+  Mamjo Forum
|-+  Nieuwtjes» Tori fu Sranan» Nieuwste kraslot: "Saca Punta"
Username:
Password:
Advanced Search
Pages: 1 2 3 4 5 [6] 7 8 9 10 11   Go Down
  Reply  |  Print  
Author Topic: Nieuwste kraslot: "Saca Punta"  (Read 6200 times)
Hopi Vince
Guest
« Reply #75 on: 19-09-2012, 15:15:55 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

Dit krijg je als je vergunning geeft aan ongeschoolden
helianthe
Guest
« Reply #76 on: 19-09-2012, 16:28:55 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

Ik heb persoonlijk geen probleem met die naam maar als ik het zo allemaal hoor en lees hebben veel mensen er moeite mee.ik denk dus dat er een andere naam moet komen.want anders worden die loten toch niet verkocht.
pfffffff
Guest
« Reply #77 on: 19-09-2012, 16:33:16 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

Ik heb persoonlijk geen probleem met die naam maar als ik het zo allemaal hoor en lees hebben veel mensen er moeite mee.ik denk dus dat er een andere naam moet komen.want anders worden die loten toch niet verkocht.
Ik koop sowieso NOOIT kraloten, je reinste oplichterij ! Alleen hebzuchtige dommies trappen in dat soort goedkope oplichters streken!
p
Guest
« Reply #78 on: 19-09-2012, 16:33:30 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

Ik kaniet wachtem om die reclame ervan te zien
SAcaa puntaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa a hahahhahahah
ptataaaa meisjeeee
Guest
« Reply #79 on: 20-09-2012, 05:43:08 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

Hey die naam lijkt me leuk.ben op vakantie in su en ik neem aan dat de naam wordt afgekeurd.hopelijk blijft de naam bestaan want er is niks met de naam aan de hand.mijn mening hoor.
@pataataa meisjeee
Guest
« Reply #80 on: 20-09-2012, 13:37:09 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

Jij komt zeker uit nederland. Rot zo gauw mogelijk weer op en blijf daar met je manieren.
Mfker
Guest
« Reply #81 on: 20-09-2012, 13:39:25 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

Heeft die vincent ook zussen, want dan zal hij wel een verwend jongetje zijn geweest.
Gat
Guest
« Reply #82 on: 20-09-2012, 19:10:44 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

Saca Olo is een goeie naam of Saca Spleet?
jeetje mijne
Guest
« Reply #83 on: 20-09-2012, 19:15:41 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

Waarom saca olo of saca spleet??en waarom moet hij verwend zijn geweest??
nonsens
Guest
« Reply #84 on: 20-09-2012, 20:13:43 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

Nonsens leggen jullie uit• Opzicht heb ik geen moeite met de naam maar. Logish we wonen in Suriname• Een ieder verstaat Sranga tongo weinige verstaan spaans• Dus saca bet op zijn surinaams sakka\gie\ geef\ zak• En punta. Poenie\poentje\pola• Dus dan begrijp je wat ik bedoel• En niemand hoeft te zeggen het is niet zo bedoeld de plaatjes op het lot zeggen boekdelen dat de betekenis is sakka a pola•
belachelijk
Guest
« Reply #85 on: 21-09-2012, 15:10:01 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

Shame on you Vincent ! Je moet je echt schamen
schamen waarvoor???
Guest
« Reply #86 on: 21-09-2012, 15:27:10 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

Die man heef niks verkeerd gedaan.hij is alleen met een naam gekomen die de surinaamse bevolking afkeurt.maar daarvoor hoeft hij zich echt niet te schamen.jij moet je juist schamen omdat je zegt dat hij zich moet schamen om een naam van een kraslot dat spaans is.maar omdat het woordje punta in voorkomt denken jij en een paar achterlijk japies schuin en negatief.so wo tang!!!domme koeien!!!!voor 1 klein ding maken jullie 1 groot ding!!wrm moeilijk als het makkelijk kan!jullie lullen als jeen probleem hebt met die naam moet je gewoon van de marine trap afspringen!!dan hebben we lastten minder!!!doeiii!!
front propagandist
Guest
« Reply #87 on: 21-09-2012, 15:32:05 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

Die man heef niks verkeerd gedaan.hij is alleen met een naam gekomen die de surinaamse bevolking afkeurt.maar daarvoor hoeft hij zich echt niet te schamen.jij moet je juist schamen omdat je zegt dat hij zich moet schamen om een naam van een kraslot dat spaans is.maar omdat het woordje punta in voorkomt denken jij en een paar achterlijk japies schuin en negatief.so wo tang!!!domme koeien!!!!voor 1 klein ding maken jullie 1 groot ding!!wrm moeilijk als het makkelijk kan!jullie lullen als jeen probleem hebt met die naam moet je gewoon van de marine trap afspringen!!dan hebben we lastten minder!!!doeiii!!
Was Vincent Hopkinson niet nauw verbonden met de propaganda machine van de NPS tijdens hun bewind? dan den regel a vergunning gie ing snel zeker?
aboikoni
Guest
« Reply #88 on: 21-09-2012, 18:43:24 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

De zittende regering en in het bijzonder de vrouwenbeweging(-en) hebben werk ! Normen en waarden moeten worden aangescherpt voor nu en de toekomst.Een geciviliseerde samenleving zou een kansspel met deze benaming nooit moeten toelaten .Om te zien hoe ver we zijn gevallen. Jammer vind ik.
Hoezo?
Guest
« Reply #89 on: 21-09-2012, 19:21:31 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

De zittende regering en in het bijzonder de vrouwenbeweging(-en) hebben werk ! Normen en waarden moeten worden aangescherpt voor nu en de toekomst.Een geciviliseerde samenleving zou een kansspel met deze benaming nooit moeten toelaten .Om te zien hoe ver we zijn gevallen. Jammer vind ik.
Vincent zat toch jaren bij de NPS jongeren?
Pages: 1 2 3 4 5 [6] 7 8 9 10 11   Go Up
  Reply  |  Print  

Jump to: