Sorry Guest, you are banned from posting or sending personal messages on this forum.
trollen
Pages: [1]   Go Down
  Print  
Author Topic: Faris jahangir en Hermine Kerto  (Read 1000 times)
Exminnaar
Guest
« on: 13-09-2012, 23:06:06 - GMT-1 »

K gaf der niet goed genoeg ..had ook geen tijd voor haar,Fijn dat ze nu met Faris gaat , want hij is ook een loserrrr .
hermientje
Guest
« Reply #1 on: 13-09-2012, 23:48:22 - GMT-1 »

Ik ga met wie ik hebben wil ... Bemoeizuchtige mensen ..Faris is dol op me ... Je moet het weten
mine foreman
Guest
« Reply #2 on: 14-09-2012, 13:23:00 - GMT-1 »

Hermintje , lekker ding .., klein , maar fijn ,zoetzuur hahahaha ..ze is vaak bij mij @trailer ##hihihih
Buurvrouw Mer
Guest
« Reply #3 on: 18-09-2012, 10:55:30 - GMT-1 »

Ze gaat vaak 'savonds laat op straat , en toch merk Imbrand niets ..foei toch !! Hermien , je gAat ook nooit veranderen , kramer, Veira , Artist en tussendoortjes agentenkliek van moengo ?? En last but not least Faris ... Huh Hij is ook een lage beest @@
Insider
Guest
« Reply #4 on: 20-09-2012, 05:38:22 - GMT-1 »

Hermine, daarom ga je zogenaamd s'avonds weg he , al die tijd bij Faris
friend
Guest
« Reply #5 on: 20-09-2012, 22:57:50 - GMT-1 »

Ja we doen het vaker op de bureau tafel....so sweet
guess who??
Guest
« Reply #6 on: 17-03-2013, 02:00:04 - GMT-1 »

ja he joe koulo Faris je bent echt een mpp las ede die alle mpp meiden naait als een fucking kip zonder kop je weet heel goed te prtn drm trappen ze erin! en weetje Faris je gaat eens je koulo straf krijgen wat je doet meiden naaien en dan precies na 2 weken dumpen doen alsof je zo koulo geintreseerd bent met mpp maar weetje ik hoop dat een vrouw je het eens betaald zet dan leer je deze koulo beeste gewoonte voor eens en voor altijd af vrouwen laten denken dat ze alles voor je betekenen en dan hun hart breken echt joe mpp jere Faris je naait werkelijk heel moengo en suralco shame on u 35jr oud en je doet nog steeds als een koulo gestoord mens met je mpp tollie je gaat het nooit afleren je gaat met een fucking koulo motjo meid op je lul in een hotel kamer sterven waar iedereen gelijk je koulo nonsense gaat ontdekken je bent gewoon een mannelijke hoer!! weetje wat Faris ? u made me care about you u slut fucker !! maar ik steek me hoofd nooit meer in zo een ka rotzooitje als jij met je koulo manieren dt een hond zelfs beter dan je ik heb geen woorden meer voor dit soort mens je moeder moet zich schamen dat ze zo een mens op de wereld gezet heeft ka!ga zo door je gaat dood gaan aan aids met mpp!
tourtonnelaan
Guest
« Reply #7 on: 17-03-2013, 04:40:53 - GMT-1 »

ja he joe koulo Faris je bent echt een mpp las ede die alle mpp meiden naait als een fucking kip zonder kop je weet heel goed te prtn drm trappen ze erin! en weetje Faris je gaat eens je koulo straf krijgen wat je doet meiden naaien en dan precies na 2 weken dumpen doen alsof je zo koulo geintreseerd bent met mpp maar weetje ik hoop dat een vrouw je het eens betaald zet dan leer je deze koulo beeste gewoonte voor eens en voor altijd af vrouwen laten denken dat ze alles voor je betekenen en dan hun hart breken echt joe mpp jere Faris je naait werkelijk heel moengo en suralco shame on u 35jr oud en je doet nog steeds als een koulo gestoord mens met je mpp tollie je gaat het nooit afleren je gaat met een fucking koulo motjo meid op je lul in een hotel kamer sterven waar iedereen gelijk je koulo nonsense gaat ontdekken je bent gewoon een mannelijke hoer!! weetje wat Faris ? u made me care about you u slut fucker !! maar ik steek me hoofd nooit meer in zo een ka rotzooitje als jij met je koulo manieren dt een hond zelfs beter dan je ik heb geen woorden meer voor dit soort mens je moeder moet zich schamen dat ze zo een mens op de wereld gezet heeft ka!ga zo door je gaat dood gaan aan aids met mpp!

ZO TE ZIEN BEN OF WAS JE MEER DAN CLOSE MET FARIS...
EN CKR LANGER DAN 2 WEKEN
guess who??
Guest
« Reply #8 on: 10-04-2013, 23:33:26 - GMT-1 »

ahaha! well Faris made me care,ik was super verliefd op Faris,ik had in hem meegemaakt wat ik bij geen enkele andere man  meegemaakt had.....maar goed nothing to worry about Faris is niet voor mij en trouwens ik laat hem voor de rest die in zijn fucking Bu#@$it!! willen trappen als mpp dommies ik was dom om Faris toe te laten in me leven....maar ben aan 1 kant ook super blij om te weten dat er zulke bezeten mensen als Faris echt bestaan op de wereld !! het was een dure les maar zeker een leerrijke want .......aaiii ik herken mannen als hem nu al aan hun gezicht dus als ze al beginnen te praten rem ik ze al......dus ja ben er alleen beter van af gekomen weetje Faris dus ik heb het afgeleerd in mooie mannen en lieve praatjes zoals jij te trappen! leer jij het eens af om vrouwen te versieren met mooie praatjes en lieve gezichtjes!............................. ........Dames OPGELET! ik weet dat Faris een heel knappe man is en zich heel goed kan voordoen als de ideale man die bij jou hoort! maar trap niet erin aub!!! het zal je pijn doen en je gaat spijt krijgen! geloof me Faris heeft zijn vrouw en gaat haar nooit laten voor een ander hij gaat slechts vrouwtjes buiten blijfen naaien gewoon voor pleziertje en lekkerheid en goed doen van zijn gevoel...verder hoef je niks te verwachten!
hoertjes
Guest
« Reply #9 on: 11-04-2013, 01:03:01 - GMT-1 »

Jullie hoertjes weten jullie niet dan dat Faris Jagangier getrouwd is met Sanhya? En dat hij jullie gewoon gebruikt als een hoer! Maar ja, van die javaanse meiden van Moengo kan je ook niks anders verwachten! Allemaal stuk voor stuk hoeren bij elkaar! Kies oe mooi tak a mang e naai oe mars en daarna dumpen als garbidge!!!
troepe.
Guest
« Reply #10 on: 11-04-2013, 02:53:04 - GMT-1 »

ga zo voort.ik power je.troepe
duh!
Guest
« Reply #11 on: 15-04-2013, 13:49:26 - GMT-1 »

daarom gaan jullie ook zien hoe die koulo faris gaat landen da volgens hem en jullie is het geweldig dat hij meisjes gebruikt en dumpt al willen die koulo meisjes Faris had gewoon beter moeten weten en zijn koulo pie gewoon in zijn broek moetn houden en zichzelf maar houden aan 1 vrouw die hij gekozen heeft voor het leven en niet rondgaan en meiden naaien als een koulo hond!die javaanse meisjes van moengo zijn werkelijk hoeren kan je verwachten want ze zien een mooie blanke koelie die erg lekker en sexy eruit ziet en ook aardig in hun shit trapt want dat is faris zn zwakte vrouwen dus natuurlijk gaat dat gebeuren,en Hermine liever hou jij je bek hij is "DOL" op jou?? hij is dol op elke vrouw die haar poentje voor m piert dus tap joe bek motjo je bent zijn mevrouw niet alhoewel hij je mischien daT gevoel geeft omdat je bij hem thuis gaat en hij je een lift geeft of omdat je mischien zijn mobieltje mag beantwoorden,eeeeyyyy meid niet jij woont in zijn huis en bent zijn mevrouw! en geloof me dat zou je ook niet willen ik althans zou geen man  willen waar heel mamjo van stinkt of van waar heel suriname over hem weet en hem kent en alle hoern tenten en  bar clubs hem al gezien hebben wahahaahahaahah!!!! no way !!!! jullie mogen hem hebben hor maar zo een ka nie voor mij mang!
buren/shits bij elkaar
Guest
« Reply #12 on: 16-04-2013, 05:09:03 - GMT-1 »

Die faris en Dinesh lijken zoo op elkaar ..en dan nog buren op de koop toe ..zijn we'll elite players ..zelfs oude vrouwen neukt Dinesch..zielige ding jongo
Pages: [1]   Go Up
  Print  

Jump to: