Pages: 1 [2]   Go Down
  Print  
Author Topic: Dallas komt terug vanaf 4 september op net 5  (Read 379 times)
hopelijk
Guest
« Reply #15 on: 10-08-2012, 16:39:37 - GMT-1 »

Dalles DE SOAP van de jaren 80 komt terug op net 5 vanaf 4 september.
In de jaren 80 was ik nog een kind maar ik keek altijd naar Dallas, nu vraag ik me af of ik net zo gekluistert zal zijn aan de buis als toen. Want meestal als ze oude series nieuw leven inblazen dan heeft het niet meer de sjeu van toen. 
Ik zag JR en bobby  en beiden zijn ondertussen grijs. Ik ben benieuwd, wie keek er toen naar dallas en wie gaat er nu kijken.
Ik was trouwens toen ook een dynastie en falcon crest fan.

ik hoop niet dat je een grapje maakt. ik was ook verslaafd aan al die genoemde series. alles herhalen ze dus ook dallas en dynasty kunnen ze herhalen. er is toch geen MOER op de tv te bekennen.

waar staat het aangegeven dat het komt
neeehoor
Guest
« Reply #16 on: 10-08-2012, 16:44:13 - GMT-1 »

ik dach dat die oude serie herhaalt zou worden.

de nieuwe was er ooit al , niks aan. pamela en sue ellen waren mijn favorieten. ik niet naar die oude bokken zitten kijken die misschien op zoek zijn naar geld!!!!
Moksie
MamjoDon

Mambini Lobi: +483/-512

« Reply #17 on: 10-08-2012, 16:50:33 - GMT-1 »

Dus Sue Ellen is er wel bij.
Lucy ziet er een beetje erg doorgeleeft uit zeg cheesy Kelere!
NANDA
Guest
« Reply #18 on: 10-08-2012, 17:39:43 - GMT-1 »

Het waren 4 op een rij voor mij: Dynasty, Dallas,Falcon Crest en Knots Landing. Verslaving no hel laugh
Kalli
Guest
« Reply #19 on: 11-08-2012, 00:12:28 - GMT-1 »

ik hoop niet dat je een grapje maakt. ik was ook verslaafd aan al die genoemde series. alles herhalen ze dus ook dallas en dynasty kunnen ze herhalen. er is toch geen MOER op de tv te bekennen.

waar staat het aangegeven dat het komt

Ik volg het al langer via www.watchseries.eu, daar staan alle 10 afleveringen tot nu toe. Ook de oude Dallas afleveringen kun je daar bekijken. Enjoy.... Wink het is wel heel anders. John Ross en Christopher de zoons van J.R en Bobby spelen nu de hoofdrol.
Kalli
Guest
« Reply #20 on: 11-08-2012, 00:15:24 - GMT-1 »

Het moraal van het verhaal zal weer zijn die ranch van de familie Ewing .
En daar zal weer van alles gebeuren, van intriges, tot roddel tot achterklap enz.
eten jullie welke serie ik trouwens weer zou willen zien?Huh

NORTH and SOUTH kennen jullie die nog met zalig Patrick Swayze?

North and south was ook heel spannend en staat er ook op trouwens, 3 seizoenen smiley
020
Guest
« Reply #21 on: 12-08-2012, 22:53:40 - GMT-1 »

Ik zie er het nut niet van in. Waarom laat NL tv altijd oude dingen zien, terwijl er zoveel leuke nieuewe Amerikaanse films/series noem maar op zijn. wie zit nou op dallas te wachten en als je het wil zien koop dan een dvd. ik wordt echt dol van NL tv, altijd oude films/series die ze al tig keer hebben vertoond. ben ik blij met mijn digitale tv!! en de mogelijkheid reality tv us te downloaden.
Dallasfan
Guest
« Reply #22 on: 13-08-2012, 19:00:55 - GMT-1 »

Ik was nog jong maar was verliefd op Bobby.
Knots Landing was ook leuk in de jaren 80 in Suriname.
Oh wat had ik een hekel aan JR en  vond Cliff Barnes zo zielig!
Pages: 1 [2]   Go Up
  Print  

Jump to: