Pages: [1] 2 3 4   Go Down
  Reply  |  Print  
Author Topic: opzuk nr ninja peewee bn in verwachting vn 'm info wr woont hij nu  (Read 1260 times)
cheresse
Guest
« on: 20-09-2012, 00:28:35 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

Ninja peewee maakt aub contakt met me bn in zwanger van jou meid van abrabroikie waar kan ik je ontmoeten
cbb
Guest
« Reply #1 on: 20-09-2012, 00:43:28 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

Wat is zijn orginele naam
cherr
Guest
« Reply #2 on: 20-09-2012, 02:00:03 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

Hft hy al een vriendin en kinderen?HuhHuhHuh? Ben benieuwd?HuhHuh Zit nu in problemen mt me zwangerschap
hahaaa
Guest
« Reply #3 on: 20-09-2012, 02:09:21 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

Meisje je hebt echt geen mapang pang te doen. Ik ken hem niet jou ook niet maar je met koulo goedkoop,je zit iemand die op je heeft gelegen op mamjo te zoeken .. Meiske me begie. gewoon je denkie 'f por sma libie via mamjo. Gaat je niet lukken. Mamjo is uit de mode. Ga met je ka sletterige manieren naar hem zoeken. Was makkelijk om met hem te slapen heb je hem ook via mamjo leren kennen! Eey meisje go njang ka!
???
Guest
« Reply #4 on: 20-09-2012, 02:58:51 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

Waarom moet jy uitschelden. Hy zei dat ie vrygezel is en zo graag een kind met me wou hbbn en wou ook geen cd gebruiken wnt zyn pie is te groot vr cd we hbbn vaak geneukt dus als j 'm kent zeg gewOon beleefd iets tegen my maar niet uitschelden waarom?Huh Ga gn abortus plegen ik weet dat hij terug zal komen wnt hy hft ervoor gevraagd
je bent gek boi
Guest
« Reply #5 on: 20-09-2012, 12:29:53 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

Meisje je bent gek boi volgens mij zie je een tolie nu pas weetje niet wat condoom is vertrouw je een man zo snel oww come on tegenwoordig denken meiden vaak tak te ie zwanger of so mang au tang nanga joe een man die een vrouw heeft gaat ook al ben je zwanger niet met je blijven hor me schat zomaar zoek je naar hem hor begin te kijken fa jo set joe fordering probeer gewoon bikkel te zijn mek a baby zorgoe a baby srefi jah ma ga niet als een hond rond zoeken na de vader en met zo iemand oww mijne die man heeft alsvast geen vaste baan waar zijn jullie dames verstand na de woortoe foe manengre we bribi die man daar heeft zoveel meiden hier daar dus na zomaar jo pot ie srefie lik wang bigie dagoe yere liever doe je iets beters of zoek je een betere oplossing want die mannen van nu zijn onbetrouwbaar jah ie na ede no meisje of na brib joe e brib de manengre so mis denk je dat baby maken voor een man au tang nanga joe wel da ben je gek een man blijft met een vrouw soema eng attie e go yere hij gaat je gewoon misbruiken ma sa pot neng ede na eng kaba liever ga je iets anders doen met je kostbare tijd ma maak je zelf niet zo achterlijk en belachelijk ja
Jij hier boven
Guest
« Reply #6 on: 20-09-2012, 12:48:08 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

Joe ma tingie pang pang
swiet lik.....
Guest
« Reply #7 on: 20-09-2012, 13:10:57 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

Hft hy een vrouwtje dat had ie niet verklaart in februari zy hy aan me dat 't is tussen hun en dat hy een kind met me wil dus het lukte nog niet hy kwam me in maart hb ik ja antwrd gezegd daarna flink gestoeid dus ik wil echt weten als hy werkelijk een vrouwtje hft 
cher...
Guest
« Reply #8 on: 20-09-2012, 13:15:13 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

Afkomst saramacaans dan weet ie wie ik bn mie deh koe beh peewee naseh ie deh?Huh
rasta.
Guest
« Reply #9 on: 20-09-2012, 13:49:17 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

Is hij nog in leven want hij at geen vlees hij geloof in rasta maar mijn poentje at hij optijd
belachelijk ding
Guest
« Reply #10 on: 20-09-2012, 16:22:50 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

Als je hem wild vinden he ga bij een radio station of zoek enkele artiesten waarmee hij bemoeide op kom je zeker te weten waar hij is jah
flowerangel
Guest
« Reply #11 on: 20-09-2012, 16:50:07 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

Hy woont aan de koningpalmstraat en ik zie hem vaak met een lichtkleurige baby lopen, weet ik veel als het zyn kind is,heb hem nooit met een dame zien lopen, wel piwee is een lelyke rasta met zyn bigie balkon voor zyn kop!!! Alleen maar domme liedjes zingt hy, kaulo mangrie tikie!!!!!!!
JUIST!
Guest
« Reply #12 on: 20-09-2012, 17:28:29 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

JUIST HIER OP MAMIO VINDT JE EEN IEDER WANT EEN IEDER KOMT OP MAMIO MAAR NIET EEN IEDER LUISTERD NAAR DE RADIAO DAAROM IS ZE HIER MET DER PROBLEEM GEKOMEN
sabage
Guest
« Reply #13 on: 20-09-2012, 17:54:31 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

Hij heet Randall Bendanon geboren op 21 sept 1984 hij is 27jr oud en is morgen jarig
flowerangel 2
Guest
« Reply #14 on: 20-09-2012, 18:20:27 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

Die baby waarmee hij loopt is hem gegeven als vals baby die baby is van berry van kasabaholo die dame neukte berry en raakte zwanger en zei aan randell dat ze van hem zwanger is maar a lee na vals baby moeder zowel vader is zo donker dan vanwaar komen ze met een lichte kleur baby na berry na a pa kondre moes sabie randell opo joe ai a tjieng a nof joe kan toch niet dat je een lichte kleur baby hebt dan is mama zowel papa zo donker
Pages: [1] 2 3 4   Go Up
  Reply  |  Print  

Jump to: