|
True Story
Guest
|
 |
« on: 27-08-2012, 13:28:49 - GMT-1 » |
|
Ik had toch nooit gedacht dat ik iemand vlak op kantoor zou neuken. Het was spannend en hoopte alleen maar dat ik niet gepakt zou worden. Heb je die ervaring wel eens gehad, waar en met wie, je hoeft geen naam te plaatsen hoor, dan blijft alles lekkertjes geheim. Zeg bijv. gewoon met me collega of directeur of vriend, je weet toch. En vertel erbij was het Toeval of Lust of Krassie gewoon. Benne benieuwd.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
patty
Guest
|
 |
« Reply #1 on: 27-08-2012, 13:59:20 - GMT-1 » |
|
wat ben je goedkoop en ben je gauw te vrede met een vluggertjes.smeerlap. je moet je schaamen dat je op het werk vloer wordt gebruikt d.w.z dat ze het niet met je menen en over een paar maanden wordt jij dor die zelfde man geboycot deng o nak yu blaka bal ze gaan je tegen werken en dat heb je zelf gezocht en dan moet je ze niet kwarlijk nemen!!!!!!!!!!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Stalkers
Guest
|
 |
« Reply #2 on: 27-08-2012, 14:12:55 - GMT-1 » |
|
Ken mensen die het tijdens kantooruren vlak op kantoor doen met hun baas, achter gesloten deuren. Dat vind ik erg hoor, want je kunt netjes naar een shorttime hotel.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
hoeren bijelkaar
Guest
|
 |
« Reply #3 on: 02-09-2012, 23:57:47 - GMT-1 » |
|
Als die man die vrouw(slet)op kantoor al kan neuken waarom dan in een motel of hotel.die man is allang blij minder uitgave.die vrouw is gewoon een goedkope hoer in die man zn oge zielig met zulke vrouwen zijn erger dan die motjos van de watermolenstraat bahhhh
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
ezel
Guest
|
 |
« Reply #4 on: 03-09-2012, 00:14:18 - GMT-1 » |
|
dat is wat jij hoopt. integendeel is die man helemaal gek van die vrouw die hem zo lekker op kantoor naait. ze krijgt meer van hem dan jij die al het werk thuis doet en eten zorgt en ooknog nette mevrouw speelt whwwwwhaahahaahaha hij weet waarom hij je als een ka oma houdt en doet alsof hij dat beter vindt wwhwhhahaahahahaha ka domme bitch, je bent nog groen en laat een rijpe man jou de les voor lezen. hij misbruikt je dommie, liefde me mars houdt hij van je!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
brilles
Guest
|
 |
« Reply #5 on: 03-09-2012, 22:26:33 - GMT-1 » |
|
Wat voor onzin kraait ezel uit je bent en denkt echt als een ezel..ik ben het eens met die andere ..Wij mannen in deze tijd vooral zitten vol schulden en kunnen niet beter vandaar dat we ezels netals jou naaien die hun poenie gratis pieren dong ezel en jij word keihard uitgelachen door al onze maties!!Vrouwen toch!..
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
lady 1
Guest
|
 |
« Reply #6 on: 03-09-2012, 22:37:44 - GMT-1 » |
|
Als iem op kantoor neukt,kan dat verschillende redenen hebben. Ik heb dat eens gedaan met mijn toenmalig vriend. Niet dat we geen shorttime hotel konden betalen. We waren supergeil en zijn huis en de mijne waren te ver. Dichtbijzijnde plek was kantoor waarvan hij de mede-eigenaar is. Het was erg spannend. Af en toe iets spannends doen,mag toch? Ipv in een hotel of in een slaapkamer
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
EKTE MANNEN
Guest
|
 |
« Reply #7 on: 03-09-2012, 23:09:57 - GMT-1 » |
|
WIJ ZIJN MANNEN :mellow:STOER E TOF EN VOOR NAAIEN KENNEN WE GEEN SPECIAAL UUR EN PLAATS. WE ZIJN JAGERS EN GAAN AF OP ONZE DOELEN. JULLIE VROUWEN ZOEKEN HET TE VER EN LOPEN TE VEEL TE OUWEHOEREN MET ELKAAR.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
hrs
Guest
|
 |
« Reply #8 on: 04-09-2012, 03:24:28 - GMT-1 » |
|
K hb ht op kantoor gedaan mr met me man als eigenaar.wel soms bn j moe van d 4 muren om je heen steeds dezelfde plaats en het was overheerlijk
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Dr Somali
Guest
|
 |
« Reply #9 on: 04-09-2012, 19:32:46 - GMT-1 » |
|
Sex op kantoor dat lijkt zo spannend.
Gr Dr Somali
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
P(o)enne likker
Guest
|
 |
« Reply #10 on: 04-09-2012, 20:17:54 - GMT-1 » |
|
Sex op kantoor dat lijkt zo spannend.
Gr Dr Somali
Dat is ook spannend, kom op mijn kantoor dan ga ik jou verwenne 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Dr Somali
Guest
|
 |
« Reply #11 on: 04-09-2012, 22:08:50 - GMT-1 » |
|
naughty boy
Gr Dr Somali
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
lolol
Guest
|
 |
« Reply #12 on: 05-09-2012, 17:36:58 - GMT-1 » |
|
Niet op kantoor ,maar wel gepakt... Had een schatje en we waren beide geil...Geen kamers in de buurt dus maar een kleine verwaarloosde zijweggetje in gereden,airco en muziek aan en aan de slag gegaan..Ik begon op de passagierzetel voorin...zij benen wijdopen en ik drukken en persen... kwartiertje zo gedaan en toen zouden we van stand veranderen. Dus ik ga op mijn stoel zitten en wat blijkt? Staan er een auto en een brom voor onze wagen.. Bleek er huizen daar achter te zijn , ik weet niet hoe lang ze daar stonden , de dame in de auto keek zo verafschuwd naar ons maar de 50 plusser op de brom keek alsof hij elk moment klaar kon komen. Zij wist niet hoe snel ze dr kleren aan moest trekken, ik ook lol... we konden niet direkt weg rijden want we waren beiden naakt en moesten ons aankleden...de hele tijd zaten ze dus naar ons te kijken, we schaamden ons dood.gelukkig waren het geen bekenden en waren wij beiden niet van die buurt... later zag ik het lollige er van wel in ,maar zij heeft het nooit grappig gevonden hahaha
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Dr Somali
Guest
|
 |
« Reply #13 on: 05-09-2012, 23:45:06 - GMT-1 » |
|
Grappig zo iets zal je nooit vergeten.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
meneer
Guest
|
 |
« Reply #14 on: 07-09-2012, 12:57:41 - GMT-1 » |
|
ik zou t lekker doordrukken en klaarkomen en hard ook. dan mochten ze dat ook mee maken. want ik ga geen slappe krijgen en in de spanning wegrijden met die sma om weer opnieuw te doen in een ander straatje
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|