Pages: 1 2 [3] 4   Go Down
  Reply  |  Print  
Author Topic: opzuk nr ninja peewee bn in verwachting vn 'm info wr woont hij nu  (Read 1261 times)
penene
Guest
« Reply #30 on: 21-09-2012, 01:26:49 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

die bitch waarmee hij gaat is ook de hele dag op mamio daarom heeft ze het hier geplaats laat je het leest
die bitch van hem heet katja starke met haar heeft hij een bay
Ninja baby
Guest
« Reply #31 on: 21-09-2012, 01:54:55 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

Ja hoor hij heetf een baby met katja starke, ken hem toevallig. Mottonshoop is zen ouderlijk huis.  hij woont op balona in een apartement. ALBERT LAAN. pFF na al dat zingen kan hij nogsteeds geen auto kopen maar ja suc6 met je ninja baby,,, en tegenwoordig is zen artieste naam i koing i oppo. Dus je krijgt een I-tal baby ciao ciao
woei
Guest
« Reply #32 on: 21-09-2012, 09:00:14 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

Ja hoor hij heetf een baby met katja starke, ken hem toevallig. Mottonshoop is zen ouderlijk huis.  hij woont op balona in een apartement. ALBERT LAAN. pFF na al dat zingen kan hij nogsteeds geen auto kopen maar ja suc6 met je ninja baby,,, en tegenwoordig is zen artieste naam i koing i oppo. Dus je krijgt een I-tal baby ciao ciao
woooooooooooooooooooooooooooi ninja baby!!!!!!!!!!!!!!!!!!hai boi
vals baby
Guest
« Reply #33 on: 21-09-2012, 15:21:05 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

wooowww a bitch gie randell vals baby berry foe kasabaholo na a pa gheghe whoiiiiiiiiii rolleyes rolleyes rolleyes
dans motjo
Guest
« Reply #34 on: 21-09-2012, 15:23:15 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

koyeba heeft deze bitch ook genaait en geboeld
saca punta
Guest
« Reply #35 on: 21-09-2012, 17:29:59 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

komt er van katja wanneer je een ieder zit te neuken zonder een condoom
gesellug!
Guest
« Reply #36 on: 22-09-2012, 01:04:27 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

Baja!! Pee wee op mamjo, waar bouta ,dino enzo ook op voorkomen. Baja wat een geweldigheid dat mensen hun vingers vermoeien om jou en je vriendin jullie leven te verklaren. En jullie leven lekkertjes door. Mensen ga je gang mijn mattie mag je verder breken in gedachte ensjoo maar niet in de realiteit.. doe maar wat je wilt. Hahhahahhahhahhaah. Jullie zullen een dag moe worden. Kesha said so!
hahhaha
Guest
« Reply #37 on: 22-09-2012, 01:13:59 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

Tap mamjo de sab joe libie moro boeng hahhhaaaa.. Jullie zijn triest hor. We bar fa baby licht enzo en dat moeder tevens vader donker is. Whooeeeiii! Ze is lichter dan je koulo pola , ze is hindustaan mix creool en iking is geen puur creool. Eey oen tja dre aai jere hahaaaa!! Oen beng hor kokolampoe gie barry of fa a booi neng noh. Jullie zijn zielig booi hahhahaaaa.. Alleen l8en kan ik l8en. Terwijl ik die baby al heb gezien en gewoon sprekend om zijn moeders,moeders lijk dus zn oma.. Hahhahahahhahahahhahahahaha.. Libi sma booi.. Die mensen lijden gewoon hun leven mamjo is al oud. die dame katja hebben ze al vaker op mamjo gezet, ze leeft verder,ze leeft niet voor mensen. Jullie kunnen mensen niet met mamjo neerhalen begrijpen jullie dat niet. Is digitaal en digitaal is klote! Daden zorgt voor realiteit!
whahaha
Guest
« Reply #38 on: 22-09-2012, 13:07:49 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

Whahahahahaahhahaha I king I opo en katja zijn niet tescheiden weet je hoeveel dingen die twee daar me hebben gemaakt toch deng no pratie ik heb zelf dinge gezien as nichtje van iking waarbij k dacht katja heeft ka in der hoofd om weer met zo iemand tegaan toch te teng doro zijn we weer als een. Echt typisch bonnie en clyde kijk naar me nicht dus iking zusje clare kijk hoe rood ze is wat jullie niet weten is tak iking ma een koelie moksi is gunnen jullie die sma hun perfecte leven niemand kan tussen iking z'n vrouw en kind komen.
verticaal
Guest
« Reply #39 on: 22-09-2012, 21:13:13 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

Kaboemmmmmmmmm I king make katja she verticaal bigup 2 lil I king. Big up juh self with verticaal ohhh
homo
Guest
« Reply #40 on: 22-09-2012, 21:40:04 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

hij was gisteravond op flora, met een lange rode mauw hemd, echt lekker hoor. M'n tolie werd meteen stijf!!!
ghahahga homo
Guest
« Reply #41 on: 22-09-2012, 21:53:30 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

Jabaja homo je gaat alleen op mamjo kunnen fantaseren want met woorden alleen maakt peewee je dood dus blij maat fantaseren ja groot gelijk geef ik je net als die anderen jaloerse beesten deng no mang broko deng sma dja ie no mang broko wan sma via internet no no waka go miet a mang nanga ing meit
k weet
Guest
« Reply #42 on: 23-09-2012, 03:31:39 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

Hij heeft een gezin in de weidumweg te kwatta ,en hij s meer hier dan ergens anders .
Realityyyyyy
Guest
« Reply #43 on: 23-09-2012, 05:01:59 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

Digitaal is klote, behalve als je waarheid die geopenbaard wordt je wreeddadig schrijnt.
ooh ja
Guest
« Reply #44 on: 23-09-2012, 13:00:19 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

Whahahahahahahahahahahaha intreseert piewie leven jullie echt whahahahahhahaha echt triest met jullie
Pages: 1 2 [3] 4   Go Up
  Reply  |  Print  

Jump to: