+  Mamjo Forum
|-+  Serieus» Oema Sani» Strake vagina
Username:
Password:
Advanced Search
Pages: [1]   Go Down
  Reply  |  Print  
Author Topic: Strake vagina  (Read 2622 times)
Raisrie
Guest
« on: 05-08-2012, 02:12:53 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

Hai mensuh...ik heb een vraag.en serieuze reacties graag???
Ik heb vernomen dat d negerins na de bevaling hun vagina dampen met aftreksel van bepalde bladren.( dus di bladren opkoken en met dat watr hun vagina dampen op dat watr in een blik zetten en erop zitten) wie kan me zegen over welke bladren het is en hoe het gebruikt wordt?
stvs
Guest
« Reply #1 on: 05-08-2012, 06:15:46 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

er was een progamma van OSO DRESI
goede voorlichting
Guest
« Reply #2 on: 05-08-2012, 12:30:55 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

Genitale stoombad
Een genitale kruidenstoombad wordt voornamelijk gebruikt voor heilzame en hygiënische wellnessdoeleinden. Het inwendig reinigen en uitwendig stomen/wassen wordt verkozen na een bevalling, een miskraam of abortus, maar ook bij uitzondering toegepast bij een verontruste afscheiding, een ontsteking nabij de genitale streek of een nare genitale geur. Deze toepassing en reinigen van de genitalia is een oudgebruik, die goede uitkomst biedt voor hen die last hebben van verontruste en abnormale genitale klachten. Deze genitale wellnessstoombaden krijgen steeds meer bekendheid en worden als weldoener van de genitale delen geprezen.
Het stomen kent vele positieve doeleinden zoals het verdrijven van genitale ongemakken, het desinfecteren, verfrissen, versterken en omsluiten van de genitale delen, maar kent helaas ook nadelen. Laat u daarom goed voorlichten over de voor- en nadelen aangaande de vele assorti stoombaden. Het is daarom niet verstandig deze dagelijks of wekelijks te gebruiken voor sensuele doeleinden of zonder medische reden. Door herhaaldelijk, verkeerd en langdurig gebruik kunnen er scheurtjes en wondjes bij de genitalia ontstaan, maar ook een droge baarmoederhals veroorzaken, waardoor bijvoorbeeld de wens en vooruitzicht op een zwangerschap afneemt. De zaadcellen kunnen zich immers niet meer voortbewegen/wuiven naar de eicel opdat de baarmoederslijm is afgenomen.

Bron Gannie Body cure  http://www.gannie.nl/page3.html
@ts
Guest
« Reply #3 on: 05-08-2012, 13:53:34 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

Ik heb vernomen dat d negerins na de bevaling hun vagina dampen met aftreksel van bepalde bladren.( dus di bladren opkoken en met dat watr hun vagina dampen op dat watr in een blik zetten en erop zitten) wie kan me zegen over welke bladren het is en hoe het gebruikt wordt?

Voordat jullie reageren op TS lees eerst even wat zij opschrijft.
Volgens mij zou deze vraag iets respectvoller gesteld kunnen worden .
Ts vraag maag aan je verloskundige die weet vast wel raad .
ro
Guest
« Reply #4 on: 05-08-2012, 20:45:59 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

waarom vraag je raisrie
wil je ook strakke kutje ?
ik weet het raisrie
zwaaizwaai
Guest
« Reply #5 on: 12-08-2012, 21:28:26 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

Genitale stoombad
........ De zaadcellen kunnen zich immers niet meer voortbewegen/wuiven naar de eicel opdat de baarmoederslijm is afgenomen.

Bron Gannie Body cure  http://www.gannie.nl/page3.html

sinds wanneer wuiven zaadcellen naar het eitje ? huh Undecided
Biologie
Guest
« Reply #6 on: 13-08-2012, 07:56:35 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

Je moet je niet afvragen, maar googlen dan leer je nog eens wat. (Biologie voor jou)
De wand van de baarmoederhals is, evenals de baarmoeder en eileider, bedekt met trilharen. Tussen de dikke bossen trilharen zitten klieren die een afscheiding produceren die bijdraagt aan de rijping van de zaadcellen. Bovendien zorgen de trilharen ervoor dat de zaadcellen makkelijker de baarmoeder bereiken. Ze wuiven in de richting van de baarmoeder, zodat de zaadcellen zich altijd stroomopwaarts bewegen. Sommige zaadcellen zijn in slechtere staat en worden té snel “moe”.
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Samenvatting Biologie Hoofdstuk 4, Seksualiteit en voortplanting (Biologie voor jou)
Door de wuivende bewegingen van trilhaar cellen in de want van de ... buiten omdat ze werken bij 35°c en niet bij 37°c. De man ...
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Samenvatting Biologie Thema 1 en 2 (Biologie voor jou)
Ejaculatie: De zaadcellen worden via een peristaltische (wuivende) beweging van de zaadleiders voortgestuwd, vanaf de bijballen ...

baaibaai
Guest
« Reply #7 on: 13-08-2012, 19:27:48 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

Je moet je niet afvragen, maar googlen dan leer je nog eens wat. (Biologie voor jou)
De wand van de baarmoederhals is, evenals de baarmoeder en eileider, bedekt met trilharen. Tussen de dikke bossen trilharen zitten klieren die een afscheiding produceren die bijdraagt aan de rijping van de zaadcellen. Bovendien zorgen de trilharen ervoor dat de zaadcellen makkelijker de baarmoeder bereiken. Ze wuiven in de richting van de baarmoeder, zodat de zaadcellen zich altijd stroomopwaarts bewegen. Sommige zaadcellen zijn in slechtere staat en worden té snel “moe”.
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Samenvatting Biologie Hoofdstuk 4, Seksualiteit en voortplanting (Biologie voor jou)
Door de wuivende bewegingen van trilhaar cellen in de want van de ... buiten omdat ze werken bij 35°c en niet bij 37°c. De man ...
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Samenvatting Biologie Thema 1 en 2 (Biologie voor jou)
Ejaculatie: De zaadcellen worden via een peristaltische (wuivende) beweging van de zaadleiders voortgestuwd, vanaf de bijballen ...

thanks

weer zwanger
Guest
« Reply #8 on: 24-08-2012, 22:46:17 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

Zou een stuk relaxter zijn als ze alleen maar wuiven...
Pages: [1]   Go Up
  Reply  |  Print  

Jump to: