Pages: [1]   Go Down
  Reply  |  Print  
Author Topic: anders met je haar omgaan en succes boeken  (Read 595 times)
laughing_mama
Guest
« on: 23-08-2012, 02:02:54 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

Ik ben over de dertig en heb nu pas haar dat ermee door kan na jaren huilen,worstelen,producten straighten,vlechten en andere drama.
Eindelijk redelijke lengte en dikte.
Ik deel graag mijn ervaring hierover,oke hier komt ie, heeeeel veel tips,doe ermee wat bij jou past,probeer het uit en kijk wat er gebeurt.
Maaaaar..... sinds ik ben begonnen met mijn verandering heb ik pas na twee jaar resultaat gezien,maar geeft niet,liever te laat dan nooit toch???

1: nooit meer relaxen
2: nooit plakwave(zowieso nooit gedaan)
3: geen rotzooi haarvet,die toko's lichten je op als de gekte,ALLEMAAL ROTZOOI
4: geen strakken elastieken in je haar en niet te strak als je al een elastiek erin doet
5: niet kleuren met agressieve verf,lees de samenstelling en neem verf zonder ammonia en met haar vitaminen(alsnog is het slecht voor je haar maar goed,soms wil je toch wat anders.

wat moet je wel doen
1: olieeen altijd uitwassen,ze zijn geweldig maar was ze altijd uit na ongeveer een half uur,NOOIT ERIN LATEN ZITTEN (behalve alle puur natuur olieen)olijfolie is de uitzondering,die moet je ook uitspoelen,we zijn negers dus kunnen het niet erin laten.

2: conditioners zijn beter van een kwalitatief merk
3: elke dag je haar uitkammen of borstelen en dan vastmaken,ga er NIET LOS MEE SLAPEN.
4: veeeel water drinken
5: vermijd rotzooi voedsel waar veel vet en suiker  in zit.
6: was je haar zeer regelmatig,hetgene dat je erin hebt kan het haar goed vet houden,maar was het regelmatig
7: gebruik niet altijd shampoo,het droogt je haar uit,helemaal niet als je daarna geen conditioner gebruikt
en ten slotte zul je begrijpen dat het hier haar betreft dat natuurlijk gehouden wordt,hoe?Huh
ik heb ultra kroes haar met andere woorden,de kam blijft erin het is kurkdroog en onhandelbaar,maar dat was voordat ik besloot mijn haar anders te behandelen met de tips die hierboven staan.
Ik fohn het een keer in de week met behulp van natuurlijke olie en de fohnborstel en dat was het.een keer in de maand tang ik het eens voor de verandering.
Bij het tangen eerst fohnen en doorkammen of doorborstelen en daarna tangen.

hmmm ,ik realiseer mij tijdens het tikken dat dit beter tot zijn recht komt op een ander forumonderwerp maar geeft niet,verplaats het maar als je wilt.

groeten kiss
haarzakje
Guest
« Reply #1 on: 23-08-2012, 11:59:02 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

Maar Fóhnen en Tangen zijn wel goed voor je haar hoor het is natuurlijke warmte rolleyes
@Haarzakje
Guest
« Reply #2 on: 23-08-2012, 18:38:20 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

Correctie: Een warme zomerbries of warme lucht afkomstig van een gestookt vuurtje dat is natuurlijke warmte
Alles wat kunstmatig en met behulp van elektriciteit gemaakt wordt is GÉÉN NATUURLIJKE WARMTE
haarzakje
Guest
« Reply #3 on: 24-08-2012, 10:34:54 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

Correctie: Een warme zomerbries of warme lucht afkomstig van een gestookt vuurtje dat is natuurlijke warmte
Alles wat kunstmatig en met behulp van elektriciteit gemaakt wordt is GÉÉN NATUURLIJKE WARMTE

Daarom wijs ik ts op onnatuurlijk in een rits van natuurlijkedingen
@Haarzakje
Guest
« Reply #4 on: 24-08-2012, 14:17:34 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

Daarom wijs ik ts op onnatuurlijk in een rits van natuurlijkedingen

Sorry my mistake, miste je vraagteken of cynische ondertoon  cheesy
laughing_mama
Guest
« Reply #5 on: 03-09-2012, 22:50:20 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

schud die slavenmentaliteit een keer van je af.
iemand probeert zusters te helpen en er moeten weer types als jullie tussen zitten,t is jammer,maar geeft niet.
het is voor mijn zusters niet voor snitches als jullie.

afro
laughing_mama
Guest
« Reply #6 on: 03-09-2012, 22:55:40 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

en trouwens om de essentie van dit bericht te begrijpen moet je enigszins iq hebben.

afro
laughing_mama
Guest
« Reply #7 on: 03-09-2012, 22:57:29 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

en nog iets,

ik reageer niet meer terug dus jullie hoeven niet krasi te rennen met ongein, cause i m out
play time is over.
 afro
niet lullen slikken
Guest
« Reply #8 on: 04-09-2012, 02:10:56 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

schud die slavenmentaliteit een keer van je af.
iemand probeert zusters te helpen en er moeten weer types als jullie tussen zitten,t is jammer,maar geeft niet.
het is voor mijn zusters niet voor snitches als jullie.

afro

Je gaat toch niet je naturelstyle hier promoten en en aanraden om te tangen ?Tangen is slecht voor naturel hair verklaar je en spring niet in je verdediging toon je sterk .En ook de föhn is onnatuurlijke warmte .Ren maar weg met je getangd haar .
Pages: [1]   Go Up
  Reply  |  Print  

Jump to: