|
Kijker
Guest
|
 |
« on: 18-08-2012, 23:25:41 - GMT-1 » |
|
WElke is beter ? Monday Live of Oema Torie ?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Zilig
Guest
|
 |
« Reply #1 on: 18-08-2012, 23:34:43 - GMT-1 » |
|
Je wil wete wat we van je forseer program vinde
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
spiet kong
Guest
|
 |
« Reply #2 on: 18-08-2012, 23:47:39 - GMT-1 » |
|
Je wil wete wat we van je forseer program vinde
welke is dan geforceerd ?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
monuma
Guest
|
 |
« Reply #3 on: 19-08-2012, 02:25:52 - GMT-1 » |
|
de ene draait der tong als een sapakara,en de ander uma die weet niet meer wat ze moet doen om er goed uit te zien,en het lukt maar niet als je geen schoonheid bent
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
HELAAS PINDAKAAS
Guest
|
 |
« Reply #4 on: 19-08-2012, 13:30:29 - GMT-1 » |
|
ZE ZYN GEEN VAN BEIDEN LEUK. ALLEBEI PROBEREN ZE OPRAH NA TE APEN. IK ZAP GEWOON DOOR.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Diva
Guest
|
 |
« Reply #5 on: 19-08-2012, 17:55:51 - GMT-1 » |
|
De ene lijkt op een verkreukelde kleurloze oude vuile theedoek en de andere lijkt op een corpulente zwarte diklippige baviaan.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
winette
Guest
|
 |
« Reply #6 on: 19-08-2012, 19:56:53 - GMT-1 » |
|
Monday Live is van een iets betere kwaliteit. serena Holland wul te veel op Ophrah lijken door steeds cadeutjes uit te delen. Dat lijkt geforceerd. Drie kwart van het publiek komt op om cadeautjes te jagen. Het applaus zou ook spontaan moeten plaatsvinden en niet op commando.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
dede de
Guest
|
 |
« Reply #7 on: 19-08-2012, 20:06:36 - GMT-1 » |
|
Monday Live is van een iets betere kwaliteit. serena Holland wul te veel op Ophrah lijken door steeds cadeutjes uit te delen. Dat lijkt geforceerd. Drie kwart van het publiek komt op om cadeautjes te jagen. Het applaus zou ook spontaan moeten plaatsvinden en niet op commando.
helemaal gelijk heb jij , en waar vindt ze haar publiek? het lijken wel mensen van de zelfde pluimage te zijn
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
enigma
Guest
|
 |
« Reply #8 on: 21-08-2012, 13:19:07 - GMT-1 » |
|
Ik vond de nydia tv show toch anders! geen namaak als monday live en uma torie Ze lijken werkelijk op het willen nadoen van de talk show van Ophrah Winfrey .Ik vind die dame van monday live een beetje gemaakt doen. En ik vond er belachlijk bij Suripop toen men d'r interviewde en ze zei dat d'r jurk van Calvin Klein was! Ik vindt dat Uma torie soms een beetje van die gewaagde dingen heeft als die ene keer waar er gedemonstreerd werd hoe je een condoom oraal kan aanbrengen!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
plet
Guest
|
 |
« Reply #9 on: 21-08-2012, 15:30:44 - GMT-1 » |
|
Serena ik breek je niet nog Thea. Maar serena jij bent echt zielig met al je giften. En het liefst was je helemaal weg met die van Ricardo Oehlers. Thea is pas een vrouw als ze nou haar tong draait of niet. Ze hoeft niet te slijmen bij niemand.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Facebook/signavia
Guest
|
 |
« Reply #10 on: 21-08-2012, 15:55:39 - GMT-1 » |
|
Iedereen mag haar of zijn programma vormgeven naar eigeen inzicht. Iedereen heeft eigen voorkeuren, eigen motivaties om om het even welk onderwerp te willen belichten, iedereen heeft een eigen referentiekader. Elk programma heeft eigen invalshoeken en gaat in op behoeften die leven bij verschilllende mensen. Iedereen wil een lekkere gember proeven of mooi haar kunnen opsteken. Niet lullen hier wie beter kan qua opzet van programma thematiek en of presentatiestijl, cachet en wat niet meer. Ieder mag zijn of haar onderwerp brengen, het verruimt het aanbod op de lokale tv alleen maar. Food network heeft ook verschillende subonderdelen. Daaroom heb ik geen vriendinnen, jullie inborst is erger dan een drone aanval in Pakistan. Niets blijft over als jullie klaar zijn met mensen breken, ook al heeft degene je niks gedaan. Ik tackle alleen mensen die mij iets ernstigs hebben aangedaan. Dan word ik gekker dan Madea, en ja, ik weet alllang dat men me gek vind. But hey, ik vreet ondanks julllie CONSTANTE ZIEKE tegenwerkingen! En ik wil geen neppe friends op mijn fb, sorryy Elvira.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
The Watcher
Guest
|
 |
« Reply #11 on: 21-08-2012, 17:31:25 - GMT-1 » |
|
Iedereen mag haar of zijn programma vormgeven naar eigeen inzicht. Iedereen heeft eigen voorkeuren, eigen motivaties om om het even welk onderwerp te willen belichten, iedereen heeft een eigen referentiekader. Elk programma heeft eigen invalshoeken en gaat in op behoeften die leven bij verschilllende mensen. Iedereen wil een lekkere gember proeven of mooi haar kunnen opsteken. Niet lullen hier wie beter kan qua opzet van programma thematiek en of presentatiestijl, cachet en wat niet meer. Ieder mag zijn of haar onderwerp brengen, het verruimt het aanbod op de lokale tv alleen maar. Food network heeft ook verschillende subonderdelen. Daaroom heb ik geen vriendinnen, jullie inborst is erger dan een drone aanval in Pakistan. Niets blijft over als jullie klaar zijn met mensen breken, ook al heeft degene je niks gedaan. Ik tackle alleen mensen die mij iets ernstigs hebben aangedaan. Dan word ik gekker dan Madea, en ja, ik weet alllang dat men me gek vind. But hey, ik vreet ondanks julllie CONSTANTE ZIEKE tegenwerkingen! En ik wil geen neppe friends op mijn fb, sorryy Elvira.
Kritiek moet je niet zien als een aanval maar als feedback om je product of programma te verbeteren.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Sarah
|
 |
« Reply #12 on: 21-08-2012, 17:36:56 - GMT-1 » |
|
Je kan beter naar Game of Thrones kijken, goede shit man!!!!!!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
kritische tv junkie
Guest
|
 |
« Reply #13 on: 21-08-2012, 17:41:39 - GMT-1 » |
|
Monday Live, Oema Torie of Tap a Bankstel. Geef me liever Monday Live. Serena Holland is een Oprah wannabe en Earl weet geen goeie vragen te stellen.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
vindt ik