Pages: 1 ... 5 6 7 8 9 [10] 11 12 13   Go Down
  Print  
Author Topic: Samenwerking nanga mie kondremang (case)  (Read 2335 times)
Analist
Guest
« Reply #135 on: 12-08-2012, 14:48:32 - GMT-1 »

Mi lobi yu! Mi wani yu! Alla fasi mi law gi yu!
Ai boy, Analist verkeerdt in hogere sferen.

<a href="http://www.youtube.com/v/NMYZL0ioE7c&amp;feature=relmfu" target="_blank">http://www.youtube.com/v/NMYZL0ioE7c&amp;feature=relmfu</a>
Analist
Guest
« Reply #136 on: 12-08-2012, 14:55:48 - GMT-1 »

Y denk e lieb wan sorro di yu sorry mi, tak yu no wan mi morro? A liebi e go dorro, masra Gado sa yep mi knap tap mi futuuuuuuu!
Y denk yu bruja mi? No! Y denk mo fier wan fasi No! Fu di yu scoto mi? No! No! No! Y denk mo las a strep? No!

A liebi sa ye liebi no mang kan so doro, dis a no wan liebi sa mi wani fu wan mang. Yu kan har a dang!
Neee! Neeeeeeeeeeeeeeee! Mi no maaaaaaaaaaaaaaaangg....

<a href="http://www.youtube.com/v/LXsPOFwQ1go&amp;feature=relmfu" target="_blank">http://www.youtube.com/v/LXsPOFwQ1go&amp;feature=relmfu</a>
Mooi tori!
Guest
« Reply #137 on: 12-08-2012, 15:05:17 - GMT-1 »

Precious dit Precious dat jullie zo met iemand bezig kunnen zijn heeft me echt verbaasd. Van 's ochtends vroeg tot s'avonds laat die ka op 't forum en vervuilen jullie hiermee alle fokking topics. Mensen die me volgen zullen gemerkt hebben dat ik me nooit meng in die kinderachtige ruzies en topics. Waarom niet, omdat ik 't onvolwassen vind en daar geen energie van krijg. Ik kom voor een fatu en ontspanning op Mamjo en niet om hat ede toestanden te veroorzaken. Ik heb niks tegen die meid Precious omdat ik me niet aan haar stoor. Ze wordt net zo hard uitgedaagd en getreiterd als ze andersom doet. Ik zie ook de twee kampen maar hou afstand en klets met een ieder die wat interessants te melden heeft dus ook met LEG. En if na dat e'mik son sma djaktie tik faja, is het hun probleem en niet de mijne.

En degene die hiervoor zei te hopen dat mie collega soet ing foetoe ien mie go olo; kunnen we een deal maken dat als mn collega 't niet doet, da yu waka kong miet mie om het over te nemen, mik mie priet yu mars! En kun je meteen de echte WTF meemaken en ding san sai tja mie.

Ben niet het type sa e har takie dus is dit mn laatste reply nav dat gelul. Wil verders wel reageren in deze topic maar dan enkel op het onderwerp en de inhoud.
Mooi tori, brada!

BTT:

Heb je al besloten welke optie het wordt?
@Wtf
Guest
« Reply #138 on: 12-08-2012, 15:07:23 - GMT-1 »

Deng san sai tja joe trong ka ka sani, want deng sjie dat joe na deng redi musu sang verraad deng voorouders nanga deng witmang en vandaar je gelik naar die smerige Bacterie. Precious mag aanvallen als ze elke dag getreiterd wordt door volwassen mensen die beter moeten weten om steeds maar te halen en trekken met een jong meisje, waar ze zelf ook kinderen hebben van zo een leeftijd. Shit men! En deze mensen moeten kids opvoeden en goed afleveren in deze maatschappij. Gado kibrie deng potie pikieng.
Analist
Guest
« Reply #139 on: 12-08-2012, 15:08:12 - GMT-1 »

Tjoep ke, tjoep ke, tjoep ke! Ik heb ook koelie bloed hoor mensen. Hoe dachten jullie anders dat ik aan dat lang haar tot op me bips kom?
Tyur a mange saad!

Ham mange tjoke! Ham mange pyaar! Haise, haise!

Was ik? Was ik? Lolik, lolik? Dede na, ai dede na!

<a href="http://www.youtube.com/v/u0TKlmuabgM&amp;feature=relmfu" target="_blank">http://www.youtube.com/v/u0TKlmuabgM&amp;feature=relmfu</a>
IDD
Guest
« Reply #140 on: 12-08-2012, 15:09:24 - GMT-1 »

Mooi tori, brada!

BTT:

Heb je al besloten welke optie het wordt?

1 van de weinige die zijn verstand gebruikt op dit forum en zich niet laat meeslepen door het stelletje tuig.

Moksie krijgt ook haar verstand gelukkig en negeert ze eindelijk.

Als de rest dat ook doet beleven ze nog maar weinig pret aan dat trol gedrag van ze.

Goed zo mensen. Wink
@IDD
Guest
« Reply #141 on: 12-08-2012, 15:20:11 - GMT-1 »

1 van de weinige die zijn verstand gebruikt op dit forum en zich niet laat meeslepen door het stelletje tuig.

Moksie krijgt ook haar verstand gelukkig en negeert ze eindelijk.

Als de rest dat ook doet beleven ze nog maar weinig pret aan dat trol gedrag van ze.

Goed zo mensen. Wink
Je bent weer bezig om leugens te verspreiden, want Moksie was weer bezig in een topic om Precious undercover aan te vallen en Mamjo gaf het daarom ook een slortje, dus no mik torie mooi dja gie trawang. En degene die hier genegeerd wordt is de nepp Analist hahaha. Eenmaal je het over tuig hebt kan je ons gelijk vertellen hoe je over die witmang Bacterie tuig denk die hier verkondigd dat Precious gebangangd kan worden door verschillende mannen. Oeps was vergeten dat zulk soort mensen geen tuig voor jullie zijn.
Analist
Guest
« Reply #142 on: 12-08-2012, 15:22:40 - GMT-1 »

Yere fa deng hoigri wang e taki mi sanooooooooo. Deh neh k'ba, deh neh k'ba! Ohoooooooooooooooooooooooo!

<a href="http://www.youtube.com/v/WuJBEM1yEVk&amp;feature=relmfu" target="_blank">http://www.youtube.com/v/WuJBEM1yEVk&amp;feature=relmfu</a>
IDD
Guest
« Reply #143 on: 12-08-2012, 15:23:22 - GMT-1 »

Je bent weer bezig om leugens te verspreiden, want Moksie was weer bezig in een topic om Precious undercover aan te vallen en Mamjo gaf het daarom ook een slortje, dus no mik torie mooi dja gie trawang. En degene die hier genegeerd wordt is de nepp Analist hahaha. Eenmaal je het over tuig hebt kan je ons gelijk vertellen hoe je over die witmang Bacterie tuig denk die hier verkondigd dat Precious gebangangd kan worden door verschillende mannen. Oeps was vergeten dat zulk soort mensen geen tuig voor jullie zijn.

Waar is je bewijs?
Jullie roepen wel vaker dingen die niet kloppen.
Heeft Mamjo jou verteld waarom hij de topic een slotje heeft gegeven?
Ik denk het niet, weer een leugen die van je klauwfietsers afkomen.

Voor mij ben je een klein kind.
Analist
Guest
« Reply #144 on: 12-08-2012, 15:27:20 - GMT-1 »

Dus deh fi rustik!!
hahahahaha
Guest
« Reply #145 on: 12-08-2012, 15:27:50 - GMT-1 »

Waar is je bewijs?
Jullie roepen wel vaker dingen die niet kloppen.
Heeft Mamjo jou verteld waarom hij de topic een slotje heeft gegeven?
Ik denk het niet, weer een leugen die van je klauwfietsers afkomen.

Voor mij ben je een klein kind.
Ik dacht dat je ons zou negeren Moksie hahahaha. Moelijk noh als je verslaving niet meer te helpen is.
@Twitter
Guest
« Reply #146 on: 12-08-2012, 15:30:14 - GMT-1 »

Deng san sai tja joe trong ka ka sani, want deng sjie dat joe na deng redi musu sang verraad deng voorouders nanga deng witmang en vandaar je gelik naar die smerige Bacterie. Precious mag aanvallen als ze elke dag getreiterd wordt door volwassen mensen die beter moeten weten om steeds maar te halen en trekken met een jong meisje, waar ze zelf ook kinderen hebben van zo een leeftijd. Shit men! En deze mensen moeten kids opvoeden en goed afleveren in deze maatschappij. Gado kibrie deng potie pikieng.
Je plaat blijft vaststeken. Over vaststeken gesproken, zoek een man die iets in jou wil steken waardoor je minder van je tijd en obsessie in dit forum zult steken.  rolleyes
IDD
Guest
« Reply #147 on: 12-08-2012, 15:32:03 - GMT-1 »

Ik dacht dat je ons zou negeren Moksie hahahaha. Moelijk noh als je verslaving niet meer te helpen is.

Glazenbol? cheesy cheesy
Mischien ben ik wel letta, Legionair of of of...... Wink

Blijf vooral je best doen, je komt er wel een keer op. kiss
@Iedereen
Guest
« Reply #148 on: 12-08-2012, 15:35:06 - GMT-1 »

Zijn jullie nog steeds met Precious bezig Ano spotoe. Precious owned jullie gewoon.
Ook door?
Guest
« Reply #149 on: 12-08-2012, 16:13:08 - GMT-1 »

Glazenbol? cheesy cheesy
Mischien ben ik wel letta, Legionair of of of...... Wink

Blijf vooral je best doen, je komt er wel een keer op. kiss
Een ieder die een tegengeluid laat horen is of Moksi, Leg, Let of wacht even. Die theekneusen zijn te sneu voor woorden. cheesy
Pages: 1 ... 5 6 7 8 9 [10] 11 12 13   Go Up
  Print  

Jump to: