|
vrouw
Guest
|
 |
« on: 25-08-2012, 20:30:40 - GMT-1 » |
|
Ik heb een vriend gehad. we gingen 5 maandjes .in de 5 maanden hebben we flink gesekst, maar zijn tollie stonk ontzettend, zodra het ding in de buurt van mn gezicht kwan rook ik het. opmerkelijk ik zag nooit veel of viese afscheiding dus vermoed ik dat hij geen soa of zo had . ook nooit kaas op zijn tolliekop gezien . gewoon soms wat voorvocht .het was geen toeval wat ik rook het elke keer als mijn hoofd zelf op zijn buik was rook ik die stank al . mijn huidige vriend zn tollie heeft dat helemaal niet en ruikt altijd fris .hoe komt zo iets ?? wie herkent dat en wat is er aan de hand dan?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
hahaoih
Guest
|
 |
« Reply #1 on: 25-08-2012, 20:40:36 - GMT-1 » |
|
stonk t voor af NA dat hij in je kutje was hahahahaha
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
stink stinkerd de stink
Guest
|
 |
« Reply #2 on: 25-08-2012, 21:25:54 - GMT-1 » |
|
stonk t voor af NA dat hij in je kutje was hahahahaha
Ja typish de surinaamse man die het op neemt voor zijn stink tollie broertjes,omdat hij bliksems goed weet dat ze vreemdgaan met allerlij stink kutjes. 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Zo
Guest
|
 |
« Reply #3 on: 26-08-2012, 15:12:08 - GMT-1 » |
|
@ts:
schat, het kan liggen aan de voeding. Bijvoorbeeld vis en sterk gekruide voedsel (knoflook) kunnen o.a maken dat je zweet & geslachtsdeel sterker gaan ruiken. Als de persoon daarnaast ook een slechte hygiƫne heeft, dan gaat het stinken ja. Zo nu & dan moeten we een ontgiftingskuur innemen zodat al de afvalstoffen het lichaam verlaten. Kan zijn een kuur op basis v fruit of kruiden. Goed dat je die tingi tollie hebt gelaten. Ik zou er echt hoofdpijn van krijgen.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Niersteen
Guest
|
 |
« Reply #4 on: 26-08-2012, 19:31:44 - GMT-1 » |
|
Wanneer je last hebt van niersteen of niersteen patient bent. Je urine stiekt behoorlijk en krijgt ook een andere kleur(voordat je die niersteen aanval krijgt) en je tollie stinkt rauw dit alles heeft met je nieren te maken. gebruik je die tabletten of katesnor thee dan normaliseert alles. Dit is mijn ervaring.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
maat
Guest
|
 |
« Reply #5 on: 26-08-2012, 21:53:38 - GMT-1 » |
|
zeg me eerlijk als hij klein geschapen is??? en zijn voorvocht is wat je zo rook. van meeste mannen met kleine toi toi hebben voor vocht wat een geur kan hebben wanneer ze met verschillende vrouwen naar bed gaan.
terwijl als ze maar 1 vrouw hebben dan stinkt t niet. mannen met grote of normale maat penis hebben geen voor vocht, dat is een feit. ik vind het oneerlijk dat god de mens zo heeft geschapen.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
geer
Guest
|
 |
« Reply #6 on: 26-08-2012, 22:02:17 - GMT-1 » |
|
Wanneer je last hebt van niersteen of niersteen patient bent. Je urine stiekt behoorlijk en krijgt ook een andere kleur(voordat je die niersteen aanval krijgt) en je tollie stinkt rauw dit alles heeft met je nieren te maken. gebruik je die tabletten of katesnor thee dan normaliseert alles. Dit is mijn ervaring.
waar kan je katesnor vinden
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
roella
Guest
|
 |
« Reply #8 on: 27-08-2012, 01:58:29 - GMT-1 » |
|
Wahahahah dit s egt een goeie.....ik ga er stuk van als k het leest nou lieverd wat jy aan die man moet zeggen is dat hy het gewoon beter moet wassen en dan nog mr met 1 vrouw nr bed niet overal zijn paaltje in elk kut stoppen
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
3512
Guest
|
 |
« Reply #9 on: 27-08-2012, 02:00:52 - GMT-1 » |
|
Een kill met voorhuid boeba dus ruikt altijd anders dan een besneden eikel.. Dat is ook een feit
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
SOA
Guest
|
 |
« Reply #10 on: 27-08-2012, 02:02:55 - GMT-1 » |
|
Meid laat je testen zsm!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
likke dfay
Guest
|
 |
« Reply #11 on: 27-08-2012, 02:17:01 - GMT-1 » |
|
ach die was gewoon een smerige vent want ik neem aan dat zoals ts verklaart ook zelfs na het baden het ook stonk, dan had die man een stank klier onder z'n ballen. je hebt ook vaal mannen die hun smoel zo erg stinkt ,tanden vol tandsteen en een vieze witte tong die nooit wordt gewassen ,dat ik me afvraag hoe een dame zo iemand kan kussen, maar geloof het of niet ,juist die mannen hebben de mooiste meiden die op hun flippen, rare wereld is het niet ? 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Sabista
Guest
|
 |
« Reply #12 on: 27-08-2012, 02:58:16 - GMT-1 » |
|
Misschien heeft hij net een varken genaaid? Dan vraag hij je nu om hem te pijpen.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Su Loves Me
Guest
|
 |
« Reply #13 on: 27-08-2012, 10:27:17 - GMT-1 » |
|
Ik heb een vriend gehad. we gingen 5 maandjes .in de 5 maanden hebben we flink gesekst, maar zijn tollie stonk ontzettend, zodra het ding in de buurt van mn gezicht kwan rook ik het. opmerkelijk ik zag nooit veel of viese afscheiding dus vermoed ik dat hij geen soa of zo had . ook nooit kaas op zijn tolliekop gezien . gewoon soms wat voorvocht .het was geen toeval wat ik rook het elke keer als mijn hoofd zelf op zijn buik was rook ik die stank al . mijn huidige vriend zn tollie heeft dat helemaal niet en ruikt altijd fris .hoe komt zo iets ?? wie herkent dat en wat is er aan de hand dan?
5 maandjes heb jij een stinkede tollie zitten zuigen, sniffen en neuken...ai boi...Vertel het niet aan je huideige vriend> hij scot je mars gelijk. Want ju grows moro atingi pie. Als ik een vrouw van plan ben te nakken of zo, en ik ruik een onaangename wazem, blijft me lul slapen. Spier srefi mi no man spier. En ik probeer het echt geen tweede keer. Maar jij doet het 5 maanden..no man. Ju faja
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
wassie
Guest
|
 |
« Reply #14 on: 29-08-2012, 14:14:39 - GMT-1 » |
|
zeg me eerlijk als hij klein geschapen is??? en zijn voorvocht is wat je zo rook. van meeste mannen met kleine toi toi hebben voor vocht wat een geur kan hebben wanneer ze met verschillende vrouwen naar bed gaan.
terwijl als ze maar 1 vrouw hebben dan stinkt t niet. mannen met grote of normale maat penis hebben geen voor vocht, dat is een feit. ik vind het oneerlijk dat god de mens zo heeft geschapen.
vooral wanneer ze ook niet goed wassen na de sex, dan kom jij thuis en kan je het ruiken aan die pie dat hij heeft genaaid zo net
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|