Pages: 1 2 [3] 4 5 6   Go Down
  Reply  |  Print  
Author Topic: BIEGIE FETIE NA FLORA STADION! DING BOI FONG GRIET MEID DESSEREE  (Read 5503 times)
inham boys
Guest
« Reply #30 on: 23-08-2012, 16:01:45 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

Cherise nom kong moro in a koulo inham want drape srefie ding jagging mars gwe bakka a san foe florastadion. Ding nakking mars nanga stoeroe in a inham da ding jagging gwe. Hahahahahaha. Woooooooooiiiiiii. Ding meid dja e broko flora nanga ding ede
tjee
Guest
« Reply #31 on: 23-08-2012, 20:16:35 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

Hahahahahahahahahahaha ding nak ing doet charise hahahah ding moes bos ing ka tingie bek ging ete wnt ay lul mt der pampoen buik hahahhaha soso laf torie
basis tap oekoe
Guest
« Reply #32 on: 23-08-2012, 20:53:52 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

Da pe miesie odiele bing de?want if a bing drape na zeker a bo kies kotie golo toe.dus ze is bespaard gebleven
LAFFOE MOESSOE DE
Guest
« Reply #33 on: 24-08-2012, 20:09:30 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

Hihihih
Bian
Guest
« Reply #34 on: 25-08-2012, 14:27:55 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

Welke Desseree is dat? Heet ze Manhoef?
Heeft ze een zoontje?
@manhoef
Guest
« Reply #35 on: 25-08-2012, 23:27:34 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

Ze rijdt een witte auto soms
dr welles
Guest
« Reply #36 on: 26-08-2012, 13:53:57 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

FAYA TOPIC MANG.
batjaw poena
Guest
« Reply #37 on: 27-08-2012, 14:05:38 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

Cherisse. Hihihihih
niets nutters allemaaal
Guest
« Reply #38 on: 29-08-2012, 04:42:08 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

‎​ȋ̊ӄ heb gewoon geen mapangpang ωå† jullie over mij cherise aka cher over mij willen zeggen enige ωå† ‎​ȋ̊ӄ cher  k∂η zeggen ȋ̊$  Vɑ‎​​η jullie maken  ṁ̭̥̈̅̄ε nog dikker met jullie tories als jullie  ṁ̭̥̈̅̄ε over straat zien oeng ne tak to  Vɑ‎​​η ma E̶̲̥̅̊ kong fatoe na ding sweet tori voe oenoe tap mamjo buitendien desje ȋ̊$ desje cherise ȋ̊$ cher sma № E̶̲̥̅̊ nak mi waar hoor ‎​Ĵε då† men  ṁ̭̥̈̅̄ε heeft geslagen in dansi ‎​jij zelfs øøk nı̽ε†̥ ‎​Ĵε  k∂η me ϑϑk nı̽ε†̥ slaan j durft het nı̽ε†̥ als j  ṁ̭̥̈̅̄ε ziet ma goed praat meer over cher op mamjo ‎​Ĵε maakt T̸øçh als dubble B whoooooi mi cherise tak då† a Gaza 4life mi ogri let op :laat ‎​Ĵε man nı̽ε†̥ in  ṁ̭̥̈̅̄ε buurt komen hij zal blijven komen εη mi naaaai allla ding mang voe oenoe sang E̶̲̥̅̊ pot mi na mamjo dagoe oenoe plus ding E̶̲̥̅̊ jang mi pola. San sa a mang ne døε nanga oenoe εη ‎​ȋ̊ӄ sex lekker vandaar  ṁ̭̥̈̅̄ε tori op mamjo
dinotra,mi takie
Guest
« Reply #39 on: 29-08-2012, 06:52:32 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

Je naai alla deng mang noh,na so iem tek alla deng aids pie tu,koulo hangbuik zwijn en sma mus durf fu fong ju,wel kijk maar uit zou ik zeggen bigging begie Gado ai na ju bakka,want sang de fesi je sji,ma sang e kong na bakka ,kakawro ie ne verwacht,ka batjaw steelster....je moet je schamen!!!!!!bere fi djeers tractor bantie en je naait lekker kan mischien waar zijn,weet ik dat veel maar vergeet niet dat a naai sa je naai lekker na so lekker je ontvang a aids tu,ka domme wijf dat je d,r rond loopt,ma ja je kan niet helpen jij behoord tot die kaste(stand)want je hebt geschoolden,ongeschoolde en domme,plaats je zelf en over Desseree heb ik niks te zeggen,zij is netals wanneer iemand ernstig ziek is en de dokter heeft degene opgegeven hoop no de moro djie ju jere,ie sab a foto fie pe ie wer wang gaas pantie en niks daaronder en van die lelijke roze slippers,je lijkt precies op die junkies van Jamaica,ung alla tu na verloren zaak,UNG TRONG SCHEIT MEK DAGU VREET UNG JERE,ka dot pola motjo,s ma um de dat vooral ung no mus fergittie,um de fe naai deng pokumang en dans fes deng band,dat is jullie doel op aarde,niks meer en niks minder!VERLOREN ZIELEN zijn jullie!!!!!
batjaw foe foermang
Guest
« Reply #40 on: 29-08-2012, 08:01:55 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

Whaaaaaaaa! Cherise fin dat oeng mang nom kong in ing biertie anders gaat hij blijven komen. Meisje mie ede nanga joe jere.dat na ding mang sa no sap sang na vrouw. Hoeveel mannen zijn er niet die niet naar je shit kijken.dat wan tak dat ding ne lostoe joe.mang ne zoekoe joe maar na joe e go wars wars pe ding de. Omin foe ding e har ding noso gie. Want je bent puinnnnnnn! Hahahahaha. Wang mang sa naai cherise na wang mang sa no mang fin meid.ding no nak joe mars boeng.vervolg e doro.je bent als een clown in die mannen hun ogen. Na kiek ding e broko na joe tappoe.e plei wanglo high class banga da joe dotie no ka. Whahahaha. Woooooooiiiii.te nanga now je wakka nanga joe poot.je naait voor dankjewel. Dantje pantje.desje tja strepie moro joe.djoeka olo meid joe. Soso djoeka e lostoe joe want ding no ap verstang. Hihihihihih. BATJAW FOEFOER BEEST           
hai boii
Guest
« Reply #41 on: 29-08-2012, 13:13:46 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

Kijk j bek charise ding mang no moes kong in joe birtie voor zo ver ik ht weet ga jij wnt geld bedelen dt is j job ka watra polo tjieng jungoe j bnt echt vies batjauw foe foermang eindelijk a inham lichtie wnt charise is weg wnt I bing dogroe a heer inham ka liba joe bleeggg
tijd mij
Guest
« Reply #42 on: 29-08-2012, 15:29:32 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

Gazza 4 life mi E̶̲̥̅̊ lei mi libie fa mi wannie joe № mang døε mi neks mi nanga desje steeel going strong neks № E̶̲̥̅̊ poor oenoe tap stoot yere jij øøk nı̽ε†̥ βεη 1000procent cker då† ‎​Ĵε ng nı̽ε†̥ heb gevreten vr de dag grong tapu oeng de meid o draai gong miet joe 2 ‎​Ĵε hebt egt tijd voor ons boi jaaa mang Y̷̸̐.o.Ł.o mi ogrie № time for ungly Betty joe na rommel if joe fin tak mi № ab ai na mi bakka kkong vas mi dan mi altijd de reday jaaaaa ‎​ȋ̊ӄ  k∂η altijd Εεη baaan vinden ‎​ȋ̊ӄ heb school diplomas jaaa heb jij
ugly betty
Guest
« Reply #43 on: 29-08-2012, 18:14:19 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

Wooooooiiii. Cherise je hebt schoolpapieren! Lieg niet met mapola. Lagere skoro srefie joe no doorloop wang 100. Whahaha.joe sap ete nanga sortoe koulo leeftijd joe biegieng njang tollie? 12 jr. Moet ik je effe een clue geven? Verlengde hoge straat. Bakka wang koulo oedoe oso joe njang simon koulo tollie.hahahaha. Je hebt school papieren da opo go soekoe wroko met gedonder.joe dotie. Kijk je koulo haren op je kop. Kijk je buik. Ga fitnessen.jep joe ma krieng pies patoe(toilet). LOekoe joe engels boeng. Soso ka je skriefie.je naai lek alata. Je vind dat je naai sma mang maar te nanga now no wang foe ding mang no pot joe sdong in oso. Je hangt maar op je moeder.a vrouw sa werie fie toe. If joe na high class banga da mek wang mang tek joe pot in oso. Nee ze gaan het niet doen. Wie wilt nu met ZIEKTE VAN WEYL leven. Niemand. Je hebt een koulo negatieve wazem om je heen.je brengt pech. Dat mek ding jaggie joe mars foe a inham toe. Joe bing sowtoe ding boi ding sannie     
bystander
Guest
« Reply #44 on: 29-08-2012, 19:23:30 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

Mi gado we klar mi dja,ik ga gewoon stuk whahahaha , ziekte van weyl..hihihi van waar komen jullie met die takies?
ik ken cherise niet hor ma hoe dom moet je zijn om zo over jezelf te praten?
Na sma mang je naai so vaarlijk maar je loopt en woont nog bij je moeder
M.A.W deng man e naai joe voor gratis en niets. dat ano gaza yere mi skat.
Ik geloof graag dat je ongeschoold bent want je komt heel dom over.
Pages: 1 2 [3] 4 5 6   Go Up
  Reply  |  Print  

Jump to: