+  Mamjo Forum
|-+  Nieuwtjes» Tori fu Sranan» de bevolkingsgroepen
Username:
Password:
Advanced Search
Pages: [1]   Go Down
  Reply  |  Print  
Author Topic: de bevolkingsgroepen  (Read 380 times)
dogla tjieng
Guest
« on: 30-07-2012, 22:58:50 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

Hindoestanen: hebzuchtig voor geld(hoe meer ze zie,hoe meer ze willen hebben), heilige koeli meisjes, rijke die hunn tong draaien,gierig,houden ervan om zelfmoord te plegen(zelfmoord #1),zuiplap,vrouwen slaan(wnneer de mannen dronken zijn),hoererij,drugsdealers

Javanen:bonu kapu,hoererij,strey libie,hebzuchtig voor geld,vreemdgaan,zwervers

Creolen: lui om te werken,willen snel aan geld komen,roven,moord,gierig voor eten en drinken,gierig om geld uit te geven,ocuperen,drugsbarrons,zwervers,hebben altijd het hoogste woord te zeggen terwijl ze 0.0 waard zijn,armoede,kinderen maken als muizen,grote auto's rijden en hun perceel onder pand zetten

Chinezen:hun mond stinken vreselijk,vies,grote supermarkten en boetieks,ze baden niet,hun tanden zijn geel/bruin

Indianen: zijn blij wanneer hun zoon/dochter iemand heeft gevonden in de stad dan willen ze dagen lang feesten inclusief familie,hoererij

Guyanezen:krasie wanneer ze sexen,zuiplappen,hoererij

Vul maar zelf aan!
@ts
Guest
« Reply #1 on: 30-07-2012, 23:03:34 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

Oh dus dogla tjieng je hebt een combi van deze eigenschappen, extra triest...
nope
Guest
« Reply #2 on: 30-07-2012, 23:05:03 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

Oh dus dogla tjieng je hebt een combi van deze eigenschappen, extra triest...

Totaal niet! Er zijn andere bevolkingsgroepen!
yeah right
Guest
« Reply #3 on: 30-07-2012, 23:08:23 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

Ts you're busted!
@TS
Guest
« Reply #4 on: 30-07-2012, 23:10:15 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

je maakt als een koulo ts zet je foto en je adres laat me je mars bossen namens alle Surinamers. en je dan ook nog laten verkrachten in je ka anus gat.
na mi!
Guest
« Reply #5 on: 30-07-2012, 23:18:52 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

Ik heb het gezet,wat ga je kunne doen 
je maakt als een koulo ts zet je foto en je adres laat me je mars bossen namens alle Surinamers. en je dan ook nog laten verkrachten in je ka anus gat.

een stront TS
Guest
« Reply #6 on: 30-07-2012, 23:49:09 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

De TS heeft een obsessie met de Hindustanen.
Anders zou hij/zij nooit beginnen met de Hindustanen als eerst.
De TS is duidelijk iemand die negerbloed of blank of jood bloed in zich heeft.

En dat spreekt.

Zo zie je maar hoe interessant wij (pos/neg) al dan niet zijn in Suriname.

Jaloezie en nijd naar ons als groep toe is nogal groot aanwezig, aangezien de andere rassen gingen fantaseren dat de Hindustanen inferieur waren maar als ze successen boeken dan HINDERT het hun als hun moeders stinkende watrapola!

Hindoestanen: hebzuchtig voor geld(hoe meer ze zie,hoe meer ze willen hebben), heilige koeli meisjes, rijke die hunn tong draaien,gierig,houden ervan om zelfmoord te plegen(zelfmoord #1),zuiplap,vrouwen slaan(wnneer de mannen dronken zijn),hoererij,drugsdealers

Creolen: lui om te werken,willen snel aan geld komen,roven,moord,gierig voor eten en drinken,gierig om geld uit te geven,ocuperen,drugsbarrons,zwervers,hebben altijd het hoogste woord te zeggen terwijl ze 0.0 waard zijn,armoede,kinderen maken als muizen,grote auto's rijden en hun perceel onder pand zetten

Chinezen:hun mond stinken vreselijk,vies,grote supermarkten en boetieks,ze baden niet,hun tanden zijn geel/bruin

Indianen: zijn blij wanneer hun zoon/dochter iemand heeft gevonden in de stad dan willen ze dagen lang feesten inclusief familie,hoererij

Vul maar zelf aan!
koebie
Guest
« Reply #7 on: 30-07-2012, 23:57:10 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

koebie zie je niet wie het heeft gezet??? Zie foto en details
De TS heeft een obsessie met de Hindustanen.
Anders zou hij/zij nooit beginnen met de Hindustanen als eerst.
De TS is duidelijk iemand die negerbloed of blank of jood bloed in zich heeft.

En dat spreekt.

Zo zie je maar hoe interessant wij (pos/neg) al dan niet zijn in Suriname.

Jaloezie en nijd naar ons als groep toe is nogal groot aanwezig, aangezien de andere rassen gingen fantaseren dat de Hindustanen inferieur waren maar als ze successen boeken dan HINDERT het hun als hun moeders stinkende watrapola!

u moerskonddd
Guest
« Reply #8 on: 31-07-2012, 00:10:23 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

koebie zie je niet wie het heeft gezet??? Zie foto en details
ik kan anyone's foto hierzo uploaden en beweren dat die persoon de TS is.

klootzak!
No spang!
Guest
« Reply #9 on: 31-07-2012, 03:26:17 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

Worden jullie aub niet boos om wat ts allemaal heeft gezegd.  Voel je gewoon niet aangesproken, al wat voor ras je bent. Zorg dat je jezelf en de rest bewijst dat je niet negatief ingesteld bent en dat je vooral niet i/e hokje geplaatst kunt worden. Weg met stereo typeren! Als ik je zeg hoeveel vernederende dingen ik heb gehoord over indianen! Ik ben zelf half indiaanse maar dat zie je niet aan me. Wel, op bep. momenten kon ik gewoon huilen en door de grond zakken wanneer ik die wrede opmerkingen hoorde. Desondanks laat ik een ieder in zijn/haar waarde. Net wat ik reeds zei: bewijs (vooral) jezelf dat je beter weet en beter kan. Positive vibrations to you all! 
100
Guest
« Reply #10 on: 31-07-2012, 19:15:45 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

Hahahaha!!!! Hindoestanen 100%! Heilige maria no mpp

Vul maar zelf aan!
Pages: [1]   Go Up
  Reply  |  Print  

Jump to: