Pages: [1] 2 3 4   Go Down
  Reply  |  Print  
Author Topic: mijn man heeft iemand zwanger gemaakt  (Read 3336 times)
melody's broken heart
Guest
« on: 13-09-2012, 04:09:29 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

ben net erachter gekomen dat mijn man een ander dame zwanger heeft gemaakt. we hebben een relatie van 20 jaren hebben twee kinderen. de andere dame weigerd het te verwijderen en bij de vraag als het zijn kind is zei hij dat hij het niet weet. maar wel denkt dat het van hem is want de dame zei dat het van hem is. had het noot verwacht van mijn man omdat we zo'n hechte relatie hebben en alles samen doen en over alles spraken goed of slecht.dat was onze voorwaarde eerlijkheid. ik voel me zo verraden. was furious toen ik het pas hoorde maar na te zijn afgekoeld heb ik besloten het te accepteren, omdat ik heel erg van hem hou en hem niet wil verliezen en ook niet wil verliezen waaraan we zo hard hebben gewerkt. hij zegt dat hij voor mij kiest en dat het een grote fout is dat hij heeft gemaakt en hij heel erg spijt van heeft. ben ik gek hem te vergeven en dit te accepteren?Huh
Eye-opener
Guest
« Reply #1 on: 13-09-2012, 04:13:55 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

ben net erachter gekomen dat mijn man een ander dame zwanger heeft gemaakt. we hebben een relatie van 20 jaren hebben twee kinderen. de andere dame weigerd het te verwijderen en bij de vraag als het zijn kind is zei hij dat hij het niet weet. maar wel denkt dat het van hem is want de dame zei dat het van hem is. had het noot verwacht van mijn man omdat we zo'n hechte relatie hebben en alles samen doen en over alles spraken goed of slecht.dat was onze voorwaarde eerlijkheid. ik voel me zo verraden. was furious toen ik het pas hoorde maar na te zijn afgekoeld heb ik besloten het te accepteren, omdat ik heel erg van hem hou en hem niet wil verliezen en ook niet wil verliezen waaraan we zo hard hebben gewerkt. hij zegt dat hij voor mij kiest en dat het een grote fout is dat hij heeft gemaakt en hij heel erg spijt van heeft. ben ik gek hem te vergeven en dit te accepteren?Huh
Raak jij maar zwanger van een andere man dan zullen we zien hoe hij gaat reageren. Ik heb wat sperma voor je in een flesje.
gefeliciteerd
Guest
« Reply #2 on: 13-09-2012, 05:55:55 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

...
cupido
Guest
« Reply #3 on: 13-09-2012, 08:11:08 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

nee je bent niet gek vergeef hem en accepteer het kind immers het kind heeft niet gevraagd om geboren te worden dus zeg nooit iets kwaads over het kind tijdens een ruzie of iets dergelijks want immers wat je afroept kan bij jou gezin terug komen ,je man heeft een fout gemaakt vergeef hem en leef verder als jullie zoveel van elkaar houden moet je iets niet laten gaan wat je al jaren hebt xxxx heel veel brasa,s van mij
mi sabie
Guest
« Reply #4 on: 13-09-2012, 09:44:41 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

heb jij het over Winston M.?
collega v oemi
Guest
« Reply #5 on: 13-09-2012, 11:21:47 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

Juf Oemi hb jij ht ovr j man Jerry Wirjo n mt Cathlen, di topic hb k gxin. Als j v hm moetj alles v hm accepteren en NEKS NO FOUT.
Jy oerstommelinge
Keus
Guest
« Reply #6 on: 13-09-2012, 11:34:49 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

Een keus dat u zelf moet maken!!! Mijn mening: #1 het is geeeen fout!! Want als hij di dame zonder condoom heeft geneukt gaat ze toch zwanger raken!!!Was hij Niet bewust van dat hij aan het uitlopen was??? Ik kan ook Niet begrypen dat hij er cool over reageert dat begryp ik uit uw schryven!!!ik zou het Niet acepteren als ik van hem hield want de schande en disrespect zijn overduidelijk!!! Het was duidelijk niet byzonder thuis anders had ie dat nooit gedaan!! Is uw keus het te acepteren maar wat als hij di vrouw blijft bezoeken en dat zal zeker gebeuren!! En zoals hij ziet dat u dit accept gaat hij zn ding blijven doen!!

Success en maak de juiste keus voor u zelf!!!
Ps: ga er Niet kapot aan want dat is zo een man niet waard
te achterlijk
Guest
« Reply #7 on: 13-09-2012, 12:18:40 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

nee je bent niet gek vergeef hem en accepteer het kind immers het kind heeft niet gevraagd om geboren te worden dus zeg nooit iets kwaads over het kind tijdens een ruzie of iets dergelijks want immers wat je afroept kan bij jou gezin terug komen ,je man heeft een fout gemaakt vergeef hem en leef verder als jullie zoveel van elkaar houden moet je iets niet laten gaan wat je al jaren hebt xxxx heel veel brasa,s van mij

Daarom hebben jullie mannen geen respekt , dus hij naait met een andere dame en jij koebie gaat vergeven en verder doorleven met dat varken , alsof niet gebeurd is, is domme struisvogel streken haal je uit.
Ik ken veel vrouwen die geen enkel buitenkindje accepteert, ze hebben van alles uitgescholden maar niets is gebeurd met ze , maar ga verder met je zelf in de maling te nemen dom wijf.

Ga zelf buiten kind maken dan kijk of jouw man dat kind in huis gaat nemen, hij hakt je hoofd weg.

TS jo koebie hij houd echt niet van je maar hij zeg wat je wil horen, wie van ze vrouw houd verlaagt nooit haar positie
Zuiver lage vrouwen zonder trots en waarde, heel paramaribo lacht je uit, is spot poptji ben je nu.
is nie ik.
Guest
« Reply #8 on: 13-09-2012, 13:37:48 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

Niet waar, jok niet voor die man , hij heeft het niet gedaan....... Zijn tollie heeft dat gedaan, want die gebruikt wel zijn kop maar zijn hersenen niet.
Als iets of iemand gestraft moet worden is het dus tollie.
dagoebal
Guest
« Reply #9 on: 13-09-2012, 14:32:14 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

TANG!!!!!!!!!! VOLGENS JOU IS SEX MET EEN BUITENVROUW EEN FOUT VAN DIE MAN, TERWIJL HIJ BLIKSEM GOED WEET  WAT HIJ DOET. EEN VROUW DIE WEET WAT LIEFDE LULT NIET ZO DOM METJE ZOGENAAM WISHEID.
vraagje+
Guest
« Reply #10 on: 13-09-2012, 16:52:23 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

Hartstikke goed gedaan, maar mag ik ook één met je maken? Ik weet dat je lief bent.
MAMSKO
Guest
« Reply #11 on: 13-09-2012, 16:59:53 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

Volgende keer brengt hij hiv voor je en moet je hem ook niet laten, want dat is zonde van die opgebouwde bij pure geluk "gezonde jaren".
ribber
Guest
« Reply #12 on: 13-09-2012, 17:49:02 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

Volgende keer brengt hij hiv voor je en moet je hem ook niet laten, want dat is zonde van die opgebouwde bij pure geluk "gezonde jaren".

Mi srefie na man negre, Ik ga ook wel eens vreemd, mi no heilig.  Maar ik kan een man die zonder condoom in deze tijd neukt echt niet begrijpen.
Intussen heeft toch wel een ieder, een aids patient van nabij meegemaakt.
Ontrouw en trouw hebben bij mij een andere dimensie...... Ik hou ziels veel van mijn vrouw en zal never een ziekte voor haar brengen, want ik ben trouw aan de  condoom. Ook al neuk ik ze plat, heb ik geen vleselijk contact met hun,slechts met jou........Ik ben dus niet ontrouw, je kan me dus niets verwijten.
MAMSKO
Guest
« Reply #13 on: 13-09-2012, 22:39:59 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

Mi srefie na man negre, Ik ga ook wel eens vreemd, mi no heilig.  Maar ik kan een man die zonder condoom in deze tijd neukt echt niet begrijpen.
Intussen heeft toch wel een ieder, een aids patient van nabij meegemaakt.
Ontrouw en trouw hebben bij mij een andere dimensie...... Ik hou ziels veel van mijn vrouw en zal never een ziekte voor haar brengen, want ik ben trouw aan de  condoom. Ook al neuk ik ze plat, heb ik geen vleselijk contact met hun,slechts met jou........Ik ben dus niet ontrouw, je kan me dus niets verwijten.

Jij bent 1 van de weinigen die zich bekommert om de gezondheid van degene die ze bedonderen. Kijk maar hoeveel mannen de andere vrouw zwanger maken.
ai boi
Guest
« Reply #14 on: 13-09-2012, 22:51:55 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

OMG deze probeert t goed te praten dat vreemdgaan.

GEEN VleSelijk contact? hoezo dat? zijn die vrouwen van steen of plastic?

je stopt je lul in een andere gat of je nou een condoom omheb of niet.

goed van je om zwangerschap of bepaalde ziektes te voorkomen?

maar gelul over geen vleselijk contact? vReselijk! je zoent ook niet etc. etc.
Pages: [1] 2 3 4   Go Up
  Reply  |  Print  

Jump to: