Pages: 1 [2] 3 4 5 6 7 ... 107   Go Down
  Reply  |  Print  
Author Topic: SURIS WAT WILLEN JULLIE IN TATTA KOMEN DOEN?? BLIJVEN JULLIE LEKER DAAR IN JULLI  (Read 25527 times)
Crisis Surineds
Guest
« Reply #15 on: 28-07-2012, 23:21:48 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

aiiii, dat zijn jou bevindingen, de werkelijkheid is toch even anders!! Gewoon bille pieren Mamie!!
Hee , ik ben in de afgelopen 9 jaren reeds 6 keer in Nederland geweest;mijn buurman tevens levens vriend deed dat 14 keer, doordat zijn totaal gezin daar zit. We reizen vaker samen, weet je dat we nooit iets van de 100 % controle heb gemerkt. Zijn deze berichten hieromtrent niet zwaar overtrokken? Integendeel vind ik die Bakras echt super vriendelijk.Prachtig hoe ze je welkom heten. Suriname mag wel wat van ze leren,en die Agoes op Curacoa en Aruba omdat ze geen nederlands kunnen spreken doen die als Agoes
overdrijv is n kunst
Guest
« Reply #16 on: 29-07-2012, 01:34:22 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

Slm heeft jaren daar gevlogen en had een goudlijntje op de Route frans GuY. De Fransen konden dit niet aanzien en hebben een eigen regionale vliegmaatschappij opgericht en de Slm opgedonderd. Nu is die maatschappij falliet en slecht een Braziliaanse maatschappij onderhoud het.
Nu bedelen ze werkelijk dat de SlM terug komt,om weer een betere vebinding met de Regio te krijgen.
Eigelijk zegt iets me dat de SlM hun moet laten stikken,maar ja ,geld laat je ook niet liggen.  

Ja frns guyana zit weer te springen omdat paramaribo geweldiger is dan parijs en milaan..
dromer
Guest
« Reply #17 on: 29-07-2012, 02:51:19 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

De twee 737-300 zijn niet modern, maar wel confortabeler dat SLM en KLM op de mid Atlantische route.
Je hebt  echt een zee van been ruimte hoor, ik zou graag zo willen zitten naar Tata.
 Het zou niet slecht zijn als ze dat type van Carribbean Air; de 737-800 aanschaffen, dan heb je 25% meer capaciteit.
Haha, ik droom voor de SLM, dus laten we maar voor  dreamliners gaan....787 en de nieuwste 747-8 voor Tata-Paramaribo,
Holland e jagi SLM direkt,als we deze voor hun aanschaffen. De president moet wel dan verplicht met Blue Wings- Antonov vliegen en van deze toestellen afblijven.
Let wel, ik heb niet gedroomt dat die Antonov weer is neergestort....Sad
check op Wikepedia wat deze toestellen kosten : Boeing 737-800 kost 84 miljoen USd
                                                                             Boeing  787 dreamliner min. 195 miljoen Usd  max. 227 miljoen
                                                                             Boeing  747-8i kost 333 miljoen usd.
KLM_AIR FRANCE kunnen de 2 laatsten nu ook even niet aanschaffen , Je droomt wel peper duur dus. Als je die aanschaft denk ik wel dat je constant een 100 % stoelbezetting krijgt, want iedereen zou met de nieuwste toestellen willen vliegen.
Keep dreaming bro!
prioriteiten
Guest
« Reply #18 on: 29-07-2012, 06:01:11 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

Ik denk eerder dat ze niet willen.
Marketing technisch gezien zijn ticket sales gedroppt dus verliezen geleden,

waarom zou men dan grotere kisten kopen?
Stront wezen, eeuwig pretenderen jullie dingen beter te weten maar SU is toch n grote zooi.
mie no deh!
Guest
« Reply #19 on: 29-07-2012, 09:18:59 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

voorlpig hoeven er bij mij ook geen fam uit su bij mij op vakantie te komen hoor. mits ze met geld komen.want vaak hebben ze alleen ticketgeld en gaan ze er vanuit dat je ze voor de rest van de vakantie verzorgd en ook handgeld geeft.
en ik spreek uit ervaring.
parasieten
Guest
« Reply #20 on: 29-07-2012, 10:04:15 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

Dis no kanggggggggggggggggg in su moet je alles bekostigen en als dat niet genoeg is willen ze tot in nl komen profiteren! Nooit hebben ze geld.

y'a leti true story
Guest
« Reply #21 on: 29-07-2012, 10:51:22 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

Luchtverbinding met Suriname wordt herstelddoor EliĆ©zer Pross16/07/2012       [Flash: remax3]   Paramaribo - Frankrijk is teruggekomen op een eerder besluit en heeft de SLM gevraagd weer op Frans-Guyana te vliegen. Ruim tien jaar geleden wezen de Fransen de national carrier de deur in het voordeel van Air CaraĆÆbes, een dochtermaatschappij van Air France. Die verkeert nu in financieel zwaar weer en kan de vraag naar meer vliegverbindingen niet aan. SLM wordt daarom gevraagd zo snel mogelijk de luchtbrug boven de Guyana’s volledig te herstellen.Doorslaggevend in het besluit zijn ook de verbindingen die de maatschappij heeft met BraziliĆ« en de Verenigde Staten. SLM-directeur Ewald Henshuys bevestigt tegenover de krant dat Suriname bezig is met voorbereidingen om opnieuw te vliegen op Frans-Guyana, maar er is geleerd uit de fouten van het verleden. ā€œNa zestien jaren is onze vliegvergunning ingetrokken door de Fransen ten gunste van hun eigen maatschappij. Dit keer willen wij niet alleen een vliegvergunning, maar ook een luchtvaartovereenkomst. Zo een overeenkomst moet tot in Parijs worden geregeld.ā€ Daarnaast wordt ook een samenwerkingsovereenkomst voorbereid met Air CaraĆÆbes. Met dergelijke afspraken in de hand kan de SLM niet gemakkelijk uit het buurland worden getrapt zoals de laatste keer. Het streven is om tegen eind van het jaar weer te vliegen op het Franse departement. Afhankelijk ā€œDoordat de Fransen olie hebben gevonden vóór hun kustgebied, opereren een heleboel Amerikaanse oliemaatschappijen in hun land. Maar het is voor hun zonde dat zij geen rechtstreekse verbinding hebben met de VSā€, zegt voorzitter Henk Naarendorp van de Kamer van Koophandel en Fabrieken(KKF).  .-.  
yep
Guest
« Reply #22 on: 29-07-2012, 10:53:57 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

Vakantie vakantie oh heerlijke tijd! Family and friends in Holland here I come : )
apk
Guest
« Reply #23 on: 29-07-2012, 11:11:50 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

Vakantie vakantie oh heerlijke tijd! Family and friends in Holland here I come : )

Zeker heerlijke tijd op ander mans kosten, stelletje bedelaars.
Geertje.W......
Guest
« Reply #24 on: 29-07-2012, 11:30:55 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

Stelletje RATTEN.....,Blijf aub weg,Het is hier al crimineel genoeg,geen wonder dat jij en je buurman hier al 10 keer zijn geweest,met drugs in je poesje ja,sodermieter op...!,Blijf weg....!!!!!!!!!!
yep
Guest
« Reply #25 on: 29-07-2012, 11:42:47 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

Piena veldmuizen
Guest
« Reply #26 on: 29-07-2012, 12:27:14 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

Stelletje RATTEN.....,Blijf aub weg,Het is hier al crimineel genoeg,geen wonder dat jij en je buurman hier al 10 keer zijn geweest,met drugs in je poesje ja,sodermieter op...!,Blijf weg....!!!!!!!!!!

Mogen we niet zien hoe jullie daar ook pienaren en hoe leeg jullie koelkast is??? kiss  kiss
Doorlopen svp
Guest
« Reply #27 on: 29-07-2012, 12:29:03 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

Zeker heerlijke tijd op ander mans kosten, stelletje bedelaars.

BIJ MIJ THUIS ZIJN ZE OOK NIET WELKOM HOOR.IK WIL RUST!!!
: )
Guest
« Reply #28 on: 29-07-2012, 12:57:32 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

Mogen we niet zien hoe jullie daar ook pienaren en hoe leeg jullie koelkast is??? kiss  kiss

Woeii!
hihihi
Guest
« Reply #29 on: 29-07-2012, 13:01:01 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

BIJ MIJ THUIS ZIJN ZE OOK NIET WELKOM HOOR.IK WIL RUST!!!

Zou ik ook gillen als ik enkel topramen in huis heb, hahaha
Pages: 1 [2] 3 4 5 6 7 ... 107   Go Up
  Reply  |  Print  

Jump to: