Ik ben zijn vrouw klaar zijn familie hft mij we'll accepteerd woeii!ik bn vrouwtje en die mariskha zeg tie dat hij nieteens kent whaaha ai boy mensen liegen veel.en als ik het goed heb bellen jullie nieteens ofwel?verwarend dit hoor ech ik snap het niet dat mensen achter een aanzit die nieteens om hun geeft.ik schep niet op ofzo maar ik zet me handen op vuur dat djoggo moord voor mij kan plegen zoveel geef tie om me en dat probeer ik danie uit te leggen dat ik niet snap dat je toch zwanger bnt.of heb je geen gevoelens.je wil een kind van een man die je nieteens waardeerd!sjonge jonge damn waar is je trots gebleven.maja mensen ik ga niet meer reageren hoor.geen zin meer.ik ga met hem pingen en niet vragen naar zijn ping hoor.mischien hebben jullie dat zelf niet.hij wil jullie niet meer jullie zijn al verlept en oud!wacht maar tot dat je me naam groot op zijn buik zien staan dan geloof je we'll dat hij geen grappe met me maak ja domme wijven.
ga eens een Taalwijzer cursus volgen, want nog steeds wordt
wel zo geschreven en waar kom jij met we"ll? Aan je schrijft wijze kunnen we uitmaken, dat je een labiele achterlijk persoon bent, want al was je ongeschoold, dan heb je nog hersens om verder na te denken en niet hier als een labiel te reageren. Jij benoemt anderen domme wijf, maar heb jij jezelf eens even bekeken, terwijl jij die domme wijf bent en nog steeds als een kleuter hier steeds komt janken over die Dannie zwangerschap, na dati y hati yu so en je woont in een studenteflat, maar je nederlands laat het te wensen over en hoe betaal jij je onkosten? Jij zit niet achter hem, maar jij wil hem voor jezelf alleen claimen, maar jij denkt dat hij jouw waardeerd en jij reageert alleen op 1punt, dat ze zwanger is, maar nu hij in de yeal zit, dan kan jij niet zwanger van hem raken, noh. Daarom moet Dannie het ongelden.