Pages: [1] 2   Go Down
  Reply  |  Print  
Author Topic: Wat gebeurd er op het ministerie van onderwijs en minister Sitaldin ?  (Read 928 times)
Skoro Afersie
Guest
« on: 18-08-2012, 14:49:13 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

Wat schuilt er achter alle djoegoe djoegoe op het ministerie van onderwijs ? Wordt minister Sitaldien tegengewerkt of is ze inderdaad niet goed bezig ? Is het waar dat ze ruw en onbeschoft is naar het medewerkers toe ?
@TS
Guest
« Reply #1 on: 18-08-2012, 15:00:58 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

Hier hebben we helemaal geen tijd en aandacht voor belangrijker is Kwakoe Bijlmer geld geven. 50.000 is wel weinig had minstens 100.000 moeten zijn in srd oh sorry euros.
hier gaat het om
Guest
« Reply #2 on: 18-08-2012, 15:50:48 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

13 Aug, 17:30

Minister Shirley Sitaldin van Onderwijs en Volksontwikkeling

Minister Shirley Sitaldin van Onderwijs en Volksontwikkeling, verkoopt geen dienstwoningen van het ministerie aan leerkrachten. Ook heeft zij functionarissen van het ministerie geen praatverbod opgelegd. Ambtenaren moeten wel eenduidige informatie aan de gemeenschap verstrekken. Sitaldin rekende vanmorgen in het Teachers Research Center in Nickerie af met geruchten die de ronde deden.

“Ik ben geen makelaar en ik handel niet in onroerend goed. Leerkrachten kunnen dus nooit een brief aan mij richten met de vraag of zij woningen kunnen kopen. Woningen moet je gaan kopen daar waar mensen woningen verkopen, ik doe daar niet aan mee.” De vraag was gesteld of het ministerie dienstwoningen na taxatie zou verkopen aan leerkrachten. “Als je mij benadert over onderwijsvraagstukken of cultuur, ben je op het juiste adres en dan kunnen wij kijken hoe wij betere prestaties gezamenlijk kunnen neerzetten.”

Eenduidigheid
De minister verwierp ook het bericht dat zij haar ambtenaren een spreekverbod zou hebben opgelegd. “Dat is niet waar. Ik heb niemand een spreek- of praatverbod opgelegd. Waar het om gaat, is dat wanneer er informatie naar buiten komt, deze niet verwarrend moet zijn. Er moet eenduidigheid zijn. Er is een voorlichtingsafdeling en die moet de juiste informatie doorgeven.”

De minister was met een delegatie in Nickerie voor een ontmoeting met de directies van middelbare scholen van Nickerie. Zij heeft met de schoolleiders knelpunten die zij ondervinden, besproken en gebrainstormd over eventuele oplossingsmodellen om het onderwijsniveau te verbeteren. De docenten gaven aan dat er onvoldoende leslokalen en leermiddelen aanwezig zijn. Zo moet het Natin er een praktijklokaal bij krijgen. Sitaldin beloofde dat de problemen aangepakt zullen worden.
Na de ontmoeting met de pers vertrok de delegatie naar Groot-Henar waar er een muloschool in aanbouw is.
Suribakba
Guest
« Reply #3 on: 18-08-2012, 18:33:05 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

De minister wordt tegengewerkt door loyalisten van Front en Henry Orie. Sommige mensen hebben geen vrij spel meer, want men had gedacht dat Orie minister zou worden. En die bende van PL had zich al opgemaakt om onder Sapoen de dienstwoningen te roven
@ Suribakba
Guest
« Reply #4 on: 18-08-2012, 19:10:06 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

Nee hoor verkeerd van je. De hoofdrol is bij  ex -pl beleidsadviseurs, de od van ond. hoofd van  inspektie vos en van BLo. die praten erg slecht van die vrouw. kleine potjes horen veel.. deng ab bigi memre da now ding fadong. ze moeten net als ons allemaal nu ook tekenen en zijn nu vaker aan het werk dan vroeger. toch gaan ze nog vroeg en veel tussendoor weg. en ook kunnen ze die huizen van minov niet meer krijgen.kweet niet of bierie van hem al gehad heeft. t is al opgeknapt en geverfd door  technisch dienst van onderwijs want hij zou het gratis krijgen. a vrouw sjat ding voetoe.
oh ja ??
Guest
« Reply #5 on: 18-08-2012, 19:20:31 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

Nee hoor verkeerd van je. De hoofdrol is bij  ex -pl beleidsadviseurs, de od van ond. hoofd van  inspektie vos en van BLo. die praten erg slecht van die vrouw. kleine potjes horen veel.. deng ab bigi memre da now ding fadong. ze moeten net als ons allemaal nu ook tekenen en zijn nu vaker aan het werk dan vroeger. toch gaan ze nog vroeg en veel tussendoor weg. en ook kunnen ze die huizen van minov niet meer krijgen.kweet niet of bierie van hem al gehad heeft. t is al opgeknapt en geverfd door  technisch dienst van onderwijs want hij zou het gratis krijgen. a vrouw sjat ding voetoe.

oh, dus zo gaat dat ding. Hoeveel weten we niet dan over andere ministeries ?
Sure
Guest
« Reply #6 on: 18-08-2012, 19:31:16 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

Minister Sitaldin moet de hele POLITIEKE top wegjagen naar LVV en werken met de TECHNISCHE topambtenaren... Anders is zij gedoemd te mislukken..... ik denk dat BOUTA in deze een helpende hand moet toesteken....
juffi
Guest
« Reply #7 on: 18-08-2012, 20:38:41 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

Ik zelf zit ook in het onderwijs en wat hierboven staat klopt als een bus. Ik vindt dat de minister alle OD reeds lang de laan had moeten  opgesturen.  Ga maar even na dat alle OD's die op Somo lijken geen inzicht van beleid hebben
Ook die andere
Guest
« Reply #8 on: 18-08-2012, 21:45:48 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

En ook die andere die niet op somo lijken. ALLEMAAL, ECHT WAAR!!!!!!!!!!!!!! Ze moeten allemaal echt weg. ervaren of niet!!
Su Loves Me
Guest
« Reply #9 on: 18-08-2012, 21:54:56 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

Geen van de verhalen hier kloppen. Die vouw kan het werk, maar heeft de eigenschappen niet om met anderen om te gaan en samen te werken. En dan heeft zij bij haar instelling als minister ook nog gezegd een open door policy te hanteren voor het vlot verloop van zaken. Ondergeschikten wachten weken voor een gesprek dat zij via de secretaresse hebben aangevraagd. Anderen hebben nog nooit de minister kunnen spreken voor dringende lopende zaken. Time will tell! Naar mijn mening doet de minister een goede job, maar interactie ontbreekt. En zij zou als geen andere moeten weten dat communicatie niet alleen bestaat uit praten. Minister je praat mooi goed en veel..Maar heb ook een luisterend oor. En niet alles wat men je zegd zal altijd lovend zijn. Ook met minder leuke dingen moet u kunnen omgaan.
@ Su Loves Me
Guest
« Reply #10 on: 18-08-2012, 22:05:37 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

Ach nonsens man. Door de jaren heen zijn mensen gewend geraakt aan de open deuren van oa Wolf en Sapoen, met bij de laatste elke woensdag de zeer uitgebreide brunch op zijn kamer voor delen van het personeel, nl de staf. Dan heb je toegang tot ze ja, maar dat gold dan ook maar alleen voor de staf. Dat is er nu niet meer, iedereen meldt zich nu op dezelfde manier bij de minister aan. Maar ja, wie een hond wil slaan vindt allicht een stok. Jammer voor Onderwijs Suriname.
Superwoman SS
Guest
« Reply #11 on: 18-08-2012, 22:36:54 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

De "supervrouwen" van minov hebben moeite met Super"no nonsense"woman Shirley! En de mannen willen geen leiding van een vrouw accepteren. Ze mag wel minder scherp zijn, maar a kis' den moi en ik geniet er elke dag van. Werk er reeds lang en heb me nog nooit zo goed gevoeld. Ik merk niets van de  achteruitgang waarover men praat. Er is juist schot in bepaalde zaken gekomen. En nu pas zie ik bepaalde mensen weer. Als je nu niet op tijd bent, is er haast geen plek meer om te parkeren. Niemand hangt lang op de gang, want Super Shirley komt zo de bocht om. laugh laugh laugh laugh laugh laugh laugh laugh
sjorie
Guest
« Reply #12 on: 18-08-2012, 22:46:23 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

Minister Sitaldin moet de hele POLITIEKE top wegjagen naar LVV en werken met de TECHNISCHE topambtenaren... Anders is zij gedoemd te mislukken..... ik denk dat BOUTA in deze een helpende hand moet toesteken....

Dit land is corrupt tot en met. In plaats van dat men zich bezig houdt met dingen die het land vooruit moeten brengen zit men zijn eigen belangen veilig te stellen. Geen wonder dat we niet vooruit komen. Hoe kom je op het idee om dienstwoningen aan te vragen ? Je moet echt een roofzuchtige mentaliteit hebben.
plus
Guest
« Reply #13 on: 18-08-2012, 23:51:21 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

Mss ligt het aan de manier van communiceren maar ik had ook van iemand uit het onderwijs vernomen dat ze nergen over mochten praten van de minister. Het leek een beetje op interresant doenerij, dus heb er geen aandacht aan besteedt maar zo komen die dingen dus de wereld in. Wat me wel opvalt is dat iedereen een gesprek met "de minister" wil hebben. Wat me zeer onmogelijkj lijkt en oplossingen voor de problemen ook niet zal vergemakkelijken want dan zie je door de bomen het bos niet. Denk dat het personeel onderling te weinig of slecht communiceerd. Het is alof ze zich proberen te verhogen aan elkaar. En niet echt de waarde van het beroep kennen. Mss zijn die functies ook nutteloos. Want als het al die tijd al zo aan toe gaat en de kinderen gaan wel naar school, krijgen gewoon les en het slagingspercentage is voldoende om voor nieuwe arbeidskrachten te zorgen. Zou ik al die banen gewoon schrappen dan mogen ze thuis blijven met een uitkerinkje.
amsterdamned
Guest
« Reply #14 on: 19-08-2012, 00:20:21 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

De "supervrouwen" van minov hebben moeite met Super"no nonsense"woman Shirley! En de mannen willen geen leiding van een vrouw accepteren. Ze mag wel minder scherp zijn, maar a kis' den moi en ik geniet er elke dag van. Werk er reeds lang en heb me nog nooit zo goed gevoeld. Ik merk niets van de  achteruitgang waarover men praat. Er is juist schot in bepaalde zaken gekomen. En nu pas zie ik bepaalde mensen weer. Als je nu niet op tijd bent, is er haast geen plek meer om te parkeren. Niemand hangt lang op de gang, want Super Shirley komt zo de bocht om. laugh laugh laugh laugh laugh laugh laugh laugh

wawwww, damnnnnn cheesy cheesy
Pages: [1] 2   Go Up
  Reply  |  Print  

Jump to: