+  Mamjo Forum
|-+  Nieuwtjes» Arki noh!» voor altijd samen
Username:
Password:
Advanced Search
Pages: 1 2 3 4 [5] 6 7   Go Down
  Print  
Author Topic: voor altijd samen  (Read 1794 times)
LOONTJE
Guest
« Reply #60 on: 13-08-2012, 13:58:07 - GMT-1 »

ORANDA DE GROOTSTE STINKPOLA HAHAHAHAAAAAAAAAAA
@poenie
Guest
« Reply #61 on: 13-08-2012, 14:02:32 - GMT-1 »

Zo triest allemaal.
De hele dag is het tingie poentje.
Heb je het geroken?
Je man weet hoe het ruikt.
Doet je pijn he?
het gaat om sma sanie, unu sani, samendelen sanie en die Oranda, die denkt dat zij de eerste prijs lot heeft gewonnen en eerste vrouw heeft zich aangemeld. Derde melkkoe, die denkt dat zij kan profiteren van de gelegenheid om die andere melkkoe Dannie uit te melken voor die Straathond Djoggo, die in de yeal zit en dat zij niet wordt uitgemelkt. Zeker verhemel die straathond die Dannie en die Oranda, wifey van doggie, logisch dat ze uit jaloezie, hier zo gaat reageren.
na mi
Guest
« Reply #62 on: 13-08-2012, 14:15:57 - GMT-1 »

Oranda ik bn geen melkoe ik ben ook niet jaloers ik zeg je ik heb geen problemen met dani ik vraag aan jouw wie je bent omdat je hier zo hoog springt
poenie
Guest
« Reply #63 on: 13-08-2012, 14:19:24 - GMT-1 »

Ik ken djoggo niet en die andere mensen ook niet.
Zou er bijna om kunnen lachen maar ik weet men meent het serieus>
@na mi
Guest
« Reply #64 on: 13-08-2012, 14:21:20 - GMT-1 »

Oranda ik bn geen melkoe ik ben ook niet jaloers ik zeg je ik heb geen problemen met dani ik vraag aan jouw wie je bent omdat je hier zo hoog springt
Die straat gebruikt jullie alle drie en natuurlijk ziet hij jullie als een melkkoe, wie hij kan uitmelken, hem verzorgen bedoel ik met melkkoe. Maar die Oranda denkt, dat zij het winnende lot heeft gewonnen.
witmang
Guest
« Reply #65 on: 13-08-2012, 14:23:16 - GMT-1 »

Djogo is toch bier? Raken jullie zwanger van bier??  huh
ja dus
Guest
« Reply #66 on: 13-08-2012, 14:25:50 - GMT-1 »

Ja  rolleyes
Apie waar ben je
Guest
« Reply #67 on: 13-08-2012, 14:26:05 - GMT-1 »

Het is nu opvallend stil, die Oranda die is in de grote omtrek niet
te bespeuren.
wifey van djoggo
Guest
« Reply #68 on: 13-08-2012, 14:42:15 - GMT-1 »

Hij zeg dAt ik niet op jullie moeten reageren terwijl ik degene bent die ruzie zoekt haaahahahah!ik ben zijn baby
uma dagoe van mangdagoe
Guest
« Reply #69 on: 13-08-2012, 14:49:19 - GMT-1 »

Hij zeg dAt ik niet op jullie moeten reageren terwijl ik degene bent die ruzie zoekt haaahahahah!ik ben zijn baby
haha, wie het laatst lacht, lacht het hardst en te wojo jagi luku suma tang eteh, loop lekker met je oogkleppen op en blijf maar lekker in je eigen domme shit geloven. Hoe kan jij degene zijn die hier ruzie zoekt, je bedoelt dat jijzelf verschut zet en je zelf belachelijk maakt, want die Mariska is zijn eerste vrouw, jij nu. Je hebt een groot probleem met jezelf en drink minder fanta.
yellowman
Guest
« Reply #70 on: 13-08-2012, 14:51:15 - GMT-1 »

toevallig Djoggo met 2 g's en heb jij een leesprobleem, bemoeial.
wifea van djoggo
Guest
« Reply #71 on: 13-08-2012, 15:06:56 - GMT-1 »

Ik ben zijn vrouw klaar zijn familie hft mij we'll accepteerd woeii!ik bn vrouwtje en die mariskha zeg tie dat hij nieteens kent whaaha ai boy mensen liegen veel.en als ik het goed heb bellen jullie nieteens ofwel?verwarend dit hoor ech ik snap het niet dat mensen achter een aanzit die nieteens om hun geeft.ik schep niet op ofzo maar ik zet me handen op vuur dat djoggo moord voor mij kan plegen zoveel geef tie om me en dat probeer ik danie uit te leggen dat ik niet snap dat je toch zwanger bnt.of heb je geen gevoelens.je wil een kind van een man die je nieteens waardeerd!sjonge jonge damn waar is je trots gebleven.maja mensen ik ga niet meer reageren hoor.geen zin meer.ik ga met hem pingen en niet vragen naar zijn ping hoor.mischien hebben jullie dat zelf niet.hij wil jullie niet meer jullie zijn al verlept en oud!wacht maar tot dat je me naam groot op zijn buik zien staan dan geloof je we'll dat hij geen grappe met me maak ja domme wijven.
zo zielig
Guest
« Reply #72 on: 13-08-2012, 15:30:09 - GMT-1 »

Tjeee zielig je a net oeng bel mi taiging fa je poti ing belachelijk a mamjo a taki joe nabi verstang ai begrijp want joe na wang piking meid soso sjing je gi joe srefi mje fende ing erg want i denkie na dani je poti belachelijk na a boi je gi sjing
@wifey van djoggie
Guest
« Reply #73 on: 13-08-2012, 15:49:14 - GMT-1 »

Ik ben zijn vrouw klaar zijn familie hft mij we'll accepteerd woeii!ik bn vrouwtje en die mariskha zeg tie dat hij nieteens kent whaaha ai boy mensen liegen veel.en als ik het goed heb bellen jullie nieteens ofwel?verwarend dit hoor ech ik snap het niet dat mensen achter een aanzit die nieteens om hun geeft.ik schep niet op ofzo maar ik zet me handen op vuur dat djoggo moord voor mij kan plegen zoveel geef tie om me en dat probeer ik danie uit te leggen dat ik niet snap dat je toch zwanger bnt.of heb je geen gevoelens.je wil een kind van een man die je nieteens waardeerd!sjonge jonge damn waar is je trots gebleven.maja mensen ik ga niet meer reageren hoor.geen zin meer.ik ga met hem pingen en niet vragen naar zijn ping hoor.mischien hebben jullie dat zelf niet.hij wil jullie niet meer jullie zijn al verlept en oud!wacht maar tot dat je me naam groot op zijn buik zien staan dan geloof je we'll dat hij geen grappe met me maak ja domme wijven.

Zo jij geeft het "vrouw zijn" schaamte hoor!!! Je wil het echt niet weten hè ! Laat me raden hij is ouder dan je en heeft je hemel op aarde laten voelen daarom werken je hersenen niet meer!!! En kan je pingen de gevangenis? Ik schaam me voor je hoor en dan ken ik je niet! De dame heeft gelijk je geeft "je man" ook schande om zo openlijk te bossen!!! Message to djoggie:: deze scoort zeer gevaarlijk dit soort meisjes
umadagoe fu mangdagoe
Guest
« Reply #74 on: 13-08-2012, 16:40:09 - GMT-1 »

ga eens een Taalwijzer cursus volgen, want nog steeds wordt wel zo geschreven en waar kom jij met we"ll? Aan je schrijft wijze kunnen we uitmaken, dat je een labiele achterlijk persoon bent, want al was je ongeschoold, dan heb je nog hersens om verder na te denken en niet hier als een labiel te reageren. Jij benoemt anderen domme wijf, maar heb jij jezelf eens even bekeken, terwijl jij die domme wijf bent en nog steeds als een kleuter hier steeds komt janken over die Dannie zwangerschap, na dati y hati yu so en je woont in een studenteflat, maar je nederlands laat het te wensen over en hoe betaal jij je onkosten? Jij zit niet achter hem, maar jij wil hem voor jezelf alleen claimen, maar jij denkt dat hij jouw waardeerd en jij reageert alleen op 1punt, dat ze zwanger is, maar nu hij in de yeal zit, dan kan jij niet zwanger van hem raken, noh. Daarom moet Dannie het ongelden.
Pages: 1 2 3 4 [5] 6 7   Go Up
  Print  

Jump to: