Pages: 1 [2] 3 4   Go Down
  Reply  |  Print  
Author Topic: mijn man heeft iemand zwanger gemaakt  (Read 3419 times)
...
Guest
« Reply #15 on: 14-09-2012, 13:05:25 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

ben net erachter gekomen dat mijn man een ander dame zwanger heeft gemaakt. we hebben een relatie van 20 jaren hebben twee kinderen. de andere dame weigerd het te verwijderen en bij de vraag als het zijn kind is zei hij dat hij het niet weet. maar wel denkt dat het van hem is want de dame zei dat het van hem is. had het noot verwacht van mijn man omdat we zo'n hechte relatie hebben en alles samen doen en over alles spraken goed of slecht.dat was onze voorwaarde eerlijkheid. ik voel me zo verraden. was furious toen ik het pas hoorde maar na te zijn afgekoeld heb ik besloten het te accepteren, omdat ik heel erg van hem hou en hem niet wil verliezen en ook niet wil verliezen waaraan we zo hard hebben gewerkt. hij zegt dat hij voor mij kiest en dat het een grote fout is dat hij heeft gemaakt en hij heel erg spijt van heeft. ben ik gek hem te vergeven en dit te accepteren?Huh

Je geest is laag.
zi
Guest
« Reply #16 on: 14-09-2012, 21:50:00 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

Vergeef hem als je echt van hem houdt maar zi zou hem vergeven... Je heb niets met dat kind ze is onschuldig. Mijn PUNT
ai boi
Guest
« Reply #17 on: 14-09-2012, 22:49:14 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

Ja dat kind heeft er niet om gevraagd, maar dat wilt niet zeggen je jij t moet accepteren?? ?? ??
Ja je kan vergeven, maar je zal r altijd aan herinnerd worden. Vooral als je ook nog bij
mekaar in de buurt woont of dat je ook weet wie degene is.

Maar vrouwen tegenwoordig? Snap jullie niet!!! Nooit van de pil gehoord?? ?? ??
Dr Somali
Guest
« Reply #18 on: 14-09-2012, 22:58:23 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

En mannen nooit van Condoom gehoord? Vooral als je vreemd gaat SMH. Tegenwoordig raken vrouwen express zwanger van de mannen, dus mannen moeten ook hun verstand een beetje gaan gebruiken.
Risico
Guest
« Reply #19 on: 14-09-2012, 23:44:48 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

OMG deze probeert t goed te praten dat vreemdgaan.

Wat neemt die man een grote risico om zonder condoom te neuken. in plaats dat je aan vergevint denkt kan je liever een aidstest gaan doen
om te weten als je man geen aids heeft opgelopen of jijzelf. Want dwz meneertje is al een poos bezig om die baby bij elkaar te lijmen!!
Mie bing jaging, want dan alles wat jullie samen hebben opgebouwd, moet hij ook voor die vrouw en zijn kind gaan zorgen.
misschien is t een jong blaadje!Sorry maar IK ZOU HET OVERLEVEN MET MN KIDS er zijn ergere dingen......... wegwezen a krasie beest!!
buiten en binnenvrouw
Guest
« Reply #20 on: 15-09-2012, 01:07:21 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

me broer ontkent ze buitenkind voor zijn vrouw. Zij weet het maar zegt niets.
Me oom heeft zijn vrouw gezegd over zijn buitenkind en nu heeft hij al 3 buitenkinderen. Hij vertel haar alles ze blijft.
Als die man je vertelt dat hij buitenkind heeft gaat hij niet meer stoppen embarassed
Maar beide gaan langs die vrouwen nog. Jullie moeten delen .
Want die vrouwen zijn niet heilig ook.
boommmmm
Guest
« Reply #21 on: 15-09-2012, 03:25:56 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

En mannen nooit van Condoom gehoord? Vooral als je vreemd gaat SMH. Tegenwoordig raken vrouwen express zwanger van de mannen, dus mannen moeten ook hun verstand een beetje gaan gebruiken.
vaak raak je gewoon zwanger tijdens je pil en mannen willen geen condoom gebruiken
erg !
Guest
« Reply #22 on: 15-09-2012, 04:17:19 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

Als jij met hem gaat blijven moet je ook rekening houden dat het kindje zijn of haar vader gaat willen zien of omgekeerd als is het nu maar later kijk maar naar spoorloos . Je bent een vreemde maar het kind is zijn bloed dus daarmee ga je ook rekening moeten houden. Ik persoonlijk zou me zelf niet zo verlagen voor een man ook al hou ik zo veel van je .de man is vreemd gegaan dat bet dat ik niet voldoende was en nog erbij zonder een condoom dus je kon ook een ziekte oplopen! Ik zou hem vergeven maar niet verder met hem gaan en wat jullie samen hebben opgebouwd gewoon eerlijk verdelen als jullie tenminste zo zijn getrouwd en lekker rustig verder leven . Als je met hem blijft dan moet je ook ook weten dat als hij het kind gaat zien ziet hij de moeder van zijn kind ook en voordat je het weet komt er een 2 e of meer maar succes .ben wel benieuwd hoe het nu gaat tussen jullie en die andere vrouw ?
lul niet
Guest
« Reply #23 on: 15-09-2012, 07:56:36 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

ben net erachter gekomen dat mijn man een ander dame zwanger heeft gemaakt. we hebben een relatie van 20 jaren hebben twee kinderen. de andere dame weigerd het te verwijderen en bij de vraag als het zijn kind is zei hij dat hij het niet weet. maar wel denkt dat het van hem is want de dame zei dat het van hem is. had het noot verwacht van mijn man omdat we zo'n hechte relatie hebben en alles samen doen en over alles spraken goed of slecht.dat was onze voorwaarde eerlijkheid. ik voel me zo verraden. was furious toen ik het pas hoorde maar na te zijn afgekoeld heb ik besloten het te accepteren, omdat ik heel erg van hem hou en hem niet wil verliezen en ook niet wil verliezen waaraan we zo hard hebben gewerkt. hij zegt dat hij voor mij kiest en dat het een grote fout is dat hij heeft gemaakt en hij heel erg spijt van heeft. ben ik gek hem te vergeven en dit te accepteren?Huh

Hallo ezelin stop je domme kop dieper in het zand, echt zo zijn de sommige lage domme su vrouwen, die man naait voor jr buiten dang zegt hij, hij kiest voor jou maar hij maak misbruik van jouw domheid  domg kauw.  mij vriend had zelfde gedaan met zijn hoigri fesi
ik heb hem weggejaagd hor.  is om ziekte te geven.
big sma
Guest
« Reply #24 on: 15-09-2012, 22:39:57 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

Wij mensen he altijd zeggen we ai jaag hem of haar weg ma je weet niet hoeveel een persoon van een andere kan houden is makkelijk te zeggen niet een ieder is even sterk hor de situatie is er al je gaat moeten leven ermee schat is al zo onthou iets een relatie die je al zo veel jaren heb opgebouwd om t te breken en opnieuw t beginnen is niet zo makkelijk hor da a ne go nanga lobie gwenti jah het enige wat ik je kan zeggen je moet met je man praten en kijken sa wani yere mi schat als die man nou jah goed met je praat die man veranders enzo loekoe fa verstandhouding de en de opstelling van je partner is pijnigd om te horen ma is al zo me schat je moet goed met je man praten hor enige advies want mi sabie de san dja na spang ede torie ma mi hoop ie tekeng cool yere mi schat
Dr Somali
Guest
« Reply #25 on: 15-09-2012, 23:03:11 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

vaak raak je gewoon zwanger tijdens je pil en mannen willen geen condoom gebruiken

Ja dat zijn smoesjes, vaak vergeten de vrouwen de pil te slikken, of ze nemen het niet op een vaste tijdstip, dat zijn de oorzaken. Maar dan maar de pil de schuld geven lol.
evelienne
Guest
« Reply #26 on: 16-09-2012, 00:15:38 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

meisje hoe kun je nog omgang met die man hebben?? hij steekt zomaar die tollie van hem zonder bescherming in een ander gaatje en hij wil dat ook bij je doen?Huh meisje denk aan je gezondheid. ja hij kiest vo je omdat je van nivo bent ma hij naait krassie krassie  nog steeds buiten en jij moet buitenkind aksepteren??? wel meisje schop die kaolo de lindelaan of mahonielaan uit en leef rustig met JOU kinderen. laat hem alimentatie en kinderbijslag betalen. ga naar stichting rechtshulp en vraag advies. mie dat. hmmm no wan mannengre e kon verter mie Bu#@$it. dit is 2012.
zo gezegd zo gedaan
Guest
« Reply #27 on: 16-09-2012, 06:32:15 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

Ieder mens hft zn grens tot waar ie kan|wil accepteren. Ik hb 12 jrn mt een man gewoond. 3 kids. Veel opgebouwd. Na 4jrn genoeg te hbbe geprobeerd. Fout, Vergeven, proberen, fout, vergeven, proberen, bn ik ook als mens harder geworden. En accepteer ook niet meer zomaar. Tenslotte hb ik de boel achtergelaten. Alleen mijn kids als eigendom meegenomen. Nu een heeele poos verder. Ik ben de gelukkigste vrouw ooit! Geen verdomde koebel die, en voor me uitliep en nog eens niet vooruitstrevend was... Die hft tot nu geen moer positiefs gedaan, dan alleen maar zielige wijven zitten sponsoren aant eind van elke maand. Tsk tsk tsk. Ik ben van geen enkel ka man afhankelijk. Ze komen niet op me hoofd gan zitten. No way!   
sjene
Guest
« Reply #28 on: 16-09-2012, 09:45:28 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

Wij mensen he altijd zeggen we ai jaag hem of haar weg ma je weet niet hoeveel een persoon van een andere kan houden is makkelijk te zeggen niet een ieder is even sterk hor de situatie is er al je gaat moeten leven ermee schat is al zo onthou iets een relatie die je al zo veel jaren heb opgebouwd om t te breken en opnieuw t beginnen is niet zo makkelijk hor da a ne go nanga lobie gwenti jah het enige wat ik je kan zeggen je moet met je man praten en kijken sa wani yere mi schat als die man nou jah goed met je praat die man veranders enzo loekoe fa verstandhouding de en de opstelling van je partner is pijnigd om te horen ma is al zo me schat je moet goed met je man praten hor enige advies want mi sabie de san dja na spang ede torie ma mi hoop ie tekeng cool yere mi schat

Als die hond van dr hield zou hij haar hoog houden, goed behandelen en niet verlagen.
Daarom doen die mannen die ka dingens met jullie hersenloze onderdanigen.
Als die man dood gaat moet je tog ook alleen door leven,  na soso smoes verzinnen jullie met moeilijk opnieuw beginnen.   Daarom  als je vriend of man heb spaar je geld zonder dat hij weet , in nood heb je geld en je kan zn mars laten.
service
Guest
« Reply #29 on: 16-09-2012, 14:05:11 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

mijn vriend verschilt 10jr met me. hij is 40+ heeft een goede baan en alles erop en eraan en toch leeft hij als een hond. ik ben zo goed voor hem en ondanks dat betrap ik hem altijd met vrouwen die hij thuis naait. hij zegt in zijn huis mag hij doen wat hij wilt. mijn moeder is pas overleden en ik kreeg alle steun van hem maar ik merkte dat er ook iets met hem was. hij was heel anders tegen me dus ik dacht misschien verandert hij nu.
glad mis, want hij blijft naaien buiten en als dat niet genoeg is moest ik op mamjo lezen dat hij kinderen heeft buiten dwz ook zonder condoom naait. hij blijft liegen dat hij geen kinderen heeft. we hebben in het verleden hierover gesproken en ik weet dat hij een grote flirt is maar hij zegt dat die vrouwen op hem afkomen maar dat hij niets doet. zo vaak betrap ik hem met liegen terwijl hij belooft niet voor mij te liegen. in die 5jr dat ik hem ken heb ik het zo vaak uitgemaakt omdat hij altijd heeft uitgelopen voor me. ookal gooi ik harde bewijzen op tafel voor hem, hij gaat altijd verdedigen. hij komt me daarna verzoeken en smeken om het goed te maken en dat hij niemand anders wilt en niet zonder me kan. soms is hij dan zo ziek en moet ik voor hem gaan zorgen want dan doet hij echt zielig. ik heb steeds goed gemaakt en heb goed redenen daarvoor.
ik weet nu dat hij nooit gaat veranderen. nu roddelen mensen ook over mij om deze man. mijn familie en vrienden weten er alles over. wie weet naait hij me vriendinnen ook.
Pages: 1 [2] 3 4   Go Up
  Reply  |  Print  

Jump to: