Pages: 1 ... 19 20 21 22 23 [24] 25 26 27 28 29 ... 105   Go Down
  Reply  |  Print  
Author Topic: SURIS WAT WILLEN JULLIE IN TATTA KOMEN DOEN?? BLIJVEN JULLIE LEKER DAAR IN JULLI  (Read 24222 times)
kwatta
Guest
« Reply #345 on: 05-08-2012, 23:09:17 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

ahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh hhhh fu furu wreed, het zijn goochelaars alles verdwijnt zonder dat je je spullen ooit terug ziet.

Mensen zijn vinding rijk baja.
onderwater
Guest
« Reply #346 on: 06-08-2012, 01:30:40 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

Nu zitten die geweldige nederlanders onder water.
Wat moet ik kaar komen doen???
Natte voeten zoeken?Huh?
integendeel
Guest
« Reply #347 on: 06-08-2012, 05:56:38 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

Daarom heb ik geen contact met mensen uit nederland, komt door de lage streken van ze.

Integendeel zijn jullie daar in su die lage honden.alleen maar nemen.nemen en nig eens nemem!!!!
piena osso!
Guest
« Reply #348 on: 06-08-2012, 09:33:23 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

Nu zitten die geweldige nederlanders onder water.
Wat moet ik kaar komen doen???
Natte voeten zoeken?Huh?

Hou je bezig met jou eigen problemen!! kiss kiss

Rukwinden blijven Nickerie teisteren 06 Aug, 00:00

De magazijn van familie Jairam, het dak is compleet weggewaaid. Aan de Balwantgirweg en de B.O. Atrismanweg in de oostelijke polder in Nickerie zijn zondag daken van twee woningen gedeeltelijk weggewaaid. De wind ging rond kwart voor vier in de middag flink te keer. Aan de Balwantgirweg is bij servicestation Jairam, het dak van zijn magazijn waarin hij chemicaliën en kunstmest had, compleet weggewaaid.

Eigenaar Narajen Jairam heeft alles live meegemaakt en doet verslag aan Starnieuws. “De wind heeft eerst de manjaboom gepakt aan de overkant en daarna mijn magazijn, vervolgens is de wind dwars door een rijstveld naar achteren gegaan en na een minuut zag ik aan de achterkant zinkplaten de lucht ingaan van het huis van de familie Tewarie aan de B.O. Artrismanweg. Ook bij de openbare school Bacovendam heeft een paal van de gang het moeten ontgelden”, vertelt de ooggetuige.

Districtscommissaris van Nickerie, Wedperkash Joeloemsingh, heeft poolshoogte genomen van de situatie. Hij zegt aan Starnieuws dat volgens rapportage tot nu toe op twee plaatsen schade is aangericht door de rukwinden. De situatie is al in kaart gebracht en met ondersteuning van de brandweer zijn dekzeilen geplaatst. In de ochtend zal een gezamenlijke team van Openbare Werken en Regionale Ontwikkeling de zaken aanpakken zodat de kosten minder zijn.

kwakkoe
Guest
« Reply #349 on: 06-08-2012, 15:17:40 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

Paar familie rovers gesignaleerd op kwakkoe in familie kleding nog erbij.
U bdult fam MP-MP?
Guest
« Reply #350 on: 06-08-2012, 15:23:37 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

U bedoelt de fantasie (niet-bestaande) familie Marlon Pierau & Mylène Pierau-Pocorni ??

Tot hier zijn ze al
Guest
« Reply #351 on: 06-08-2012, 18:18:19 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

Politie Bijlmer   

Verstop sieraden onder kleding

AMSTERDAM -  Inwoners van Amsterdam-Zuidoost worden door de politie geadviseerd hun sieraden onder hun kleding te dragen als ze de straat op gaan.

Het opmerkelijke advies volgt op verschillende berovingen in het stadsdeel. In alle gevallen werd het slachtoffer van zijn of haar ketting beroofd. Afgelopen zaterdag was het opnieuw raak. Drie jongens trokken de ketting van een 64-jarig slachtoffer van zijn nek.
De politie vraagr getuigen van de brute roof zich te melden. Ook wordt mensen geadviseerd hun sieraden te bedekken. "Draag sieraden niet te opzichtig. We willen voorkomen dat mensen hun eigendommen kwijtraken. Daarom adviseren we om sieraden op straat niet al te opzichtig

telegraaf.nl
sen deng gwe
Guest
« Reply #352 on: 06-08-2012, 20:06:51 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

Politie Bijlmer   

Verstop sieraden onder kleding

AMSTERDAM -  Inwoners van Amsterdam-Zuidoost worden door de politie geadviseerd hun sieraden onder hun kleding te dragen als ze de straat op gaan.

Het opmerkelijke advies volgt op verschillende berovingen in het stadsdeel. In alle gevallen werd het slachtoffer van zijn of haar ketting beroofd. Afgelopen zaterdag was het opnieuw raak. Drie jongens trokken de ketting van een 64-jarig slachtoffer van zijn nek.
De politie vraagr getuigen van de brute roof zich te melden. Ook wordt mensen geadviseerd hun sieraden te bedekken. "Draag sieraden niet te opzichtig. We willen voorkomen dat mensen hun eigendommen kwijtraken. Daarom adviseren we om sieraden op straat niet al te opzichtig

telegraaf.nl

terugposten die handel!!!
tot hier komen ze onze sieraden stelen!

koni-+ dongmang
Guest
« Reply #353 on: 07-08-2012, 01:45:59 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

Deze topic is gegroeid no ka in het weekend. Ik schrik er van,man.

Eey daar heb je het, .....Soso Hollandmang, Surineds hebben ervoor gezorgd dat deze topic kon groeien in een weekend.
Echt vreemd als je deze groei nader analyseert.1. Het is hartje zomer, geen winterdus.ieder op vakantie dus.
                                                                2. Kwakoe festival  is aan de gang  en we zijn feestbeesten
                                                                3. Het is het weekend van de GaY parade...en Surneds zijn echt ingeburgerd, dus boel nanga mati wreed. Zijn veelal twee- slachtig,dus eten van beide walletjes.DAAROM ETEN ZE OOK NOOIT PITTIG.

Hoe komt het dat dan in het weekend in zulke grote getallen op Mamjo waren?HuhHuh
 evil evil  CRISISSSSSSSSSS...........STE UNTREKKER..........sCHULDSANN ERING.....BLOOOOOT.......SKEE R NO KA.

YOU ARE BUSSTED......HOLLAND A NO PARADIJS.......KERKRAT......j E HOEFT JE NIET TE SCHAMEN, WE KUNNEN WEL EEN KLEINIGHEID,ZO JE WILT ,EEN KEINE GEIT VOOR JULLIE OVERMAKEN VANUIT SU.

KAWLO UITGELEEFDE BOELERS!
koni-+ dongmang
Guest
« Reply #354 on: 07-08-2012, 02:08:24 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

Je zit over de su-ned te lullen maar woont in NL hoe dan? Su is zo geweldig in je ogen, donder toch lekker op naar sranang, maar nee je zit hier met je vuile honden reet te profiteren van alle voorzieningen. Hou je grote smoel voortaan en ga in een hoekje zitten.

Wat een belediging aan mijn adres, om me voor een Surined aan te zien. Mi no ee boel. ik ben geen mietje, eet zeer pittig,kan niet zonder me  Madam Jeanet of Adjoema.
Ik ben als ondernemer vaker in Duitsland .dus ik ken jullie omstandigheden.
Ik verdien in Su. als MBO-er ruim boven jouw Balkenende Norm....Sa mi moes lul na ju kikkerlandje?Huh?
koni-+ dongmang
Guest
« Reply #355 on: 07-08-2012, 02:11:11 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

Echt niet, Ik ben de man die het liefs voor de nul optie gaat ,dan mij te onderwerpen voor de Noord Zee of welke andere mogendheid
We always walk with dignety
A wansie pina pikienso, trekken de buikriem strakker aan; kiezen voor het SAP,maar we verlagen ons voor niets en niemand....recht en waarheid maken vrij .not amnesty.
Dat mek mi e tjar na Frambo Hee!

ik herhaal
bedelaars
Guest
« Reply #356 on: 07-08-2012, 10:32:31 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

Paar familie rovers gesignaleerd op kwakkoe in familie kleding nog erbij.

Ze komen met lege koffer maar willen met volle koffers terug.
I agree
Guest
« Reply #357 on: 07-08-2012, 10:49:58 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

Ze komen met lege koffer maar willen met volle koffers terug.

en dan nog boos worden als je geen kleding voor ze wil kopen of aan ze wil geven.
alles wilen ze!!
en soms zijn ze zo hondsbrutaal dat ze bepaalde spullen niet willen want het is goedkoop!!
wel heb je ooit!! angry
euro man
Guest
« Reply #358 on: 07-08-2012, 13:10:49 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

De weldoeners zijn het sat en steken hun mening niet meer onder stoelen of banken, men moet ophouden om te leunen op familie in Nederland, zorg voor je eigen onderhoud dan is er niet aan de hand, ga andere niet tot last zijn. De reactie's zijn niet te zuinig over de suries.
INT
Guest
« Reply #359 on: 07-08-2012, 17:38:14 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

dan gaat t ook nog om 3 generaties van na 1980 die geboren surinamers zijn die niks helemaal niks in NL te zoeken hebben.jullie zijn toch gvd onafhankelijk en kiezen toch democratisch  evil.
als jullie weg willen ga dan naar guyana venezuela haiti china brazilie zijn toch jullie beste vrienden.
Pages: 1 ... 19 20 21 22 23 [24] 25 26 27 28 29 ... 105   Go Up
  Reply  |  Print  

Jump to: