|
Onafhankelijk!
Guest
|
 |
« on: 03-09-2012, 00:21:46 - GMT-1 » |
|
Ze zijn en blijven de nepste lachertjes  Hoe zouden jullie zulke vrouwen beschrijven ,als  ??
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Vraagje @ TS
Guest
|
 |
« Reply #1 on: 03-09-2012, 00:36:26 - GMT-1 » |
|
Goedenavond,
Mag ik je als eerst even vragen waarom jij dit op mamjo plaatst? Waarom zouden mensen dit soort vrouwen moeten beschrijven terwijl er nog een verhaal achter zit? Misschien moet je toch maar even uitleggen wat het verhaal is voordat men erop gaat reageren. Want nooit doen die mannen wat maar altijd zijn die vrouwen zielig!
Ik hoor het graag van je zodat ik eerlijke en oprecht erop kan reageren.
Goedenavond
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
@Vraagje @ TS
Guest
|
 |
« Reply #2 on: 03-09-2012, 00:41:55 - GMT-1 » |
|
Goedenavond,
Mag ik je als eerst even vragen waarom jij dit op mamjo plaatst? Waarom zouden mensen dit soort vrouwen moeten beschrijven terwijl er nog een verhaal achter zit? Misschien moet je toch maar even uitleggen wat het verhaal is voordat men erop gaat reageren. Want nooit doen die mannen wat maar altijd zijn die vrouwen zielig!
Ik hoor het graag van je zodat ik eerlijke en oprecht erop kan reageren.
Goedenavond
ik denk dat ts de ex van haar man bedoeld hoor want eeuwig als ze man hebben zijn die exen van die man slecht
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Jah nows
Guest
|
 |
« Reply #3 on: 03-09-2012, 00:46:13 - GMT-1 » |
|
Wrom moeilijk als hij antwoord wilt TS zo'n vrouw is een slang blijf op afstand. Ik raad je dit aan uit ervaring wees sterk en blijf bidden
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Vraagje @ TS
Guest
|
 |
« Reply #4 on: 03-09-2012, 00:54:01 - GMT-1 » |
|
ik denk dat ts de ex van haar man bedoeld hoor want eeuwig als ze man hebben zijn die exen van die man slecht
Ik begrijp dat zij het over een exvriendin heeft van haar ex maar, zoals gewoonlijk schuilt er een verhaal achter die zij niet of nog heeft prijsgegeven. En zoals je zegt de eeuwige oude verhaal de exvrouwen zijn slecht. Eerst een verhaal en dan pas een antwoord geven. Afwachtende op het antwoord van TS
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Gentleman Stanga
Guest
|
 |
« Reply #5 on: 03-09-2012, 01:02:07 - GMT-1 » |
|
Brada joe kan kot kmopo deng sma dis na dede har a skotoe hee natuurlijk waarnodig is voor de kids maar wel zakelijk voor de rest na Bu#@$its.succes mane and keep your eyes open because she is a devil I now
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
@Vraagje @ TS
Guest
|
 |
« Reply #6 on: 03-09-2012, 02:18:27 - GMT-1 » |
|
Ik begrijp dat zij het over een exvriendin heeft van haar ex maar, zoals gewoonlijk schuilt er een verhaal achter die zij niet of nog heeft prijsgegeven. En zoals je zegt de eeuwige oude verhaal de exvrouwen zijn slecht. Eerst een verhaal en dan pas een antwoord geven.
Afwachtende op het antwoord van TS
ts zal wel een fabeltje bedenken om geloofwaardig over te kunnen komen.want 9 van de 10 praten ze in hun voordeel,je zal tog niet precies weten wat waar is en niet.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
idioterie
Guest
|
 |
« Reply #7 on: 03-09-2012, 05:51:12 - GMT-1 » |
|
vrouwen die hun kinderen gebruiken om hun man te [pesten hebben een persoonlijkheids stoornis
eveneens vrouwen die kinderen gebruiken om geld van die man te krijgen
vrouwen die hun kinderen die ze met een andere man hebben gekregen opdringen aan een man
dat soort vrouwen moet je niet als vrouw nemen
gescheide vrouwen die co- ouderschap hebben of waarvan bijv de oudste kinderen bij de vader
en de jongste bij de moeder en dat als reden gebruiken om contact te hebben met die man
HET ERGSTE IS DIE MANNEN DIE BOBO DIE DAT NIET IN ZIEN EN ZICH LATEN GEBRUIKEN DOOR TE ZEGGEN BANG TE ZIJN
HUN KINDEREN TE VERLIEZEN KUNNEN OOK GEN RELATIE BEGINNEN WANT ZE RENNEN ZELFS MIDDEN IN DE NACHT UIT BED OM EEN LOKA VAN 20 JAAR BIJ HET STATION AF TE HALEN ETC OF DOCHTERS DIE ERGENS NAAR TOE MOETEN
OF PA RENT NAR HUIS OM TE GAAN KOKEN ALS ZE BIJ VRIENDIN ZIJN OMDAT DIE LUMMELS KUNNEN ETEN ALS ZE VAN HET WERK KOMEN
IK WORDT SCHIJT ZIEK VAN DAT SOORT MANNEN EN VROUWEN
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
mensen
Guest
|
 |
« Reply #8 on: 03-09-2012, 07:57:45 - GMT-1 » |
|
Jullie vergeten een ding twee mensen hebben de kinderen gemaakt. Wanneer een wit eenman uitkleed hoor ik jullie niet over ze lullen, jullie mond zijn dan dicht. ik weet niet wannneer jullie wat volwassen gaan worden in dit leven, zelfs de wet verplicht beide ouders voor de kinderen te zorgen. wat is het probleem als een vrouw een vraag of naar de rechter breng om zijn kind te verzorgen. alle zorg is van de moeder wat de vader geeft is om haar bij te steunen in het levens behoefte van dat kind. als sommige van ze het geld voor iets anders gebruiken is hun probleem, maar ik vind dat een vader zijn plicht kennen. want dan denken ze dat ze makkelijk vanaf komen om geen geld te geven. ik vind dat wij een domme zgn trots hebben, dat we ons kinderen zelfs verzogen terwijl sommige van ons pinaren. ik zou liever de man lastig vallen dan de staat. want wij hebben samen de kinderen gemaakt in goede tijden, nu dat het uit is wil niet zeggen dat de kinderen eronder moeten leiden. dus vrouwen kiest voor het leven van je kinderen en vecht voor ze. ik heb voor de mijne gevochten, ik er geen spijt van hoor.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
je bent zelf zielig
Guest
|
 |
« Reply #9 on: 03-09-2012, 08:36:40 - GMT-1 » |
|
omdat jij waarschijnlijk bang bent koulo zielig mens dat je bent omdat joe wang broko sma saka joe na wang dagoe
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
kind
Guest
|
 |
« Reply #10 on: 03-09-2012, 12:40:00 - GMT-1 » |
|
kinderen hebben beiden ouders nodig
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
centje
Guest
|
 |
« Reply #11 on: 03-09-2012, 12:59:52 - GMT-1 » |
|
Ik heb ook een vriend en hij heeft ook ex met kind ik heb met hem ook een kind aan elk kant ligt een waarheid ik ga die ex van hem niet zwart maken mijn kind is broertje van haar kind ik heb respect voor hem, wat haar betreft ik groet er altijd ik hou liever het respect en mezelf als gelijke als een andere en niet hooger of slechter
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Wat?
Guest
|
 |
« Reply #12 on: 03-09-2012, 14:32:51 - GMT-1 » |
|
kinderen hebben beiden ouders nodig
Ook wanneer de vader de moeder:bedreigt, stalkt, slaat, haar zwart maakt, geen alimentatie betaalt, haar geestelijk heeft of nog steeds mishandelt, haar deurbel drukt wanneer haar kind al lang op bed ligt of wanneer hij het kind bij anderen laat om zelf te gaan stappen?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
centje