+  Mamjo Forum
|-+  Nieuwtjes» Tori fu Sranan» wie kent ene stief kalender
Username:
Password:
Advanced Search
Pages: [1] 2   Go Down
  Reply  |  Print  
Author Topic: wie kent ene stief kalender  (Read 716 times)
bemoei
Guest
« on: 20-09-2012, 01:28:24 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

wie kent hem hebben jullie een foto van hem? ik ben benieuwd met wie hij gaat. hij is politie agent hij heet stief kalender is hij getrouwd?
fan
Guest
« Reply #1 on: 20-09-2012, 01:37:08 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

ja ik ken hem ik heb hem geneukt hoor, hier zijn nummer als je hem wilt bellen? 85474.. enzoek het verder uit. maar waarom wil je eigenlijk weten?
smato
Guest
« Reply #2 on: 20-09-2012, 01:46:35 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

hahaha mie sab ing toe ja, hij zit bij de meldkamer, hij viel mij ook lastig, terwijl een colega van hem mij heeft gezegd dat hij zijn vrouw heeft maar loopt uit no ka, want volgens ing na mooi a mooi so, ik heb gehoord dat hij een leuke vrouw heeft met 2 kinderen en hij heeft ook buiten kinderen, die vrouw van hem is ook een ka want toch blijft ze met hem. of na mang am ab so.
jennifer
Guest
« Reply #3 on: 20-09-2012, 04:22:56 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

Ai baja, hij leert het niet af hoor, lob lul oema sma no, met zijn vieze vuile tanden, plei ekte mang na ing meking. En liegt eeuwig dat hij geen vrouw heeft,hij weet maar 1 ding anga anga want sensi a no abi dus ik weet niet wat vrouwen in hem zien, kande na a uniform nanga a mooi maar verder na dat ding oema sma sa njang.
nl meid
Guest
« Reply #4 on: 20-09-2012, 17:30:54 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

Ik heb ook een relatie met hem, maar ik loop vo hem uit want hij heeft nooit geld integendeel ai soekoe,ik breng af en toe lekkers vo hem op het werk maar vraagd m nooit van waar ik geld heb en ja hij heeft een vrouw,maar wist me te vertellen dat hij niets voor haar voelt, zij lult achter hem, soms is hij bij mij en dan beld ze dan zeg ik hem om niet op te nemen anders ga ik er tussen praten dan schakelt hij zijn telefoon uit, dus dan denk ik als hij dat met haar kan doen, wie ben ik dan! Dus mie dat e naai wang tra mang gewoon. Want hij liegt verschrikkelijk.
toekomst pasie
Guest
« Reply #5 on: 20-09-2012, 17:40:35 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

Mie sabing, hij rijdt een zwarte spacio tog? Hij lulde met me nicht toen ze in su was,elke dag was hij hier op toekomst, lob holland meid,maar had me nicht gezegt dat hij geen vrouw heeft, hij sliep zelfs bij haar thuis, me nicht vertelde me alles hoe hij haar beft en zo en dat hij daarin goed is maar neuken niet, want hij kan niet lang neuken, hij komt binnen 3 second klaar hitsjeeee da ai plei valijk, ja en hij heeft van die gele vieze tanden en ai dring sophie wreed, dus topic starter ga niet hoor, want jo njang winti a skeer no ka.
best friend
Guest
« Reply #6 on: 20-09-2012, 17:46:43 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

Mie gadoooo.....ik ken die dame waarmee hij kinderen heeft, is niet leuk hoor, die sma is zo rustig, alles van der is die man, da a mang e broking saka so, die ka.
Ik heb hem een paar keer gezien met andere mensen maar zeg haar nooit wat, want a breni toch, dus al wat je haar zegd geloofd ze niet en ze ziet het toch niet. Nooit mie no verdraag a ka wreed skowtoe dis. A mapang pang boeler.
bekend
Guest
« Reply #7 on: 20-09-2012, 17:55:50 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

Eeey mie ede soema no sab a dot dagu dat. Hij woont aan de kwattaweg, zit nu bij de meldkamer ik heb hem op de ping, vraag me zijn ping en ik geef het door en zijn telefoon nr is 8547409, laat hij me laten hoor, alles zet hij op zijn ping en op facebook als een ka klein kind, eeuwig wilt hij een relatie met mensen,of dan moet je mooie foto voor hem sturen, ik denk dat hij niet genoeg aandacht krijgt toch, dan zoekt hij het zelf, soms ai begi njang hahaha zo belachelijk ik denk niet dat hij eenvrouw heeft hoor, want die dingen die hij op zijn ping zet en een fatsoenlijke vrouw gt hem niet willen want hij geeft gewoon zijn pin door op facebook, belachlijk hoor.
sari tori
Guest
« Reply #8 on: 20-09-2012, 18:06:59 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

Ik heb hem ook 1 keer genaait hoor en hij is niets waard,zijn mond stinkt mang,maar nog iets hij heeft geen kleren no? Ala lesi ai we're ding sem sjat broekoe zo lelijk en als hij naar havana gaat, sem trui en wan dot pata, da soekoe trobi no, want vooral fa ing na skowtoe ik heb geen kontact meer mt hem, want ik heb niks aan hem bah! Ik heb spijt dat ik hem hebt genaait.
spang pepa
Guest
« Reply #9 on: 20-09-2012, 18:17:10 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

Dame geef me zijn pin dan?Huh Want heb van hem gehoor mischien kan ik hem ook naaien.
fanny
Guest
« Reply #10 on: 20-09-2012, 18:25:52 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

Wat zeggen jullie!!!!!!
Heeft een vrouw nee tog?Huh
Want hij wilt een relatie met me, maar hij beweert dat hij niet meer met haar gaat. Het ging niet goed in die relatie van ze en daarom zoekt hij iemand anders. Mijn hemel zeggen jullie me dat het niet waar is.
smato
Guest
« Reply #11 on: 20-09-2012, 20:49:56 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

:police:hij is een ka van een skowtoe ja, fanny of hoe je heet ga laat hij je naaien want hij liegt dat hij geen vrouw heeft, weet je hoe ik zulke mannen noem wies wasi dagu's, pangi nengre's, wat denk je dat hij dan serieus met je gaat zijn? Nee hoor, want hij wilt alle rokken die hij ziet hebben, zolang je een vrouw bent,ing tolie ab kleptemani, hij moet voorzichtig zijn met aids...da a poti vrouw fing.
fanny
Guest
« Reply #12 on: 20-09-2012, 21:16:10 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

Echt waar?Huh Ik ga het voor hem weg halen, month njaming sensi,na mooi meid a wani...ik ga gewoon doen als of,maar hij is lief want hij koopt toch dingens voor me hoor! En ik rij zijn auto ook, dus als hij een vrouw had denk ik niet dat hij het zou toestaan toch of dan is zijn vrouw lelijk vandaar dat hij haar zo behandeld want nooit zie je hem met vrouw en ten alle tijden kan ik hem bellen en hij praat vrij, zeker a vrouw na wang boeboe da ing mang wan mie....dus ik ga ervoor.
gestoord
Guest
« Reply #13 on: 20-09-2012, 22:55:36 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

Want die lelekoe fuck alle gaten die hij vindt en hij is te vinden aan de kwattaweg. Brrrrrrrrr!!!!!! Ik ben bang voor hem, want als iemand zo leeft is het meestal iemand die een ziekte heeft, want in a ting dja, omen ziekie lai, dan je regeer so dat wil zeggen dat joe ne spang nanga joe libi, vrouwen succes, ik praat tot hem maar tot daar hoor, zulke mannen moet je goed houden, want als je in een probleem zit kan hij je helpen, want hij is toch politie agent, maar te nanga dape jere, want a no ab neks.
colega
Guest
« Reply #14 on: 20-09-2012, 23:03:53 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

Meisjes foei tog! Waarom laten jullie je zo gaan toch?? Die man heeft zijn vrouw en hij liegt als of het gedrukt staat. Ik weet niet hoor,maar zo een man zie ik niet staan,hij is niets zonder zijn kleine baan, en ja hahahaha hai boi...werkelijk als ik tot hem praat kijk ik altijd in zijn mond vies no, die tanden zijn zo geel ding ab weer....hoe zoent een vrouw hem...ik krijg de kriebels als ik eraan denkt.
Pages: [1] 2   Go Up
  Reply  |  Print  

Jump to: