Pages: [1]   Go Down
  Reply  |  Print  
Author Topic: wie kent Narin jawalapersad?  (Read 1353 times)
saf
Guest
« on: 31-08-2012, 14:04:58 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

Wie kent deze man?
saf
Guest
« Reply #1 on: 05-09-2012, 20:57:42 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

Deze man is een kaolo opichter hij licht mensen op,ik wil de mense die hem kenner vragen goed op te letten voor deze ka oplichter,hij is een gevaarlijke man,hij zegt je dingens te doen waarvan hij weet dat je in problemen gaat komen,hij vervalst papieren en zet een ander naam terwijl hij het zelf is kaolo gevaarlijke man,da speelt hij wan lo ka met z'n zelf terwijl na sma monie ey tekie dan y prodo nanga eng,,hij mishandelt z'n eigen vrouw hij is een rokkenjager en wanneer de politie hem zoekt dan gaat hij schuilen kaolo judas die agenten moeten je vinden en je voor levenslang opsluiten kaolo oplichter heb je na jezelfe gekeke op wat je lijkt? Je lijkt op binladen da wil je jonge meide heb ,,nog erbij dat geld waarmee je ze gaat neuken na smA monie,,,mense weze jullie opgepast vo deze man,,slechtste man van nickerie hij heeft aids,,hij rijdt een goudkleurige vw
naam: jawalapersad narin

Telephone:

597-2-31480

Mobiel

597-8714576
Address:

Skrifimankottiestraat 48, Nickerie, wezen jullie opgepast!!!!!!
12br
Guest
« Reply #2 on: 17-09-2012, 14:26:28 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

Hey sukkel!! Hoe durf je iemand zomaar iemand zwart te maken, ik ken deze man ook en hij is een hele lieve en betrouwbare vent! Jij bent een oplichter !! en een judas!
Franny
Guest
« Reply #3 on: 17-09-2012, 14:29:55 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

En ik ken hem ook, jij bent een grote leugenaar en een vieze smerige klootzak die zo kan liegen  evil !!! Ongelofelijk dat je zo kan praten over zo een goed en betrouwbare man!!!
saf
Guest
« Reply #4 on: 23-09-2012, 12:28:20 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

Hahaahahahahahahahahaha ik moet gewoon wreed lachen lief en betrouwbaar nho?Huh? Hahahahha gaan jullie je gang maar mischien neukt hij jullie en dan geeft hij jullie geld daarom is hij ZO ""Lief"" en ""betrouwbaar""......en btw jullie zijn kaolo judassen oen ey prey heilig!!!!
sl8
Guest
« Reply #5 on: 02-10-2012, 12:21:54 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

Ik ken deze man en heb nooit iets slechts bij hem kunnen vinden. Vind ook dat mense hier niet anderen zwart moete maken. Vooral boelers als SAF.  Deze boeler zijn vrouw en zus heeft zeker aids gegeven aan Narin en heeft die boeler zeker geen geld kunne stelen van Narin.Narin heeft mij juist geholpen mijn huis te bouwen.  Stop een paal in je asshole kaolo boeler!!! Je pley wan echte man. F.ck You
saf
Guest
« Reply #6 on: 06-10-2012, 23:21:47 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

Jij heb die ka paal in je bilgat nodig!!!! Waarom zet je je ka eige naam niet??? Je doet alsof het iemand anders is !!!! Pffff.... Back off!!!!!!! Oplichter dat je bent!!!
Pages: [1]   Go Up
  Reply  |  Print  

Jump to: