamse afkomst , sinds kort heb ik paar marokkanen gehad , de seks was zo geweldig , je weet totaal niet wat je mee maakt tijdens seks met een marokkaanse man , zo lekker zo verslaafd hun hebben lekkere grote dikke pik , marokkanen hebben zeker de lekkerste lul , ik merk ook steeds vaak dat vrouwen alleen een marokkaan willen x

pfffffffffffffffffffffffff hij moker jij.het is toch ramadhan?moet je je niet gaan bezinnen.
@donkeredame24
Guest
« Reply #3 on: 25-07-2012, 18:04:47 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

pfffffffffffffffffffffffff hij moker jij.het is toch ramadhan?moet je je niet gaan bezinnen.

Niet elke neger heeft een grote lul.
Maar bijna elke marrokaan heeft een klein of gemiddeld pikkie.
Spreek wel eens met maroc dames en die kunnen meestal hun lachen niet ophouden als we dit onderwerp bespreken.
aroen
Guest
« Reply #4 on: 25-07-2012, 20:18:23 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

marokkaanse mannen stinken en pikken je mountainbike
Jabbar
Guest
« Reply #5 on: 26-07-2012, 15:38:43 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

Deze trend valt mij ook op  Undecided
alicia
Guest
« Reply #6 on: 27-07-2012, 10:42:40 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

marokkanen zijn echt lekker hebben een grote lul , dan negers of andere volken , ik ben een suri meid .. ik heb veel meegemaakt met marokkanen . marokkanen zijn gewoon hot . beter dan die lelijke negers stinkers ik heb een totaal afknapper van me eigen volk ik wil nooit een neger . beter een marokkaan veel beter heb je tenminste lekkere echte seks word je net als een prinses behandelt
Viespeuk
Guest
« Reply #7 on: 27-07-2012, 10:59:02 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

marokkanen zijn echt lekker hebben een grote lul , dan negers of andere volken , ik ben een suri meid .. ik heb veel meegemaakt met marokkanen . marokkanen zijn gewoon hot . beter dan die lelijke negers stinkers ik heb een totaal afknapper van me eigen volk ik wil nooit een neger . beter een marokkaan veel beter heb je tenminste lekkere echte seks word je net als een prinses behandelt

Hallo Alicia, jij bent zelf de TS/Donkere dame42. Wat ben jij een zielig marokkaantje! Je bent vast elke avond aan het fantaseen over een lekkere strakke zwarte poes he, vandaar je topic.
ruben
Guest
« Reply #8 on: 27-07-2012, 14:17:52 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

is de prostitutie niks voor jou?
wendy33333333333
Guest
« Reply #9 on: 31-07-2012, 19:36:18 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

marokkanen zijn echte mannen daarom wild iedereen ze.........................
mrs sharona
Guest
« Reply #10 on: 01-08-2012, 17:12:23 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

Kijk de marokkaanse ras, is algemeen bekend dat ze betere uithoudingsvermogen hebben dan de rest...
ze doen extra hun best in hun leven om zich te bewijzen dat ze in alles de beste zijn ,kwa seks,sport,werk,misdaad,relatie,uiterlijk, maar ze doen hun best , daarom heb je vast wel de beste seks met de marokkaan ................ de meeste vrouwen kiezen dan eenmaal voor een marokkaan als seks partner of als partner for life . bij de marokkaan voelt de vrouw zich volkomen veilig . De Marokkaan is de Ideale man voor elke vrouw van andere ras .
sletje
Guest
« Reply #11 on: 01-08-2012, 17:53:05 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

Kijk de marokkaanse ras, is algemeen bekend dat ze betere uithoudingsvermogen hebben dan de rest...
ze doen extra hun best in hun leven om zich te bewijzen dat ze in alles de beste zijn ,kwa seks,sport,werk,misdaad,relatie,uiterlijk, maar ze doen hun best , daarom heb je vast wel de beste seks met de marokkaan ................ de meeste vrouwen kiezen dan eenmaal voor een marokkaan als seks partner of als partner for life . bij de marokkaan voelt de vrouw zich volkomen veilig . De Marokkaan is de Ideale man voor elke vrouw van andere ras .
  tieft toch op

de marokkaan kan lekker de loverboy uithangen en je een paar flinke meppen uitdelen dat is waarop je geilt vieze smerig hoer
walg van jou soort
the Mentalist
Guest
« Reply #12 on: 01-08-2012, 18:30:52 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

Dit topic begint nu wel errug zielig te worden.
Misschien ga ik alleen maar om met Marokkanen, die wat van hun leven maken, dus opgeleid zijn en een baan hebben, want deze stront heb ik nog nooit van ze gehoord.
Vanochtend maar eens een paar gebeld me hoe dat zit en die begonnen te lachen en vragen of het niet weer een nep-mocro betrof.
Of een totaal gestoord rukkertje, die zich dan weer als meisje/vrouw dan weer als mocro boi voordoet.
Maar goed zijn topic heeft ondertussen 2 pagina's gehaald, waarschijnlik zijn grootste prestatie in zijn leven totnutoe

Dus met z'n alle:  HIEPHIEP, HOEZEE !!!!
jah boy
Guest
« Reply #13 on: 03-08-2012, 08:41:23 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

Betere uithoudingsvermogen beter in sport kijk je naar de olympische spelen en de medaile spiegel sorry geen mocro`s rolleyes rolleyes en het koningsnr 100 meter sprint wordt al jaren door negers s gedomineerd trouwens nooit een mocro gezien bij dit onderdeel  ;)en zo kan ik natuurlijk doorgaan. kijk in sommige dingen zijn ze wel goed natuurlijk maar tegen iedere medaile van een mocro kan ik zo tien negers opnoemen die ook wat hebben gepresteerd
ro
Guest
« Reply #14 on: 05-08-2012, 20:56:19 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

donkeredame42 = geilemarokaan24 die aan zelfreclame doet

ga dan ook hoofddoek  dragen alicia  die stinkende marokkanen
Pages: [1] 2 3   Go Up
  Reply  |  Print  

Jump to: