Pages: [1] 2 3   Go Down
  Reply  |  Print  
Author Topic: Me vrouw kijkt de hele dag kribbig naar me en ik krijg weinig liefde  (Read 2195 times)
mi ede span
Guest
« on: 05-08-2012, 23:28:07 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

Geen geknuffel, geen lieve woorden. geen omhelzing. alles strak in huis. sex om de zoveel tijd. eten en drinken op tijd.gezellig wandelingetje maken is er niet bij !!!!.alleen zakelijke gesprekken of verwijten .zij doet haar dingen ik doe van mij in huis . ik denk niet dat a sma e lope uit. mi lob a vrouw echt maar ik begrijp het niet meer . ze trek zich zo terug van me. so zijn we al ongeveer 5 jaren gaande . is dit the way  ???om doorr te gaan.
saka saka
Guest
« Reply #1 on: 05-08-2012, 23:47:22 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

en hoe ben jij in huis jo saka saka .altijd zijn het de vrouwen.
ben je een groentje
Guest
« Reply #2 on: 05-08-2012, 23:52:02 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

Geen geknuffel, geen lieve woorden. geen omhelzing. alles strak in huis. sex om de zoveel tijd. eten en drinken op tijd.gezellig wandelingetje maken is er niet bij !!!!.alleen zakelijke gesprekken of verwijten .zij doet haar dingen ik doe van mij in huis . ik denk niet dat a sma e lope uit. mi lob a vrouw echt maar ik begrijp het niet meer . ze trek zich zo terug van me. so zijn we al ongeveer 5 jaren gaande . is dit the way  ???om doorr te gaan.
VROUWENKWAAL
Bruya
Guest
« Reply #3 on: 06-08-2012, 03:13:58 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

cool heb ik ook ze  doet alsof ze niks
Doet maar onder tussen . Joe no deh heer deej
Na,oso .en dat mik yu no mang sabi if ai lope uit
Ma kijk naar haar gedrag ,dan moet je het weten
Als die sma niet met je wil naaien of om de zoveel
Tyd ,dan a sma ej naai wang tra mang .  Geloof mij
nou maar I kang loes ing zeker. Hier komt geen
Verandering meer in. na so aw tang.
TV
Guest
« Reply #4 on: 06-08-2012, 03:43:50 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

kribbig? ze heeft grotere tollie gevangen toen je nie thuis was
@ ts
Guest
« Reply #5 on: 06-08-2012, 17:42:39 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

waarschijnlijk omdat ze wel door heeft dat je ook een andere hebt. daarom doet ze zo tegen je. of je bent helemaal niet goed voor haar. je bent van tijd tot tijd lief en dan barst de bom weer voor jou vanwege je korte lont en je onverdraagzaamheid. welke vrouw kan dan echt van zo een man houden. ze zal van je houden tot een bepaalde hoogte en omdat ze geen slet is blijft ze nog even bij je totdat ze het helemaal gehad heeft bij je. dus ik zou maar een beetje veranderen als je haar wilt behouden. nu al geen knuffels en aandacht en nauwelijks sex, wat moet dat worden.
daarom wonen verstandige vrouwen op zichzelf. geen enkele man wordt in huis genomen of ga je mee samen wonen. ze bedriegen je toch waar je bij staat.
of ze blijven bij je omdat ze denken geld te vinden bij je. terwijl ze in hun hoofd bij iemand anders zijn.
ook
Guest
« Reply #6 on: 06-08-2012, 23:21:53 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

Brada ik ken dat sorry hoor maar  a sma e go vreemd 100% heb ik zelf recent meegemaakt no joke!!! opo joe ai
opgefuckt
Guest
« Reply #7 on: 07-08-2012, 02:50:02 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

die sma is opgefuckt . als ze je kribbig aankijkt de hele dag. wees voorzichtig nanga a njang sa a sma e pot gi joe tap tafra -toxic.
OH JAAAAAAAAAAAAA
Guest
« Reply #8 on: 07-08-2012, 10:40:11 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

Moet zij alleen liefde geven?Huh Waar is je eigen initiatief??? Neem je haar ook een keer mee uit eten, wanneer je portemonaie het in deze tijd van crisis toelaat??? Geef je haar ook complimentjes als ze er leuk uitziet of als het eten lekker is?Huh  Krijgt ze ook bloemetje van ook al is het geen moeder- of verjaardag?Huh  Help je je ook met kleren ophangen of wassen, ook als zijn haar slipjes er ook bij??? Want ´s nachts trek je die zo snel van haar lijf en is er geen treef!   

Of is ze alleen goed voor de SEX OF ALS KEUKENPRINSES??
@mi ede span
Guest
« Reply #9 on: 07-08-2012, 23:17:35 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

zoals de waard is vertrouwt hij zijn gasten!!
M/V
Guest
« Reply #10 on: 07-08-2012, 23:40:54 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

man/vrouw relatie
Kuch sorry
man werkt brengt geld geeft "deel" aan vrouw
man heeft 1e en laatste woord
vrouw blijft thuis voor huishouden (koken wassen strijken schoonmaken kid(s) verzorgen boodschappen halen
poentje pieren wanneer man wil naaien

Wat een saai onevenredig leven zoals hierboven in het kort omschreven van man/vrouw relatie.

Getekend,

Vrijgezel (vrij en blij met normaal inkomen en lid van de Happy Few Club)
@vrijgezel
Guest
« Reply #11 on: 08-08-2012, 02:02:37 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

nadeel losse relaties =altijd met condoom . voel je nooit vlees op vlees
@vrouw\man
Guest
« Reply #12 on: 08-08-2012, 13:12:08 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

laugh laugh laugh laugh mie e dede nanga lafoe jere,heb mn koffie uitgeproest  laugh laugh laugh a club sa lai nanga ding frostoe maar happy man  laugh laugh laugh mi baar oen wan swiet liebie sondro vrouw  rolleyes rolleyes
@sakak saka
Guest
« Reply #13 on: 08-08-2012, 14:50:41 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

en hoe ben jij in huis jo saka saka .altijd zijn het de vrouwen.
[/quote

juist niet vooral hier op mamjo krijgt altijd de man de schuld helaas
holland-meid
Guest
« Reply #14 on: 08-08-2012, 16:57:05 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

ik neuk daarom niet meer met surinamse mannen .soso blanke.mie na soso mie witte vriend . me lobi mi  wit tollie. rustig , nof respekt !! a ne vernietig mie onderoisey. beschaaft tollie . kusjes op tijd. brasa.Euro op tijd.  nengre=waardeloos
 a negre wan  fie joe pier joe sanie nanga joe tiefie her dey. dan hebben ze geen ka-cente ,dan kome ze klagen dat ons e loekeo den  schuin en kribberig. vreet me mars jullie allemaal daar in suriname  .ik neem alleen witte man nu. groetjes van blanda
Pages: [1] 2 3   Go Up
  Reply  |  Print  

Jump to: