|
Watskegebeurt
Guest
|
 |
« Reply #45 on: 07-08-2012, 16:31:03 - GMT-1 » |
|
Wat de hel is er met dit topic gebeurt. Eerst hebben we de dwaze topic starter die denkt dat hij ondanks zijn beperkte kennis een rechtsfeit heeft ontdekt. En net wanneer het een beetje zakt, wordt er hier iets uitgevochten, waar behalve de twee schrijvers niemand iets van weet of wil weten. Wat wel zo is, is dat er ernstige bedreigingen worden geuit en iemand zo stom is om dit zelfs met vermelding van telefoonnummer te doen.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
denk beterdr
Guest
|
 |
« Reply #46 on: 07-08-2012, 18:41:46 - GMT-1 » |
|
iemand zoekt al een hele tijd ernstig ruzie met signa vianen en lult boelsjiets over haar kind van 1 jaar oiud
wat denk je dat ze gaat doen?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
@Watskegebeurt
Guest
|
 |
« Reply #47 on: 07-08-2012, 20:23:30 - GMT-1 » |
|
Wat de hel is er met dit topic gebeurt. Eerst hebben we de dwaze topic starter die denkt dat hij ondanks zijn beperkte kennis een rechtsfeit heeft ontdekt. En net wanneer het een beetje zakt, wordt er hier iets uitgevochten, waar behalve de twee schrijvers niemand iets van weet of wil weten. Wat wel zo is, is dat er ernstige bedreigingen worden geuit en iemand zo stom is om dit zelfs met vermelding van telefoonnummer te doen.
Ach,je weet dat Ik ondanks m'n beperkte kennis toch een punt heb,Ze,signa,is een kouloh negerin die met "kind " man wou houden,althans,zo wil een blanke of een aan de blanke gelieerde (neger),de negerin of Surinaamse vrouw neerzetten,van mijn kant kan Ik alleen maar zeggen dat degene die signa speelt,een door een K.rat verwekte is,getuige d'r/zijn moeder en het verhaal daaraan verbonden.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
amsterdamned
Guest
|
 |
« Reply #48 on: 08-08-2012, 02:06:39 - GMT-1 » |
|
Wat de hel is er met dit topic gebeurt. Eerst hebben we de dwaze topic starter die denkt dat hij ondanks zijn beperkte kennis een rechtsfeit heeft ontdekt . Je geeft mij buikpijn van het lachen. De manier hoe je het schrijft echt brilliant! De topic starter gelooft alles wat hij hoort, met het gevolg dat hij denkt te weten hoe de wet in elkaar steekt.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
@amsterdamned
Guest
|
 |
« Reply #49 on: 08-08-2012, 02:19:26 - GMT-1 » |
|
.
Je geeft mij buikpijn van het lachen. De manier hoe je het schrijft echt brilliant! De topic starter gelooft alles wat hij hoort, met het gevolg dat hij denkt te weten hoe de wet in elkaar steekt.
En daar moet Ik je toch weer even op het mislukte leven van je moeder wijzen,dat is de reden dat je in elk topic komt lullen,"met het gevolg dat hij denkt te weten hoe de wet in elkaar steekt.",volgens mij staat er een vraagteken achter de zin,wat zegt dat denk je....?,over wetten gesproken,bestaat er nog geen over het verwekken/uitroeien van Bastaarden....?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
NJAN KAWROOOO!
Guest
|
 |
« Reply #50 on: 08-08-2012, 03:13:04 - GMT-1 » |
|
Marlon ferdinand guno pierau heeft signa eveline euridice vianen letterlijk gebedeld om hem een zoon te willen baren en daar zijn alle bewijsstukken van voorhanden, inclusief de bewijzen waaruit blijkt dat hij ook nog ns de naam van het kind heeft willen bepalen. Vianen stak daar een stokje voor en zaken zijn bij de notaris vastgelegd. Dus niemand wilde een kawro man binden of houwen met kind, man is integendeel opgesjodemieterd en moet Vianen zelfs nog terugbetalen op basis van een zakelijke overeenkomst betreffende een vakantiehuis bij het bos nabij de para rivier. Civiele vordering ter zake is reeds per beschikking door de rechter in eerste kanton toegewezen. Dus die ma pola afgekeurde labiele gast die steeds zomaar tegen MEVROUW SIGNA VIANEN denkt aan te kunnen trappen, is doodgewoon een door jaloezie verstikte gek WANT IEDEREEN KENT HHAAR TRACKRECORD EN WEET WELKE PRESTATIES EN INSPANNINGEN ZIJ OP HAAR NAAM HEEFT STAAN. VIANEN IS GEEN ZOMAAR OPO SKOIFI BRAKA SRANAN MEID. JOE MA PANG PAOLO DAGOE JOE.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
@NJAN KAWROOOO!
Guest
|
 |
« Reply #51 on: 08-08-2012, 03:31:20 - GMT-1 » |
|
Marlon ferdinand guno pierau heeft signa eveline euridice vianen letterlijk gebedeld om hem een zoon te willen baren en daar zijn alle bewijsstukken van voorhanden, inclusief de bewijzen waaruit blijkt dat hij ook nog ns de naam van het kind heeft willen bepalen. Vianen stak daar een stokje voor en zaken zijn bij de notaris vastgelegd. Dus niemand wilde een kawro man binden of houwen met kind, man is integendeel opgesjodemieterd en moet Vianen zelfs nog terugbetalen op basis van een zakelijke overeenkomst betreffende een vakantiehuis bij het bos nabij de para rivier. Civiele vordering ter zake is reeds per beschikking door de rechter in eerste kanton toegewezen. Dus die ma pola afgekeurde labiele gast die steeds zomaar tegen MEVROUW SIGNA VIANEN denkt aan te kunnen trappen, is doodgewoon een door jaloezie verstikte gek WANT IEDEREEN KENT HHAAR TRACKRECORD EN WEET WELKE PRESTATIES EN INSPANNINGEN ZIJ OP HAAR NAAM HEEFT STAAN. VIANEN IS GEEN ZOMAAR OPO SKOIFI BRAKA SRANAN MEID. JOE MA PANG PAOLO DAGOE JOE.
je noemt jezelf mevrouw,maar dat ben je niet,je bent nieteens eeen vrouw,zul je overigens nooit zijn maar enfin,je bent een koulo fake,je gezin is helemaal fake .............
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
SIGNA E.E. VIANEN
Guest
|
 |
« Reply #52 on: 08-08-2012, 13:23:52 - GMT-1 » |
|
je noemt jezelf mevrouw,maar dat ben je niet,je bent nieteens eeen vrouw,zul je overigens nooit zijn maar enfin,je bent een koulo fake,je gezin is helemaal fake .............
MEVROUW BEN IK ZEER ZEKER IK DOP IMMERS ME EIGEN BOONTJES IK VERZORG ME KIND ZELF EN GOED OOK GEEN ENKELE KAKAWRO MAN HEEFT STOF OP ME DAT IK VAN EM LEEF OF WIL LEVEN OF PROBEERDE TE LEVE IK BOUW ZELF ME FUCKING BIEGIE HOSSO IK BETAAL ZELF ME VERZEKERING ME TUINMAN ME POSTBUSHUUR ME DIT EN ME DAT IK BEN NIET DAT SOORT VROUWEN JOE KAWRO DAGOE ALS IK GEEN VROUW BEN WAT DEED PIERAU ZN KAWRO PENIS STEEDS BIJ ME? ALS IK GEEN VROUW BEN LAG HIJ GEEN POLA TE VRETEN STEEDS OOK NOG DAARONDER?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
SIGNA E.E. VIANEN
Guest
|
 |
« Reply #53 on: 08-08-2012, 13:27:19 - GMT-1 » |
|
GA JE PANG PAORO MAKEN MET DIE LOW LIFE SURINAAMSE VROUWEN
DIE WEAVE HEBBEN EN TIG VRIENDINNEN HEBBEN EN DAT SOORT LELEKOE
IK HEB EEN WERK THUIS WERK THUIS RITME
IK BEN GEEN UITGAANS TYPE
IK HEB N VAST INKOMEN BOVEN NEDERLANDS MINIMUM
IK WAS ALS KIND AL GOED OP WEG 15 JAAR ME MULO DIPLOMA EN MET 17 JAAR AL IN EINDEXAMENKLAS VAN VWO/LYCEUM DUS
IK BEN NIET 1 VAN DIE MA KAWRO VIEZE SURINAAMSE MEIDEN DIE MAN PROBEERT TE STRIKKEN VOOR MVV OF WHATEVER KAKAWRO SJIT
ME VADER IS OP DE NED ANTILLEN GEBOREN EN IS IN 75 SURINAMER EGWORDEN TOEN HIJ AL BIJNA 30 WAS ME MEODER IS SINDS LANG VOOR DE ONAFHANKELIJKHEID WEG UIT SU
IK BEN GEEN DOORSNEE MA POLA BEDELAARSTER SURINAAMSE WAT LUL JE
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
@SIGNA E.E. VIANEN
Guest
|
 |
« Reply #54 on: 09-08-2012, 10:19:01 - GMT-1 » |
|
GA JE PANG PAORO MAKEN MET DIE LOW LIFE SURINAAMSE VROUWEN
DIE WEAVE HEBBEN EN TIG VRIENDINNEN HEBBEN EN DAT SOORT LELEKOE
IK HEB EEN WERK THUIS WERK THUIS RITME
IK BEN GEEN UITGAANS TYPE
IK HEB N VAST INKOMEN BOVEN NEDERLANDS MINIMUM
IK WAS ALS KIND AL GOED OP WEG 15 JAAR ME MULO DIPLOMA EN MET 17 JAAR AL IN EINDEXAMENKLAS VAN VWO/LYCEUM DUS
IK BEN NIET 1 VAN DIE MA KAWRO VIEZE SURINAAMSE MEIDEN DIE MAN PROBEERT TE STRIKKEN VOOR MVV OF WHATEVER KAKAWRO SJIT
ME VADER IS OP DE NED ANTILLEN GEBOREN EN IS IN 75 SURINAMER EGWORDEN TOEN HIJ AL BIJNA 30 WAS ME MEODER IS SINDS LANG VOOR DE ONAFHANKELIJKHEID WEG UIT SU
IK BEN GEEN DOORSNEE MA POLA BEDELAARSTER SURINAAMSE WAT LUL JE
Je bent geen Wat....?,je bent een losgeslagen gek die opgesloten moet worden,je vader kijkt met trots op je neer vanuit de hemel,schaam je meisje,schaam je diep,niet om je onnozele zelf,maar de schande die je de Surinaamse gemeenschap geeft ........,is dit het resultaat van een degelijke opvoeding.....?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Zelfvoorzienende
Guest
|
 |
« Reply #55 on: 09-08-2012, 22:53:35 - GMT-1 » |
|
IK HEB BEWEZEN DAT IK GEEN KAWRO SURINAAMSE PARASIET BEN DUS NU DAAR DUIDELIJK IS DAT IK N INTEGER MENS BEN, A MORO BETRE YU TAPU YU KAWLO BOENG BIEGIE DAGOE SRANANG POLA SJNUITTTTTTTTTTT!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
@Zelfvoorzienende
Guest
|
 |
« Reply #56 on: 10-08-2012, 01:32:38 - GMT-1 » |
|
IK HEB BEWEZEN DAT IK GEEN KAWRO SURINAAMSE PARASIET BEN DUS NU DAAR DUIDELIJK IS DAT IK N INTEGER MENS BEN, A MORO BETRE YU TAPU YU KAWLO BOENG BIEGIE DAGOE SRANANG POLA SJNUITTTTTTTTTTT!
ach mens,houd op...,je bent gewoon rancuneus,een beetje té,het is overduidelijk dat je alles wat die man voortgeplant heeft af wil maken,komt omdat je nog naar die man verlangt,maar dat je verlangen naar die man een hele site plat moet leggen gaat een beetje te ver,vindt je nou zelf niet?,je bent geen integer mens,misschien voor je "zwangerschap",maar daar is weinig van over hoor,vertel,hoe ben je veranderd na je zwangerschap,vroeger was je was integer,nu niet.............,je was gezellig,nu niet........,vul maar aan,en als na je aanvulling blijkt dat je nu een somberder mens bent geworden,zeg Ik je nogmaals,jij bent door de Duivel gefucked........,rosemary's baby....?,let maar op........,maar enfin,je zou wat plaatseeeh..........,contactgegevens........,Ik ben geen poco die brieven gaat schrijven,mie na apra mie e ietie,jij en je hele zooitje,anno grap........!,Ik brieve schrijve naar je werkplaats?,nee hoor,Ik blaas die hele K.zooi op noh,je baas sjodemietert je direct op,wel ben Ik van mening dat als deze mensen dit echt met je gedaan hebben,dat ze gestraft moeten worden,maar het Hele Surinaamse Volk moet gestraft worden voor wat deze 2 met je hebben uitgehaald......?,is toch erg met je.........,schaam jij je niet kind.....?,en je vader was zo'n lieve man,toen je op z'n schoot zat was dit echt wat hij van je verlangde,een Mamjo typo te worden,nee geen directie secretaresse of hoger,nee,geen grootgrond bezitter,maar een Mamjo-Freak,je hebt echt aan al z'n levensverwachtingen voldaan,wees trots op jezelf..........,en je kind die dit straks allemaal te lezen krijgt........
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
SIGNA E.E. VIANEN
Guest
|
 |
« Reply #57 on: 10-08-2012, 05:32:05 - GMT-1 » |
|
Ik ben geen ondergeschikte, en jij kan niet binnenstappen bij mij, met granaten. Laat ik het daarop houden. Integer ben en blijf ik, ga je met die minderwaardige surinamers bezighouwe, weave bolletjes abortus ketting dief en zo...enne o ja, je kende me vader duidelijk niet. Ik ben just like him: a motherfuckin free spirit. Jij komt me niet ontmoedigen om mamjo te bezoeken, rot effe op, ik vreet nie van je, ik vrrrrrreet nie van je, en ik KIJK MOTTHERFUCKING NEERRRRRRRRR op je, in alle eenvoud die ik bezit.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Fromu logix
Guest
|
 |
« Reply #58 on: 10-08-2012, 05:35:46 - GMT-1 » |
|
En o ja, volgens jou verlang ikk naar marlon f.g. Pierau?? ?? Ik wil geen aids, conjo, waarom had ik em anders weggedjapt? Ik verlang naar niets en niemand, SRANANG DAGOE. pierau mag kreperen vo mijn part, ik draag n maand lang driedeli rood, van kersenrood, pioenrood, wijnrood, bloedrood tot ... Ik geef er geen sikkepit om, dus bespaar me je shit onzin. Pleeg zelfmoord of zo
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
NJANG DAGOE POLA
Guest
|
 |
« Reply #59 on: 10-08-2012, 06:19:20 - GMT-1 » |
|
En o ja. Ik weet niet welk soort vrouwen van 40 plus je kent, MAAR DEZE VEERTIGPLUSSER DOPT DER EIGEN BOONTJES EN ER IS DAARBIJ GEEN MENS OP AARDE DIE ME BIJSTAAT. IK WEET NIET WAT VOOR SOORT SU VROUWEN JE KENT, BUT I AIN`T ONE OF THOSE SUCKERS BEGGING YOU FOR INFANT MILK N THAT KINDA SHIT. ik ben n grote vrouw, conjo, je gelul ovr me vader alsof ik daarom zou moete INBINDEN, en stoppen met SCHHRIJVEN op mamjo, is belachelijk. Ik woon al jaaaaaaaaaaaren zonder man in huis, dus alleen. Ik kook en eet wanneer ik wil, wat VOLWASSENEN betreft. En bij mij thhuis ben IK de volwassene die alles bepaalt. No kong tak nanga mie net lik mie na ding opo skoifi kelder box ptjien meid.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|