+  Mamjo Forum
|-+  Nieuwtjes» Tori fu Sranan» Harold Bhandoe
Username:
Password:
Advanced Search
Pages: [1]   Go Down
  Reply  |  Print  
Author Topic: Harold Bhandoe  (Read 311 times)
Errol Alibux
Guest
« on: 02-09-2012, 02:07:29 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

Boya, als ik in jou plaats was zou ik een baan gaan zoeken. En niet anderen het leven zuur maken! Jij lult constant over mijn ex op mamjo. Zij heeft haarzelf al gemaakt! Wat heb jij? Schulden, mensen oplichten, stoken in relaties. Jij heb hulp nodig omdat je GEK bent geworden! Loser ben je letterlijk. Je schoonmoeder help je niet meer. Je maakt mensen hun leven zuur. En roddelt als een wijf. Zuiplap, was je goed genoeg dan had je vrouw jou nooit gedumpt. Zij straalt nu, en heeft haar draai. Jij bent gaan valen, jij slaapt op matras bij degene over wie je altijd roddelde. Mij werd veel verteld over de familie Rama. Hoe jij mijn ex vertelde de negatieve verhalen over hun. Maar jij noemt jezelf een moslim, schaam je ervoor, een moslim roddelt niet, praat niet negatief over anderen, slaat geen vrouw, bedreigt niet, steelt niet en vooral anderen misgunnen. En zeg jou ik Errol Alibux gunt Allan dit dat hij mijn ex gelukkig maakt en zijn kindje. Als je geen hulp kan vinden, ben je altijd welkom bij mij zoals je eerder heb gedaan! Alstubief Heer Harold Boya Bhandoe!
nevo
Guest
« Reply #1 on: 02-09-2012, 15:03:01 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

Mi bing barie joe! Speel niet met vuur!
hahahahaaaaaa
Guest
« Reply #2 on: 02-09-2012, 23:21:55 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

dus  harold  roddelt  als een meid over mn familie?Huh goed geantwoord  errol alibux
policeS
Guest
« Reply #3 on: 04-09-2012, 01:09:19 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

dan loopt hij zo zielig en poeslief rond afro police
FU
Guest
« Reply #4 on: 04-09-2012, 02:48:13 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

Harold en Zaid die broodjes man. Deden ook aan bolletjes slikken. Dan lopen ze over de gebroeders Rama te praten. Zijn uit een oog v een naald gekropen, anders zaten ze ook achter de tralies. Deze stront kloot Harold blijft lullen over de jongens en nu slijmt hij bij ze. De Ramas nemen kiek op hem.
harold
Guest
« Reply #5 on: 04-09-2012, 04:39:12 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

is dat die vader of die jongste??
Pages: [1]   Go Up
  Reply  |  Print  

Jump to: