+  Mamjo Forum
|-+  Nieuwtjes» Tori fu Sranan» Nieuwste kraslot: "Saca Punta"
Username:
Password:
Advanced Search
Pages: 1 2 [3] 4 5 6 7 8 ... 11   Go Down
  Reply  |  Print  
Author Topic: Nieuwste kraslot: "Saca Punta"  (Read 6208 times)
al wat jullie ook zeggen
Guest
« Reply #30 on: 17-09-2012, 13:49:05 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

de naam verandert niet dus al wat jullie ook te zeggen hebben is jullie zaak>als je een probleem hebt met die naam dan koop je het maar niet.klaar punt uit.jullie maken van een vlieg een olifant.en houden jullie hopkinson's moeder erbuiten ze heeft er niks mee te maken toch!!
petjee
Guest
« Reply #31 on: 17-09-2012, 14:10:53 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

de naam verandert niet dus al wat jullie ook te zeggen hebben is jullie zaak>als je een probleem hebt met die naam dan koop je het maar niet.klaar punt uit.jullie maken van een vlieg een olifant.en houden jullie hopkinson's moeder erbuiten ze heeft er niks mee te maken toch!!
net als go2sol van staatsolie
miljonair
Guest
« Reply #32 on: 17-09-2012, 14:26:49 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

vincent is een opkomende miljonair.denken jullie dat hij zich druk met jullie maakt??
Coupulot
Guest
« Reply #33 on: 17-09-2012, 15:31:38 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

Hahahaha opkomende miljonair? Hahahaha weten jullie wel van wie coupulot is?
civilized
Guest
« Reply #34 on: 17-09-2012, 23:38:12 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

Times vandaag:

Rechter in Montreal lust geen sushi van 'Fukyu'

Een chique sushibar die pas in Montreal de deuren opende, heeft de helft van haar reclamepaneel noodgedwongen met een zwart zeil bedekt. De naam van het etablissement, Fukyu, kon niet door de beugel voor de eigenaar van het pand en voor de handelaars uit de buurt. "Ja, we zijn van naam veranderd. De nieuwe naam luidt Kabuki, naar het traditionele Japanse theater", zei een personeelslid van het restaurant zaterdag. Het argument van de uitbater van de bar dat fukyu een term is uit de Japanse martial arts, kon de Canadese rechter niet overtuigen. Hij vond eveneens dat fukyu fonetisch iets te veel klonk als Fuck You, de bekende doch weinig galante uitdrukking uit de taal van Shakespeare.In het etablissement lagen gisteren evenwel nog menukaarten onder de naam Fukyu. Het is nu wachten op de levering van een nieuw reclamepaneel met daarop de meer gesmaakte naam Kabuki.
HALLO.
Guest
« Reply #35 on: 17-09-2012, 23:46:31 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

Imapima zeep hihihihiiiii en dan gaaat de uitleg zijn, zeep is vernoemd naar het  oorsrponkelijk spaans liedje   Girl from Ipanema..
leuk
Guest
« Reply #36 on: 18-09-2012, 00:52:30 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

Ik vindt die jingles van caramba en sacapunta heel leuk.echt apart zeg!!hihi!!en die namen vindt ik super.me oma zelf vindt die namen super dusss!!en als zo een fanathyke vrouw die namen helemaal niet onaangenaamd vindt dan suma na mi wan dame foe 23 dan is me oma 71.
stom
Guest
« Reply #37 on: 18-09-2012, 01:04:35 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

Hij hft die naam gezt om klante aan t trekke.stelletje domme mense jullie..CONCURENTIE he.!!!!!nooit wan sranang mang e gun wan tra sranang mang.!!
52
Guest
« Reply #38 on: 18-09-2012, 01:15:06 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

Ik vindt die jingles van caramba en sacapunta heel leuk.echt apart zeg!!hihi!!en die namen vindt ik super.me oma zelf vindt die namen super dusss!!en als zo een fanathyke vrouw die namen helemaal niet onaangenaamd vindt dan suma na mi wan dame foe 23 dan is me oma 71.

wie wie wieeeee denk je voor de gek te houwe, bos opo pola ---- api wil ook pijpje roken, met je fanathiek gezicht
m
Guest
« Reply #39 on: 18-09-2012, 05:24:23 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

sacapunta nts aan de hand is gewoon een naam. dussss nts aan de hand vo mij.... laugh

wie ht nt leuk vindt kras maar j bil
Comma
Guest
« Reply #40 on: 18-09-2012, 05:26:05 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

Saca Punta betekent Zak je Punt.
Vraagtekens
Guest
« Reply #41 on: 18-09-2012, 05:34:50 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

Hopkinson kan de naam veranderen in Saca Junta.....Dus leg het werk neer, want je wint veel geld.
Mofo's
Guest
« Reply #42 on: 18-09-2012, 05:44:42 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

Vincent's mond lijkt op een gezakte poentje,,,
rommel !!
Guest
« Reply #43 on: 18-09-2012, 08:06:54 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

Misschien denken jullie dat vincent zich druk met jullie maakt.jullie leggen alleen maar rommel uit.
;
Guest
« Reply #44 on: 18-09-2012, 08:32:07 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

Vincent maakt zich druk ja, je hebt die hypocriete uitleg toch van hem gehoord op de radio. Lees dat artikel dat civilized heeft gepost; die Canadeze rechter zou als hij Surinamer was geweest gehakt van die Vincent hebben gemaakt als Vincent had gedurfd hem 1 Spaanse rommel te komen uitleggen.
Pages: 1 2 [3] 4 5 6 7 8 ... 11   Go Up
  Reply  |  Print  

Jump to: