Pages: [1] 2   Go Down
  Reply  |  Print  
Author Topic: Paramaribo College of De Jordans ?  (Read 1306 times)
Kijker
Guest
« on: 17-08-2012, 15:19:11 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

Welke is beter ?
PCollege
Guest
« Reply #1 on: 17-08-2012, 18:11:54 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

Paramaribo college
De Jordans komen heel erg nep and wannabe over
ervaren kijker
Guest
« Reply #2 on: 17-08-2012, 19:17:15 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

PC is van iets betere kwaliteit dan DJ. Er wordt slecht geacteerd in De Jordans. Alleen die kleine lichtkleurige dame (zus van dat hindoestaans meisje) kan goed acteren. de rest niet.

En er wordt TE openlijk reclame gemaakt voor de producten van de sponsor. Dat is echt nep.

"wacht ik ga even bellen op mijn telefoon. Nieuwste Samsung Galaxy S."

"Kijk ik eet brood met Golden Brand Slim. Heeft minder vet en is echt gezond"

Ik schaamde me zodanig dat ik die televisie maar heb uitgedaan
ik kijk niet meer .
Guest
« Reply #3 on: 17-08-2012, 20:49:32 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

Die zus van dat hindu meisje. Kan helemaal niet acteren... En ze draait der tong de hele tijd. En wilt ook nog de hele tijd engels praten.. Irritant is dat.
Affie
Guest
« Reply #4 on: 17-08-2012, 21:33:40 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

Die zus van dat hindu meisje. Kan helemaal niet acteren... En ze draait der tong de hele tijd. En wilt ook nog de hele tijd engels praten.. Irritant is dat.

Ze kan niet helpen dat ze engels moet praten, 't staat waarschijnlijk zo in 't script.

Maar 't acteertalent bij DJ valt te wensen over.
Het is makkelijk om zinnen op te zeggen die je recentelijk hebt onthouden. Maar goeie gezichtsuitdrukkingen en bodylanguage zijn kunsten die ze nog niet onder de knie hebben.
lepa bon
Guest
« Reply #5 on: 18-08-2012, 03:31:55 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

hele film is waardeloos, dan wil men elite producties doen whooooooooooooooooooooooooooo ooooooooooooooooooooooooooooo ooooooooooooooooooooooooooooo ooooooooooooooooooooooooooooo ooooooooooooooooooooooooooooo ooooooooooooooooooooooooooooo ooiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii iiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii iiiii!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
WTF
Guest
« Reply #6 on: 18-08-2012, 16:04:42 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

het ergste van al is, dat een wannabe nederlander de 'film' promoot als te zijn, zo wordt er in het Surinaams gezin omgegaan met elkaar Undecided
de jor is geen weerspiegeling van het gezin waarin ik ben opgegroeid en ook niet van de rest van de Surinaamse gezinnen
3512
Guest
« Reply #7 on: 18-08-2012, 17:00:44 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

I love nicky van DJ
Ghaha
Guest
« Reply #8 on: 18-08-2012, 17:15:25 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

het ergste van al is, dat een wannabe nederlander de 'film' promoot als te zijn, zo wordt er in het Surinaams gezin omgegaan met elkaar Undecided
de jor is geen weerspiegeling van het gezin waarin ik ben opgegroeid en ook niet van de rest van de Surinaamse gezinnen

Maar dat was ook nooit de bedoeling van de producenten! De serie gaat duidelijk over de rijken in 't land.. Eindelijk iets dat niet cliche is!
Als je naar typisch surinaamse gezinnen wil kijken, dan moet je maar naar Jeugdinfo kijken of de vele toneelstukken van Asa Go bijwonen.
fakeeeee
Guest
« Reply #9 on: 18-08-2012, 18:28:10 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

The jordans is fake.
parasiet
Guest
« Reply #10 on: 19-08-2012, 00:00:51 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

PC is van iets betere kwaliteit dan DJ. Er wordt slecht geacteerd in De Jordans. Alleen die kleine lichtkleurige dame (zus van dat hindoestaans meisje) kan goed acteren. de rest niet.

En er wordt TE openlijk reclame gemaakt voor de producten van de sponsor. Dat is echt nep.

"wacht ik ga even bellen op mijn telefoon. Nieuwste Samsung Galaxy S."

"Kijk ik eet brood met Golden Brand Slim. Heeft minder vet en is echt gezond"

Ik schaamde me zodanig dat ik die televisie maar heb uitgedaan

EN DAAROM GAAT SURINAME NOOIT VOORUIT KOMEN JULLIE ONDERMIJNEN MEKAAR....................... ..................WHO THE CAP FITS LET THEM WEAR IT
kleine meid
Guest
« Reply #11 on: 19-08-2012, 00:29:14 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

Dat klein meisje dat in Jordan speelt van nick is de beste in de film,  de rest mars.
Rijke mensen eten geen pizza uit doos, dat ding is vies en cheap.
Die film springt van de hak naar de tak.
Bij mij in huis ging het ook niet zo, dat is ordinair zoals ze met elkaar praten.
En die hindustaanse jongen met zijn KLAUS? Niet goed.
Dat is onzin in die film.
PC is ook niet geweldig. Te veel stukken die lijken op die buitenlandse serie's. Kom met je eigen ding.
WTF
Guest
« Reply #12 on: 19-08-2012, 03:14:39 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

Maar dat was ook nooit de bedoeling van de producenten! De serie gaat duidelijk over de rijken in 't land.. Eindelijk iets dat niet cliche is!
Als je naar typisch surinaamse gezinnen wil kijken, dan moet je maar naar Jeugdinfo kijken of de vele toneelstukken van Asa Go bijwonen.
Dat was wel de statement van de wannabe filmmakers. De rijken in SU gedragen zich niet zo, dit gedrag zie je bij de prasi oso's. Eigenlijk is het prasi oso shit in een 'elite' jasje, aka de groep zonder een eigen ideniteit
Ghaha
Guest
« Reply #13 on: 19-08-2012, 04:56:18 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

Dat was wel de statement van de wannabe filmmakers. De rijken in SU gedragen zich niet zo, dit gedrag zie je bij de prasi oso's. Eigenlijk is het prasi oso shit in een 'elite' jasje, aka de groep zonder een eigen ideniteit

Wie heeft jou dat gezegd?
De rijken hebben ook hun schandalen hoor, vergis je niet! Maar bij hun blijft alles strict geheim..
Den prasi oso sma lob roddel nanga sensatie, dus vandaar dat hun verhalen eerder naar buiten komen dan bij de 'eliten'.
De eliten hebben een soort reputatie en ze gaan er alles aan doen om hun schandaaltjes binnenshuis te houden.
love de jordans
Guest
« Reply #14 on: 21-08-2012, 13:39:04 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

Topic starter is gewoon van paramaribo college, de jordans e dof oeng peer dat mek we lul dja, ja eerlijk is eerlijk ze maken werkelijk veel opemlijk reclame, maar die serie is steengoed, mensen van parmaribo college moeten hier niet komen lullen over elite, want jullie serie is helemaal elite en is gewoon een kopie van beverly hills 91210
Pages: [1] 2   Go Up
  Reply  |  Print  

Jump to: